quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Haags?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Nee, gisteren niet, voorheen wel af en toe en dan laat ik hem niet binnen, wens geen vreemde gasten in huis.quote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, gisteren niet, voorheen wel af en toe en dan laat ik hem niet binnen, wens geen vreemde gasten in huis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Gave foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Die jongen is net zo 'handsome' als zijn vader.quote:
quote:
Ik zag Adrian Belew live in 1990, toen was hij de gitarist in de band van David Bowie.quote:
Leuk zeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag Adrian Belew live in 1990, toen was hij de gitarist in de band van David Bowie.
MECC Maastricht, geen leuke zaal overigens.quote:
Maastricht is überhaupt aids.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
MECC Maastricht, geen leuke zaal overigens.
Kim Wilde in het voorprogramma was erger.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maastricht is überhaupt aids.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kim Wilde in het voorprogramma was erger.
Ben naar buiten gegaan, was niet om aan te horen, die meid kan echt helemaal niks, zelfs fatsoenlijk zingen lukt haar live niet.
Deze DVD heb ik Baardaap met de paplepel erin gegoten, daarom heeft ie nu een goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan ik wel waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |