Dat is handig. Ik kon wel redelijk veel innemen en mijn katers waren dan ook spectaculair soms.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nooit een kater. Ik kan slecht tegen drank, dus ik drink niet zoveel.
Trusten
Eerst de kip voerenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 07:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat zijn de weekendplannen? Ik heb inspiratie nodig want ik heb nog geen idee.
Kippie.quote:
Naar Amersfoort om te coachen en dan via de eempolder en Muiden terugfietsen vanmiddag. Best lekker weerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 07:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat zijn de weekendplannen? Ik heb inspiratie nodig want ik heb nog geen idee.
Dat is een best stukje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 07:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Naar Amersfoort om te coachen en dan via de eempolder en Muiden terugfietsen vanmiddag. Best lekker weer
Neuh, ben mij dingen af aan het vragen....quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ben mij dingen af aan het vragen....
Had je hem toch kunnen vragen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waarom kwam mijn neefje gisteren ineens weer op bezoek, hij was al jaren niet meer geweest...
Ach, leuk dat ie er weer een keer was en hij had eigen bier mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je hem toch kunnen vragen?
Maar je hebt hem dus niet gevraagd naar een reden?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, leuk dat ie er weer een keer was en hij had eigen bier mee.
38 jr is ie nu, de gek.
Nope.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je hebt hem dus niet gevraagd naar een reden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ok en dat deed ie?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.
Hij is welkom dat weet ie, zolang ie maar geen vreemde gasten meeneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |