moeje wel die met kinderen lokken hequote:Op zondag 24 maart 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lok ik huisvrouwtjes mee maar het lukt niet echt
Gelukkig heb je ze nog in je haarquote:Op zondag 24 maart 2019 15:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja, luizenschild. Boeiuh, ik hou niet van roze koeken en het is een chemisch proces iets, blijft geen luis meer van over.
Moedig het nog een beetje aan.....quote:
Nee, hobby? Bloedserieus werk hoor!quote:
kom niet aan mijn huisdierenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ze nog in je haar
wat dan?quote:
Het zit ook in make upquote:Op zondag 24 maart 2019 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet gelijk aan Kim holland denken die kan haar mond niet meer dicht doen
het is de kleurstofquote:
Kringverjaardagen worden er stukken interessanter doorquote:
maar die heeft haar op d'r tanden, dan blijven ze buiten boord ik ren nu heel hard wegquote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
@:TillyB slaapt ook met haar mond open dan
quote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Kringverjaardagen worden er stukken interessanter door
Zijn vooral de zwangere vrouwtjes, geven het mooiste rood af als je ze goed maaltquote:
Ik krijg toch de schuld maar haar make up breekt van haar helmquote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar die heeft haar op d'r tanden, dan blijven ze buiten boord ik ren nu heel hard weg
zit je weer in fb te loeren?quote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn die Utopia lui fucking irritant zeg
Eén woord en je staat weer buiten, geldt ook voor relie's.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Kringverjaardagen worden er stukken interessanter door
Steam ik ben mijn 2.50 er aan het uit halenquote:
Je moest eens weten wat je met een bitterbal kan doenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]de pindabakjes opgesteld als heksensymbool
Jij bent niet uitgenodigdquote:Op zondag 24 maart 2019 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eén woord en je staat weer buiten, geldt ook voor relie's.
ik heb er verder niet zo veel verstand vanquote:Op zondag 24 maart 2019 15:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn vooral de zwangere vrouwtjes, geven het mooiste rood af als je ze goed maalt
vanochtend, niets spectaculairs gebeurtquote:Op zondag 24 maart 2019 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Steam ik ben mijn 2.50 er aan het uit halenmaar ik trek die lui amper meer, wanneer was die moeder van Shell er?
ik kijk zo nu en dan nog zoals vanochtend een stukje, anders mag ik niet meepraten in de cos, ze zijn daar bijna allemaal een beetje bozig.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Steam ik ben mijn 2.50 er aan het uit halenmaar ik trek die lui amper meer, wanneer was die moeder van Shell er?
Oh ik had wel wat actie verwacht van dat wijfquote:Op zondag 24 maart 2019 15:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb er verder niet zo veel verstand van
[..]
vanochtend, niets spectaculairs gebeurt
Ja vreemde sfeer heel stil ookquote:Op zondag 24 maart 2019 15:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kijk zo nu en dan nog zoals vanochtend een stukje, anders mag ik niet meepraten in de cos, ze zijn daar bijna allemaal een beetje bozig.
adje zei dat ze niet van die negatieve post moest schrijven, dat was het enige grappige...en toen ben ik weer een dutje gaan doenquote:Op zondag 24 maart 2019 15:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik had wel wat actie verwacht van dat wijf
ze gingen weer behoorlijk in de aanval op mootie...en dan gewoon zeggen dat het een nette discussie wasquote:
Wat een kleuterklas is dat daar.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze gingen weer behoorlijk in de aanval op mootie...en dan gewoon zeggen dat het een nette discussie was
Komt nooit meer goed daarquote:Op zondag 24 maart 2019 15:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze gingen weer behoorlijk in de aanval op mootie...en dan gewoon zeggen dat het een nette discussie was
Geeft niks, neem gewoon een lekker handje m&m's en vertel welke kleur het lekkerste isquote:Op zondag 24 maart 2019 15:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb er verder niet zo veel verstand van
[..]
vanochtend, niets spectaculairs gebeurt
nopequote:
OK, nog even volhouden dan maarquote:Op zondag 24 maart 2019 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ergens volgend jaar is vergunning ten einde
sjoef hoe heten die koeken ook weer?quote:
Het is iig geen uitnodiging dus hoe maar opquote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
@:TillyB slaapt ook met haar mond open dan
verkeerde topicquote:
amandelkoeken dacht ik of ook wel rondo'squote:Op zondag 24 maart 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
sjoef hoe heten die koeken ook weer?
ik had 'm ergens anders gepostquote:
ow ja rondo's zocht ik naarquote:Op zondag 24 maart 2019 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
amandelkoeken dacht ik of ook wel rondo's
doemaarnietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |