quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze DVD heb ik Baardaap met de paplepel erin gegoten, daarom heeft ie nu een goede muzieksmaak.
Jong geleerd...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze DVD heb ik Baardaap met de paplepel erin gegoten, daarom heeft ie nu een goede muzieksmaak.
Hij was al op concerten toen ie nog in moeders buik zat, 1991 Pixies.quote:
Weetniequote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kim Wilde was echt het slechtste dat ik ooit live zag...zelfs Nena was beter.
Ik wel.quote:
Maak je niet zo dik.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel.
Die meid kan echt helemaal niks, beetje moeilijk kijken, dat dan weer wel,vind het ook geen mooie vrouw met haar chagrijnige kop.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Haags?Misschien iets voor Bos? Die woont ook nog in Eindhoven ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger was ik 60 kg, en probeerde zoveel mogelijk te eten, tot ik er misselijk van werd, alleen om maar bij te komen, nooit gelukt.quote:
Dan moet Bos vanavond naar Popei gaan, 10 euri en hij mag naar binnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien iets voor Bos? Die woont ook nog in Eindhoven ook..
Nicequote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger was ik 60 kg, en probeerde zoveel mogelijk te eten, tot ik er misselijk van werd, alleen om maar bij te komen, nooit gelukt.
Ik zal nooit dik worden, dat zit niet in mij.quote:
Ik ook niet, ik kan eten wat ik wil en kom geen gram aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal nooit dik worden, dat zit niet in mij.
Genetisch bepaald, heb het via mijn vader.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan eten wat ik wil en kom geen gram aan.
Nicequote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal nooit dik worden, dat zit niet in mij.
Je hebt soms genen waar je trots op mag zijn...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Genetisch bepaald, heb het via mijn vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |