whuuuuuut bij je persoonlijke zeker? daar doen ze altijd van die funny shit tussenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Welke idioot zet er insecten tussen de bonus aanbiedingen
Ik nog nooit volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2019 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
1 keer geprobeerd en ik was meteen genezen.
3 happen en toen heb ik het weggeflikkerd.
Nee plaatjes gewoon als versieringquote:Op zondag 24 maart 2019 15:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
whuuuuuut bij je persoonlijke zeker? daar doen ze altijd van die funny shit tussen
Dat zijn de humus stront kevers die op de kleffe sushi rijst afkomen ...quote:Op zondag 24 maart 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Is een spaar actie van Freek Vonk hoorquote:Op zondag 24 maart 2019 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh jaquote:Op zondag 24 maart 2019 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is een spaar actie van Freek Vonk hoor
Dat doen we alquote:Op zondag 24 maart 2019 15:15 schreef drakin het volgende:
Het is gewoon een samenzwering om ons uiteindelijk insecten te laten eten.
ow dat...je kunt plaatjes verzamelen van insecten met tattoo ook. mijn collegakindjes zullen weer blij zijnquote:Op zondag 24 maart 2019 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee plaatjes gewoon als versiering
Elke nacht.quote:
Ik heb nog 300 voetbalplaatjes geloof ikquote:Op zondag 24 maart 2019 15:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow dat...je kunt plaatjes verzamelen van insecten met tattoo ook. mijn collegakindjes zullen weer blij zijn
dat is een ehm iets met hertquote:
Ik slaap niet met mijn mond openquote:
nah geef ze weg dan...of spaar je ze zelfquote:Op zondag 24 maart 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog 300 voetbalplaatjes geloof ik
dat weet je nietquote:
Aha, daarom zijn ze dus zo goor.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Roze koeken zitten ook insecten in
Lok ik huisvrouwtjes mee maar het lukt niet echtquote:Op zondag 24 maart 2019 15:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
nah geef ze weg dan...of spaar je ze zelf
Ik eet ook liever voetballers dan insectenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog 300 voetbalplaatjes geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ow ja, luizenschild. Boeiuh, ik hou niet van roze koeken en het is een chemisch proces iets, blijft geen luis meer van over.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2019 15:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik eet ook liever voetballers dan insectenJij was toch de hobby heks ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Zit je weer in een psychose?quote:Op zondag 24 maart 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet gelijk aan Kim holland denken die kan haar mond niet meer dicht doen
En in wijn, ik eet geen roze koek en drink geen wijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |