doemaarnietquote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is iig geen uitnodiging dus hoe maar op
Ik heb lekker een selftannetje geregeldquote:Op zondag 24 maart 2019 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou je moet wel precies in de zon parkeren, om een kleur te krijgen echt warm is het niet
Ik kan gratis mijn ex staat een paar uur per week in zo'n tentquote:Op zondag 24 maart 2019 16:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb lekker een selftannetje geregeld
ohh nicequote:Op zondag 24 maart 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan gratis mijn ex staat een paar uur per week in zo'n tent![]()
Kan ik best een keer doen voor de zomer ja
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb lekker een selftannetje geregeld
allemaal oranjequote:Op zondag 24 maart 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan gratis mijn ex staat een paar uur per week in zo'n tent![]()
Kan ik best een keer doen voor de zomer ja
Ik doe het puur om Thierry te steunen, oranje boven!quote:Op zondag 24 maart 2019 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ga toch weg, wat is er mis met je natuurlijke teint?
Ik ben bleek, en dat wil ik graag zo houden, geen melanomen voor mij.
Lijkt me wel gevaarlijk als je ex het doet. Straks zet ze 'm op ultra double dark.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt me wel gevaarlijk als je ex het doet. Straks zet ze 'm op ultra double dark.
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:30 schreef mario390 het volgende:
vanavond ben ik en nederlandse,de duitsen moeten lewiden
Nou ik ben blij dat ik geen Cowboy ben nee, dat zou mij of mijn paard kosten of levenquote:Op zondag 24 maart 2019 16:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vast ook een type die altijd z'n telefoon liet vallen
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat ik geen Cowboy ben nee, dat zou mij of mijn paard kosten of leven
Is dat een Apple emoij?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:37 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
over cowboys gesproken, ik mis echt de cowboy emoji hier
Is die er dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:37 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
Hoe moet ze naar toilet?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:39 schreef mario390 het volgende:
dat is echt niet mooi zo zielig![]()
https://twitter.com/EspiandoTudo/status/1109838399995871232
Dat mag ook welquote:Op zondag 24 maart 2019 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels klaar mee voor dit seizoen
Je bent cowboy of je bent het niet.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:37 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
Ja, maar welk merk, hopelijk niet die Ping & Klaar zooi, want die is echt niet te vreten.quote:
Nee van knorr uit een pakjequote:Op zondag 24 maart 2019 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar welk merk, hopelijk niet die Ping & Klaar zooi, want die is echt niet te vreten.
Ah, ja, dat zei je al, ben er nog niet helemaal bij.....en de bladen zelf gebroken?quote:
Nee die zitten er al bij in een zakje, enige wat moet doen is gehakt rullen groenten er door, sausmix en melk en water en dan de mini lasagne bladen er doorquote:Op zondag 24 maart 2019 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, ja, dat zei je al, ben er nog niet helemaal bij.....en de bladen zelf gebroken?
Oh jaquote:Op zondag 24 maart 2019 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Interland weekend dus spelen niet.
Joh, zo'n zakje is prima, je maakt het af met de rest van de ingrediënten.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond Nederland-Duitsland
mmm lekkerquote:Op zondag 24 maart 2019 16:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is gewoon met kleine stukjes lasagne bladen door de saus
[ afbeelding ]
Heb je wel je guns weer netjes meegenomen?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi weer hier. Even de toerist gespeeld in m'n eigen stadje
Je meent het ... Even bier halen danquote:Op zondag 24 maart 2019 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond Nederland-Duitsland
Onzin! Hij is nog precies hetzelfde!quote:Op zondag 24 maart 2019 16:59 schreef mootie het volgende:
Erik en Brandon vinden Gerrit veranderd. Hij is weer bezig, oa met de kistjes.
maar bij onz is nog dat de Teamchef van Israel Oostenrijker is Andreas Herzog en ook Willi Ruttensteiner was lange bij de oostenrijkse voetbal sportdirektor,trainerquote:Op zondag 24 maart 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja net Wales en Rusland al ... tis maar druk met dat gebal overal
OK maar wel winnen hoor van Israel...quote:Op zondag 24 maart 2019 17:00 schreef mario390 het volgende:
Andy Herzog heeft ons nach Schweden geschossen
quote:Op zondag 24 maart 2019 17:00 schreef mario390 het volgende:
Andy Herzog heeft ons nach Schweden geschossen
Er zal morgen wel een lichaam uit het Oosterdok opgevist wordenquote:Op zondag 24 maart 2019 16:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je wel je guns weer netjes meegenomen?
Doe de fotos dan maar vast .. Hebben we weer eens een primeurquote:Op zondag 24 maart 2019 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zal morgen wel een lichaam uit het Oosterdok opgevist worden
Dan is het hoogstwaarschijnlijk toch nog goed gekomen met hem.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:05 schreef sacha het volgende:
[..]
bb1, bb2, kwenie meer daarna ging hij in de Heer
Oh .. ik kende hem niet , je broertje ook blijkbaarquote:Op zondag 24 maart 2019 17:05 schreef sacha het volgende:
[..]
bb1, bb2, kwenie meer daarna ging hij in de Heer
ja, Jappie is zwaar okéquote:Op zondag 24 maart 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is het hoogstwaarschijnlijk toch nog goed gekomen met hem.
quote:Op zondag 24 maart 2019 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zal morgen wel een lichaam uit het Oosterdok opgevist worden
Deze arme drommels zullen het wel zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe de fotos dan maar vast .. Hebben we weer eens een primeur
quote:Een man die zaterdag zonder fietsverlichting onderweg was in Weert, bleek bij controle door de politie nog dertig dagen celstraf uit te moeten zitten.
De man, die niet in Nederland woonachtig is, werd door agenten gecontroleerd omdat hij geen verlichting op zijn fiets voerde.
Bij het controleren van zijn personalia bleek dat de man in 2006 veroordeeld was voor een inbraak en nog dertig dagen gevangenisstraf uit moest zitten.
Daarop is de man door de agenten aangehouden.
Ja en dan geen zwemdiploma hebben zekerquote:Op zondag 24 maart 2019 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze arme drommels zullen het wel zijn.
[ afbeelding ]
Wij waren er waarschijnlijk weer eens niet bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |