Ik wou dat ook net zeggen.quote:
ik bedoelde en webcamquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
telefoon . op mn laptop, mn tablet ... Wie heeft er nu geen cam?
Ik ben net terug.quote:
Het gaat om het Statement... wat moet ie eik op het boekenbal?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Man, man, man, ik zie nu de laatste stunt van Freek de Jonge weer, wat is het toch ook een enge man die denkt dat zijn mening belangrijker is dan die van een ander, ronduit walgelijk.
Dat vroeg ik mij ook af maar er komen ook genodigden schijnbaar, Matthijs ging ookquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om het Statement... wat moet ie eik op het boekenbal?
Aandacht, die man hoort achter de geraniums met zijn seniele gelul, zijn tijd is al decennia voorbij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om het Statement... wat moet ie eik op het boekenbal?
Die doet een programma met boekhandels van de Bruna ... of zo ... gratis toegangquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af maar er komen ook genodigden schijnbaar, Matthijs ging ook
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die doet een programma met boekhandels van de Bruna ... of zo ... gratis toegang
Ik ben allergisch voor Van Nieuwkerk, word misselijk als ik zijn kop zie.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk sws al bijna nooit meer DWDD, altijd dezelfde gasten
Ik zag niets, maar misschien kennen ze hem in Spanje nog nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn hele Facebook gaat over die clown Baudét
Ja beetje te lang hetzelfde jaar in jaar uit ...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Van Nieuwkerk, word misselijk als ik zijn kop zie.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zelfingenomen snobs.
Freek en Mathijs.
En ondertussen links de zakken vullen.
Begrijp niet waarom ik Freek ooit grappig vond, lang geleden.....quote:
misschien was je toen zelf nog geen ingenomen snobquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom ik Freek ooit grappig vond, lang geleden.....
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een viezerik zonder kleding douchen GATVERDAMME
vroegàh welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die wel in de lectuurbak liggen..
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:47 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien was je toen zelf nog geen ingenomen snob
Onverzorgd en dun.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
En hij heeft fucking lang haar zelfs MO
ik fleischnudel gegeten(zien zo uit dann kasnudl,en moeder gebaken camehembert zonder penir ,de eet zij nietquote:
Ik heb er ook geen moeite mee.quote:
Deze zin..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik fleischnudel gegeten(zien zo uit dann kasnudl,en moeder gebaken camehembert zonder penir ,de eet zij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |