Ik wou dat ook net zeggen.quote:
ik bedoelde en webcamquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
telefoon . op mn laptop, mn tablet ... Wie heeft er nu geen cam?
Ik ben net terug.quote:
Het gaat om het Statement... wat moet ie eik op het boekenbal?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Man, man, man, ik zie nu de laatste stunt van Freek de Jonge weer, wat is het toch ook een enge man die denkt dat zijn mening belangrijker is dan die van een ander, ronduit walgelijk.
Dat vroeg ik mij ook af maar er komen ook genodigden schijnbaar, Matthijs ging ookquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om het Statement... wat moet ie eik op het boekenbal?
Aandacht, die man hoort achter de geraniums met zijn seniele gelul, zijn tijd is al decennia voorbij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om het Statement... wat moet ie eik op het boekenbal?
Die doet een programma met boekhandels van de Bruna ... of zo ... gratis toegangquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af maar er komen ook genodigden schijnbaar, Matthijs ging ook
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die doet een programma met boekhandels van de Bruna ... of zo ... gratis toegang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |