Dat is handig. Ik kon wel redelijk veel innemen en mijn katers waren dan ook spectaculair soms.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nooit een kater. Ik kan slecht tegen drank, dus ik drink niet zoveel.
Trusten
Eerst de kip voerenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 07:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat zijn de weekendplannen? Ik heb inspiratie nodig want ik heb nog geen idee.
Kippie.quote:
Naar Amersfoort om te coachen en dan via de eempolder en Muiden terugfietsen vanmiddag. Best lekker weerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 07:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat zijn de weekendplannen? Ik heb inspiratie nodig want ik heb nog geen idee.
Dat is een best stukje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 07:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Naar Amersfoort om te coachen en dan via de eempolder en Muiden terugfietsen vanmiddag. Best lekker weer
Neuh, ben mij dingen af aan het vragen....quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ben mij dingen af aan het vragen....
Had je hem toch kunnen vragen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waarom kwam mijn neefje gisteren ineens weer op bezoek, hij was al jaren niet meer geweest...
Ach, leuk dat ie er weer een keer was en hij had eigen bier mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je hem toch kunnen vragen?
Maar je hebt hem dus niet gevraagd naar een reden?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, leuk dat ie er weer een keer was en hij had eigen bier mee.
38 jr is ie nu, de gek.
Nope.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je hebt hem dus niet gevraagd naar een reden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ok en dat deed ie?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.
Hij is welkom dat weet ie, zolang ie maar geen vreemde gasten meeneemt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Haags?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Nee, gisteren niet, voorheen wel af en toe en dan laat ik hem niet binnen, wens geen vreemde gasten in huis.quote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, gisteren niet, voorheen wel af en toe en dan laat ik hem niet binnen, wens geen vreemde gasten in huis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Gave foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Die jongen is net zo 'handsome' als zijn vader.quote:
quote:
Ik zag Adrian Belew live in 1990, toen was hij de gitarist in de band van David Bowie.quote:
Leuk zeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag Adrian Belew live in 1990, toen was hij de gitarist in de band van David Bowie.
MECC Maastricht, geen leuke zaal overigens.quote:
Maastricht is überhaupt aids.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
MECC Maastricht, geen leuke zaal overigens.
Kim Wilde in het voorprogramma was erger.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maastricht is überhaupt aids.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kim Wilde in het voorprogramma was erger.
Ben naar buiten gegaan, was niet om aan te horen, die meid kan echt helemaal niks, zelfs fatsoenlijk zingen lukt haar live niet.
Deze DVD heb ik Baardaap met de paplepel erin gegoten, daarom heeft ie nu een goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan ik wel waarderen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze DVD heb ik Baardaap met de paplepel erin gegoten, daarom heeft ie nu een goede muzieksmaak.
Jong geleerd...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze DVD heb ik Baardaap met de paplepel erin gegoten, daarom heeft ie nu een goede muzieksmaak.
Hij was al op concerten toen ie nog in moeders buik zat, 1991 Pixies.quote:
Weetniequote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kim Wilde was echt het slechtste dat ik ooit live zag...zelfs Nena was beter.
Ik wel.quote:
Maak je niet zo dik.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel.
Die meid kan echt helemaal niks, beetje moeilijk kijken, dat dan weer wel,vind het ook geen mooie vrouw met haar chagrijnige kop.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Haags?Misschien iets voor Bos? Die woont ook nog in Eindhoven ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger was ik 60 kg, en probeerde zoveel mogelijk te eten, tot ik er misselijk van werd, alleen om maar bij te komen, nooit gelukt.quote:
Dan moet Bos vanavond naar Popei gaan, 10 euri en hij mag naar binnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien iets voor Bos? Die woont ook nog in Eindhoven ook..
Nicequote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger was ik 60 kg, en probeerde zoveel mogelijk te eten, tot ik er misselijk van werd, alleen om maar bij te komen, nooit gelukt.
Ik zal nooit dik worden, dat zit niet in mij.quote:
Ik ook niet, ik kan eten wat ik wil en kom geen gram aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal nooit dik worden, dat zit niet in mij.
Genetisch bepaald, heb het via mijn vader.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan eten wat ik wil en kom geen gram aan.
Nicequote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal nooit dik worden, dat zit niet in mij.
Je hebt soms genen waar je trots op mag zijn...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Genetisch bepaald, heb het via mijn vader.
Welneequote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Southern Rock, ik moet haast wel een racist zijn.
Als ik een man was zou ik er niet trots op zijn om 60 kg te wegen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt soms genen waar je trots op mag zijn...
Je wil dan zwaarder zijn?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik er niet trots op zijn om 69 kg te wegen.
Maar met golvend lang zilvergrijs gespoeld haar ligt dat andersquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik er niet trots op zijn om 69 kg te wegen.
Ik heb het inmiddels aangepast, het moest 60 zijn, daar had je het net zelf ook over en ja dat vind ik heel licht voor een man.quote:
60 is te licht 70 is OK.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels aangepast, het moest 60 zijn, daar had je het net zelf ook over en ja dat vind ik heel licht voor een man.
Ja wrijf her er nog ff inquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 22-03-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 178 Mo_Muffin
02 154 TillyB
03 151 haags_kwartiertje
04 126 Scrutinizer
05 119 chufi
06 074 Superbadeendje
07 061 Ghostbuster
08 058 mario390
09 053 pullup
10 052 FANN
11 051 Recce
12 050 Soury
13 045 sig000
14 035 mootie
14 035 Deisyy
16 025 sacha
17 024 FreshFruit72
18 022 Voxs
19 012 Lyza666
20 011 Prisha
21 008 tonja
22 005 Mrsloveable
23 004 BoonDockSaint
24 001 jekomterwelhinter
klik hier voor meer stats
Tilly op de bank.quote:
GB is kaal.quote:
De deugd in het midden.quote:
Ach, ik heb nu eenmaal liever gewoon veel haar, als ik het al zou scheren is het nog altijd een keuze....quote:
Zou ik ook zeggen als ik kaal zou zijn.quote:
Dat is waarschijnlijk ook niet waar, maar de meeste mannen hebben er gelukkig geen problemenquote:
Telly Savalas was toch ook Grieks?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook niet waar, maar de meeste mannen hebben er gelukkig geen problemen
mee als ze wél kaal worden gelukkig
Nou ik ken er een heleboel. niks mis mee.....quote:
Morgen.quote:
Dat zéker!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:21 schreef Deisyy het volgende:
Kale mannen vind ik aantrekkelijker dan mannen met lang geverfd haar
de meisjes voll dronkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ... 1e ronde bijna afgelopen
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ... 1e ronde bijna afgelopen
Neh mogguh, dat zei ik toch?quote:
Mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Neh mogguh, dat zei ik toch?
Overigens lekker uitgeslapen
Pciesquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Neh mogguh, dat zei ik toch?
Overigens lekker uitgeslapen
[..]
Pcies
Schudden met die billenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:51 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
https://twitter.com/BBBBaile/status/1109390006005780480
Je favo getal zekerquote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja party over en nu dronken meisjes
Mijne is elfquote:
Ik ook niet, voor geen goud.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:59 schreef mario390 het volgende:
[..]nur misselijk zoll geen meisje werden
geslapen vanaf 22 30 tot half 3 ik was meu mo equote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:19 schreef chufi het volgende:
1e ronde van de 2e ronde zit er al weer op... Polen gaat winnen
komp goequote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag eindelijk weer naar huis... kun jij de bank even verschonen voor een nieuwe lichting
Geen gekke namen bedenken hoor .. dat begrijpen ze hier niet .. Dan moet je in het skihupf topic gaan postenquote:
Humus zelf meenemen indien gewenstquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:42 schreef TillyB het volgende:
Wat zit er allemaal bij? Bij de bank? Hapjes, drankjes, entertainment?
en heel veel smileys, geplakt op kartonnen bordjesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:42 schreef TillyB het volgende:
Wat zit er allemaal bij? Bij de bank? Hapjes, drankjes, entertainment?
te ver fietsen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
I
[..]
Ik ga helemaal niet meer.
de springersquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt door die gekke gerechten die jullie eten ...
BB Polen alle bijnah wakker vanaf 9 00 of 10 00 nur 2 meisjes erst 11 15 doen zich nog nu plamurenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet .. De anderen zijn sterker misschien?
Tis maar druk met al die BBs overalquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
BB Polen alle bijnah wakker vanaf 9 00 of 10 00 nur 2 meisjes erst 11 15 doen zich nog nu plamuren
Ik wou dat ook net zeggen.quote:
ik bedoelde en webcamquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
telefoon . op mn laptop, mn tablet ... Wie heeft er nu geen cam?
Ik ben net terug.quote:
Het gaat om het Statement... wat moet ie eik op het boekenbal?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Man, man, man, ik zie nu de laatste stunt van Freek de Jonge weer, wat is het toch ook een enge man die denkt dat zijn mening belangrijker is dan die van een ander, ronduit walgelijk.
Dat vroeg ik mij ook af maar er komen ook genodigden schijnbaar, Matthijs ging ookquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om het Statement... wat moet ie eik op het boekenbal?
Aandacht, die man hoort achter de geraniums met zijn seniele gelul, zijn tijd is al decennia voorbij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om het Statement... wat moet ie eik op het boekenbal?
Die doet een programma met boekhandels van de Bruna ... of zo ... gratis toegangquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af maar er komen ook genodigden schijnbaar, Matthijs ging ook
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die doet een programma met boekhandels van de Bruna ... of zo ... gratis toegang
Ik ben allergisch voor Van Nieuwkerk, word misselijk als ik zijn kop zie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk sws al bijna nooit meer DWDD, altijd dezelfde gasten
Ik zag niets, maar misschien kennen ze hem in Spanje nog nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn hele Facebook gaat over die clown Baudét
Ja beetje te lang hetzelfde jaar in jaar uit ...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Van Nieuwkerk, word misselijk als ik zijn kop zie.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zelfingenomen snobs.
Freek en Mathijs.
En ondertussen links de zakken vullen.
Begrijp niet waarom ik Freek ooit grappig vond, lang geleden.....quote:
misschien was je toen zelf nog geen ingenomen snobquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom ik Freek ooit grappig vond, lang geleden.....
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een viezerik zonder kleding douchen GATVERDAMME
vroegàh welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die wel in de lectuurbak liggen..
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:47 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien was je toen zelf nog geen ingenomen snob
Onverzorgd en dun.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
En hij heeft fucking lang haar zelfs MO
ik fleischnudel gegeten(zien zo uit dann kasnudl,en moeder gebaken camehembert zonder penir ,de eet zij nietquote:
Ik heb er ook geen moeite mee.quote:
Deze zin..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik fleischnudel gegeten(zien zo uit dann kasnudl,en moeder gebaken camehembert zonder penir ,de eet zij niet
ik word niet goed van dat plaatjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:00 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
haha
https://twitter.com/amazonlindo/status/1109391103818715136
Maar goed dat ik geen epilepsie heb anders lag ik nu naast mijn stoel.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen epilepsie heb anders lag ik nu naast mijn stoel.
quote:De kritiek kan Freek niet boeien.
Hij begeeft zich niet meer op sociale media omdat die in zijn ogen ‘niet bevorderlijk zijn voor je levenslust’.
Ouwe zemelaar. (Freek dan)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hou dan gewoon je bek man!
Het is net Harry Mulisch, dat was ook zo'n notoire betweter.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
keep on walking that road and i follow..
Europe - Superstitiousquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
keep on walking that road and i follow..
Mij heb je dat wel gedaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht ik jou een plezier te doen.
Ken maar 1 nummer van hen, niet dit nummer, en dat is bagger van de bovenste plank.quote:
Kan het nummer nog goed herinneren. Eind jaren 80, ze waren net een paar jaar bekent.quote:
en wereld nr.1 hitquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken maar 1 nummer van hen, niet dit nummer, en dat is bagger van de bovenste plank.
Final Countdown, wat een draak.
Dat zegt mij niets, het is een kutnummer.quote:
Het is een jeugdnummer maar ik was er ook helemaal geen fan van.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken maar 1 nummer van hen, niet dit nummer, en dat is bagger van de bovenste plank.
Final Countdown, wat een draak.
Ik zat op de Pabo toen het nummer uitkwam, en een klasgenoot vond het een te gek nummer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een jeugdnummer maar ik was er ook helemaal geen fan van.
Toch nog de 2de plaats in de jaarlijst van '86.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zegt mij niets, het is een kutnummer.![]()
ik was er 1986 - 1992 Fan maar niet nur europequote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een jeugdnummer maar ik was er ook helemaal geen fan van.
Wist niet dat ze bestonden.quote:Vega bitterballen van duurzame gekweekte oesterzwammen.
Ja? Ik heb ze nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oesterzwammen zijn heerlijk wel
Ik 'zwam' elke dag wel een uurtje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oesterzwammen zijn heerlijk wel
Een uurtje? Jij zwamt de hele dag door.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik 'zwam' elke dag wel een uurtje.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een uurtje? Jij zwamt de hele dag door.
Zijn haar is iig lang genoeg.quote:
Nog iets langer en ze zitten tussen de snaren.quote:
Tussen Piet en zn vrindenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zat vanmorgen wat te zoeken en ondertussen zit ik al de hele dag in de reggae.
Ik ook niet, ik wou vroeger wel gitaar willen leren spelen maar het is er nooit van gekomen.quote:
Bijna piano moeten leren ....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wou vroeger wel gitaar willen leren spelen maar het is er nooit van gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |