ik word niet goed van dat plaatjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:00 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
haha
https://twitter.com/amazonlindo/status/1109391103818715136
Maar goed dat ik geen epilepsie heb anders lag ik nu naast mijn stoel.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen epilepsie heb anders lag ik nu naast mijn stoel.
quote:De kritiek kan Freek niet boeien.
Hij begeeft zich niet meer op sociale media omdat die in zijn ogen ‘niet bevorderlijk zijn voor je levenslust’.
Ouwe zemelaar. (Freek dan)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hou dan gewoon je bek man!
Het is net Harry Mulisch, dat was ook zo'n notoire betweter.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
keep on walking that road and i follow..
Europe - Superstitiousquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:09 schreef mario390 het volgende:
keep on walking that road and i follow..
Mij heb je dat wel gedaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht ik jou een plezier te doen.
Ken maar 1 nummer van hen, niet dit nummer, en dat is bagger van de bovenste plank.quote:
Kan het nummer nog goed herinneren. Eind jaren 80, ze waren net een paar jaar bekent.quote:
en wereld nr.1 hitquote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken maar 1 nummer van hen, niet dit nummer, en dat is bagger van de bovenste plank.
Final Countdown, wat een draak.
Dat zegt mij niets, het is een kutnummer.quote:
Het is een jeugdnummer maar ik was er ook helemaal geen fan van.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken maar 1 nummer van hen, niet dit nummer, en dat is bagger van de bovenste plank.
Final Countdown, wat een draak.
Ik zat op de Pabo toen het nummer uitkwam, en een klasgenoot vond het een te gek nummer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een jeugdnummer maar ik was er ook helemaal geen fan van.
Toch nog de 2de plaats in de jaarlijst van '86.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zegt mij niets, het is een kutnummer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |