quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb al keuzestress genoeg zonder nog 20 meningen
thx!quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat neem je sportief op.
Ik vind jouw schilderij wel het best lijkende.Maar het was ook weer een soort van foto.
Niet te min vind ik je een een geweldige schilderes.
Ja, zo ongeveer. Heb ook niet zo'n hele grote keuken dus dat scheelt wel in de mogelijkheden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Pfffheb je al een idee wat je wil?
Ja vandaar een luchtbedquote:
Eetze.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:47 schreef Voxs het volgende:
- I of L in de tt. Plaatjes komt later! eten
Kutwijf slik je inquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Smakelijk Voxs! En bedankt voor het openen!
Afgepeigerd ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Smakelijk Voxs! En bedankt voor het openen!
Ik had er eerlijk gezegd geen erg in dat ik de laatste had, en GB was er niet om me er aan te herinnerenquote:
Lolquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er eerlijk gezegd geen erg in dat ik de laatste had, en GB was er niet om me er aan te herinneren
Ik stel slechts een vraagquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom zit je zo te politiepetten sjoef?
Hopelijk zijn ze een beetje snel, zo’n langdradig karweiquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer. Heb ook niet zo'n hele grote keuken dus dat scheelt wel in de mogelijkheden.
Ohh jééquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
fb bedoel ik, lama, groot moe, sorry
Grootmoeder Sasquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
Ah ok .. is toch niet om te SCen daar... wist nit dat je daar keekquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
Hiero toch, alvast oefenen voor later (wellicht)quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat grootmoeder wil ik nog ff niet voor dr hopen ...
Ik hoop 't ook. Wil wel graag een nieuwe maar dat hele gezeik vooraf vind ik ruk. Ik stel het ook al tijden uit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze een beetje snel, zo’n langdradig karwei
Sas is modquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok .. is toch niet om te SCen daar... wist nit dat je daar keek![]()
Maar daar .... pet afquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hiero toch, alvast oefenen voor later (wellicht)
Ja gedoe. Ach morgen ben je er vanaf. De eerste stap iig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook. Wil wel graag een nieuwe maar dat hele gezeik vooraf vind ik ruk. Ik stel het ook al tijden uit.
Ik heb de Dijk in mn hoofd...quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik voel een liedje opkomen bij Deisyy
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
anders ik welquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel overdreven om te zeggen. 4 posts waarvan er twee van mij zijn. Misschien hadden we er hier er wel weer een leuk persoon erbij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok .. is toch niet om te SCen daar... wist nit dat je daar keek![]()
Uhh waar heb je het over.quote:
Willempie.quote:
Dan komt ie toch lekker mee posten ... 4 jaar wachten is toch ook geen doen ..quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel overdreven om te zeggen. 4 posts waarvan er twee van mij zijn. Misschien hadden we er hier er wel weer een leuk persoon erbij.
Dat is iets wat ik gezegd heb en daar houd ik het ook bij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt ie toch lekker mee posten ... 4 jaar wachten is toch ook geen doen ..
Jemig Lucky...quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als koffie niet je eerste levensbehoefte is, maal je er niet om.
Die link werkt niet maar ik weet dat Dees ooit met zo'n helm en op brommertje heeft rond gereden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #1560]Een dag met Deissy 's
Als groente gezond zou zijn zag je wel eens een prei langs rennen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig Lucky...Doe eens aan voorraad beheer voor de essentials
Tsja,aan de andere kant heb ik nog nooit een konijn met een bril gezien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als groente gezond zou zijn zag je wel eens een prei langs rennen.
Op de veluwe ergens iddquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die link werkt niet maar ik weet dat Dees ooit met zo'n helm en op brommertje heeft rond gereden.
Aan de hand van deze info kan je ongeveer bepalen van welk bouwjaar je bent, zonder op de '72 achter FF te letten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,aan de andere kant heb ik nog nooit een konijn met een bril gezien.
Wat lul je danquote:
Hoezo dat dan. Of vanwegen de slangenbezweerderquote:
Nee gewoonquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo dat dan. Of vanwegen de slangenbezweerder
Gewoonquote:
Feli!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,aan de andere kant heb ik nog nooit een konijn met een bril gezien.
modeshows lopen bij de UILquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja komt gewoon fresh over voor z'n leeftijd
Maak je niet dik.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zei ie.. ex van mn broer deed mode daar ...
Thanks.quote:
Ik verwacht eigenlijk een Birthday set van een leuke DJ.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:FreshFruit72 ga je nog iets ondernemen vanavond, of blijf je thuis feesten?
quote:
Bedankt. Ik mocht hem niet op fok feliciteren zei hij maar gelukkig hebben jullie het wel gedaanquote:
Gerritquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk een Birthday set van een leuke DJ.
Ik ken maar 1 leuke DJ, maar die heeft alleen maar ouwe troep.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk een Birthday set van een leuke DJ.
Van harte!quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Bedankt. Ik mocht hem niet op fok feliciteren zei hij maar gelukkig hebben jullie het wel gedaan
Ik heb nog een Mac & maggie jasquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee later Mag&Maggie daarna Milaan ...
Op de solex jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die link werkt niet maar ik weet dat Dees ooit met zo'n helm en op brommertje heeft rond gereden.
Hij kon het lonken niet laten en kwam er zelf mee ...quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Bedankt. Ik mocht hem niet op fok feliciteren zei hij maar gelukkig hebben jullie het wel gedaan
solexquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de solex ja
Die foto stond ooit in mijn fobo.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kon het lonken niet laten en kwam er zelf mee ...
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kon het lonken niet laten en kwam er zelf mee ...
Lekker laten gaan nichtjes zijn ver wegquote:
Oh ik steun het helemaal. Ze is een kunstenares, nu al.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker laten gaan nichtjes zijn ver weg
Oh wacht ff, je hebt het niet over het corps.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh ik steun het helemaal. Ze is een kunstenares, nu al.
Haha, minerva kunstacademie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh wacht ff, je hebt het niet over het corps.
Ik haal dingen door elkaar zeker? Ik lees modeshows en minerva en denk direct daar aan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:55 schreef TillyB het volgende:
[..]Ineens begint het te dagen ja, volgens mij ging het daar hier pas nog over.
Afgemaakt of was je op bezoekquote:
Is uit de regio ... Grunnquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:55 schreef TillyB het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:55 schreef TillyB het volgende:
Die is al ouder. Dit is een nieuwere.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
14 jaar,deze meid is zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan beter in de game wereld gaan werkenquote:
Trekt dat zo ofiets? Een dochter van een vriendin maakt ook al zulke mooie tekeningen.quote:
Ik heb een achter klein nichtje (of hoe heet de dochter van mn nicht) die ook dat soort dingen tekent..quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan beter in de game wereld gaan werken
Mangastijl he, dat is het helemaal tegenwoordig. Al is mijn nichtje nu bezig meer haar eigen stijl te ontwikkelen zegt ze. Maar ze heeft het geleerd met van die manga tekenles boekjes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Trekt dat zo ofiets? Een dochter van een vriendin maakt ook al zulke mooie tekeningen.
Ja het is niet zo lastigquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een achter klein nichtje (of hoe heet de dochter van mn nicht) die ook dat soort dingen tekent..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze twee vind ik het mooist.
Dat is ook weer makkelijk praten. Om er goed in te worden moet je toch wel iets van talent hebben en er werk in stoppen hoor.quote:
Ik knowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stip in de oogjes![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:08 schreef Soulraven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve schat overtrekken kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze twee vind ik het mooist.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik know
zoietsMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stip in de oogjes![]()
Als ik ergens misselijk van word is het die manga shit. Houd dat lekker in Japan ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is ook weer makkelijk praten. Om er goed in te worden moet je toch wel iets van talent hebben en er werk in stoppen hoor.
Ik heb geen puntquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En je punt is? Dit zijn haar eigen tekeningen, voor een 14 jarige is dat gewoon erg knap.
Haha, dat mag. Zit ook wel veel verschil in weer binnen de manga stijl. Het ene vind ik mooier dan het andere.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik ergens misselijk van word is het die manga shit. Houd dat lekker in Japan ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook niet zeggen dat het niet mag.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat mag. Zit ook wel veel verschil in weer binnen de manga stijl. Het ene vind ik mooier dan het andere.
Zelf ben ik fan van junji ito, die maakt horror manga, hele goede.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:14 schreef chufi het volgende:
Geen manga at alllGrappig om ook eens te zien hoe jij eruit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:14 schreef chufi het volgende:
Geen manga at alllOh die is fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeggen dat het niet mag.![]()
Ieder zijn keus en voorkeur toch.![]()
Heb mn nichtje al 20 jaar niet gezien ... moest ze eens wetenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grappig om ook eens te zien hoe jij eruit ziet.
ja feli met fruitquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is ook een pijnlijk onderwerp voor mij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb mn nichtje al 20 jaar niet gezien ... moest ze eens weten
Als ze naar de kunstacademie wil, zou ik haar aanraden vanaf nu veel realisme te tekenen en de manga's voor de leuk erbij te doen. Zelfs als ze de game-tekenkant op wil. De fundamenten moeten eerst gelegd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is ook weer makkelijk praten. Om er goed in te worden moet je toch wel iets van talent hebben en er werk in stoppen hoor.
dat video heb ik van de MTV Show Summertime 1993quote:
Ik heb iets van 50 nichtjes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb mn nichtje al 20 jaar niet gezien ... moest ze eens weten
Je bent groot gebracht in een konijnenhol?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik know
zoietsWel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stip in de oogjes
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ze heeft begeleiding op school voor zover ik weet. Volgens haar tekenlerares moet er met haar portfolio geen probleem zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ze naar de kunstacademie wil, zou ik haar aanraden vanaf nu veel realisme te tekenen en de manga's voor de leuk erbij te doen. Zelfs als ze de game-tekenkant op wil. De fundamenten moeten eerst gelegd.
15 tantes en ooms die veel kinderen hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent groot gebracht in een konijnenhol?
Oke,zolang er maar ander werk bij zitquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze heeft begeleiding op school voor zover ik weet. Volgens haar tekenlerares moet er met haar portfolio geen probleem zijn.
Oh ja, ik denk bij nichtjes of neefjes eerder aan kind van broer of zus, automatisch.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
15 tantes en ooms die veel kinderen hebben.
Oj jo joh, ik heb van mijn vaders kant ook best wel veel nichtjes enzo. Maar van hun bestaan ben ik nauwelijks op de hoogte.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
15 tantes en ooms die veel kinderen hebben.
Ze hebben tegenwoordig ook gewoon een Populaire cultuur opleiding hoor. Ze is iig al door meerdere mensen aangesproken over haar talent die haar ook ondersteunen wn haar school zelf ook dus ik voorzie geen problemen. Maar goed ik ben geen kunstenares.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke,zolang er maar ander werk bij zitleuke tekeningen, maar ik vrees niet voldoende voor toelating. Dat zou zonde zijn als ze het vraag wil.
Ow die zijn volgende generatie dat zijn er 4quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk bij nichtjes of neefjes eerder aan kind van broer of zus, automatisch.
Ik zou wel eens een keer willen meemaken dat ik niet alleen op de bank hoef te zitten.quote:
Nee er waren niet écht veel portretten die mooier warenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef Voxs het volgende:
En blij een beetje dat ik niet op tv kom. Maar een beetje erkenning van vakjury was mooi geweest.
Als er nou allemaal veeel betere portretten waren..
Toch?
Ook de Populaire cultuur en game industrie leunen qua fundamenten zwaar op de klassieke kunst. Landschappen, voorwerpen, anatomie van (manga) karakters, de wetten van licht en donker, compositie ect.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook gewoon een Populaire cultuur opleiding hoor. Ze is iig al door meerdere mensen aangesproken over haar talent die haar ook ondersteunen wn haar school zelf ook dus ik voorzie geen problemen. Maar goed ik ben geen kunstenares.
Ga je toch gezellig naar chufi!quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een keer willen meemaken dat ik niet alleen op de bank hoef te zitten.
Gaan we weer zielig doen .. ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een keer willen meemaken dat ik niet alleen op de bank hoef te zitten.
Dat is ook de belangrijkste reden dat ik een abo heb, die klote reclames!quote:
Wat heb je eraan?quote:
Mot je het voor je kiezen?quote:
ja ik vergat het steeds...en dan dacht ik oh ja... en toen ging ik weer op advertenties klikkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook de belangrijkste reden dat ik een abo heb, die klote reclames!
thxquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee er waren niet écht veel portretten die mooier waren![]()
Als ik 100% eerlijk ben en ik zou jou niet ''kennen'' dan zou ik serieus twijfelen tussen het portret
dat inderdaad heeft gewonnen, naar jouw portret en dat ene portret die er niet eens bij staat
dat ''staatsportret'' want die vond ik ook mooi.
Dus Nee je had zeker nummer 1, 2 of drie moeten zijn![]()
ik snap hier ook geen snars van, maar eigenlijk is heb best balen dat zulke mensen als jury
kunnen fungeren .....
wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik had mij vandaag een aantal doelen gesteld en ik heb ze allemaal bereikt
Welke reclames?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook de belangrijkste reden dat ik een abo heb, die klote reclames!
eendje.quote:
Je wordt er vanzelf wel aan herinnert jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik vergat het steeds...en dan dacht ik oh ja... en toen ging ik weer op advertenties klikken
en dan vond ik het weer handigmaar na een tijdje ging het toch wek irriteren....
Yeah! Doe je dat vaak, doelen stellen ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik had mijzelf vandaag een aantal doelen gesteld en ik heb ze allemaal bereikt
Geen dank hoor!quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
thx
Dat is ook een kwestie van smaak, niets mis meeMaar als ik kijk naar de winnaars denk ik" er waren betere"
Maar goed, genoeg er over nu
Dank allen voor de support en aanhoren schildrrpraat![]()
Super!quote:
Ik zit er al een week of zo.. wordt het wel zat .. Choco is lekker hoor als je van honkbal houdtquote:
Ik heb er één op de rand van mijn bad staan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Super!
Ik heb een badeend op het aanrecht. In zijn bek een schuursponsje. Guitig ding
Voor alles inzetbaar dus ..quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Super!
Ik heb een badeend op het aanrecht. In zijn bek een schuursponsje. Guitig ding
Bed verschoondquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gedaan dan?![]()
Ik niet veel om eerlijk te zijnik ben een beetje moeiig zeg maar.......
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er één op de rand van mijn bad staan.
Soms wil ik op mijn vrije dag wel een paar dingen gedaan hebben ja, zo'n lekker gevoel als het dan allemaal gelukt isquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Yeah! Doe je dat vaak, doelen stellen ?
Je houdt niet van honkbal?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit er al een week of zo.. wordt het wel zat .. Choco is lekker hoor als je van honkbal houdt
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms wil ik op mijn vrije dag wel een paar dingen gedaan hebben ja, zo'n lekker gevoel als het dan allemaal gelukt is
Die ken ik maar hij blijft leuk.quote:
Ik had het ook allemaal in mijn hoofdquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]ik doe het ook wel bedenk net, maar geen lijstjes.
Beter dan uit je hoofd op een lijstje en je lijstje vergetenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het ook allemaal in mijn hoofd
Ouwe vrijster.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je wel hoor .. maar geef wel eens een vrijkaartje weg
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bed verschoond
Naar de bakker, Action en Jumbo
Schoenen gekocht
Hondje van mijn zus uitgelaten
Pakje weg gebracht
Kat geborsteld
Gesport
Administratie gedaan
Allemaal gelukt
Wel vrij vandaag he ,,,.. woensdag = donderdag inmiddels ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bed verschoond
Naar de bakker, Action en Jumbo
Schoenen gekocht
Hondje van mijn zus uitgelaten
Pakje weg gebracht
Kat geborsteld
Gesport
Administratie gedaan
Allemaal gelukt
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh blijf jij maar lekker uit mijn bed.quote:
Zoek je ruzie? Ik stuur zo mijn killerparkiet op je af.quote:
Ik snap het ook niet. Misschien zit hij ook aan de bong.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:08 schreef FANN het volgende:
Sommige mensen die geen partner hebben willen soms liever wél een partner, wat ís daatrnou gek aan?
Jij bent stiekum mijn vriendinnetje hier.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:08 schreef FANN het volgende:
Sommige mensen die geen partner hebben willen soms liever wél een partner, wat ís daatrnou gek aan?
ja ik denk het........ maar in ieder geval snap IK wel en parkietje is leuk, maar dat is ook niet allesquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Misschien zit hij ook aan de bong.
stiekum?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Jij bent stiekum mijn vriendinnetje hier.
Flikker op zoek het maar uit met die Griek.quote:
dat luchtbed is geniaalquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt geen bank en als je er al op zit is het de jouwe ,,,
oh... nou moet ik weer opflikkerenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker op zoek het maar uit met die Griek.
Hij is toch lief voor je. Kan je wel zeggen mannen maar ik ga niet knoeien met vrouwen die een relatie hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nou moet ik weer opflikkeren![]()
oké........ die Griek blijft sowieso dus......
ja eend...quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is toch lief voor je. Kan je wel zeggen mannen maar ik ga niet knoeien met vrouwen die een relatie hebben.
die snap ik niet... maar het zal vast aan mij liggenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
De zin van deze SC is ook dr bij weer
Gebbetje bedoelde mijzelfquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
die snap ik niet... aar het zal vast aan mij liggen
Nee joh, mijn opmerking bedoelde ik grappig en zeker niet naar jou bedoeld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ja eend...
en ik was ook niet van plan om met je te knoeien hoor...
laat maar... ik geloof dat ik beter niets kan zeggen als iemand zegt dat hij liever niet alleen
op zijn bank zit want anders krijg je misverstanden begrijp ik nu....
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Wij zijn te lelijk voor een partner daarom zitten we hier
nou gelukkig snap jij het wel!quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoezo is toch lief dat je Eend een wife gunt?
Nee joh jij maakt je teveel zorgen altijd, alles is uit te leggen is mijn mottoquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nou gelukkig snap jij het wel!![]()
ik was me al zorgen te maken dat ik misschien iets raars zei........
oké... nou ik ga Thee makenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee joh, mijn opmerking bedoelde ik grappig en zeker niet naar jou bedoeld.
Maak je daarover maar geen zorgen, jij zegt altijd wat raars.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nou gelukkig snap jij het wel!![]()
ik was me al zorgen te maken dat ik misschien iets raars zei........
Als je mario390 pest krijg je met mij te maken.quote:
Ja en nu Austria Polskiquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:38 schreef mario390 het volgende:
zondag is jullie spel live ook in orf
Oh ok er is nog hoopquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:39 schreef mario390 het volgende:
halftijd tegen polen 0:0 maar we spelen goed
Millic is ook goed die heeft bij Ajax nog gespieldquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:46 schreef mario390 het volgende:
tot nu heeft Lewandovski nog geen kans gehad
Dan heb je beroerde bank gehad.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dat luchtbed is geniaalen hij zit serieus 1000x beter dan die klotebank
milik yep von napoliquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Millic is ook goed die heeft bij Ajax nog gespield
Kijk even op insta @lizekorpie die laatste post, doe jij dat ook met Morris?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Millic is ook goed die heeft bij Ajax nog gespield
Is die erger dan de bank van sacha? Ik kan het mij niet voorstellen.quote:
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:55 schreef sig000 het volgende:
Dat Instagram is toch ook van Facebook?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk even op insta @:lizekorpie die laatste post, doe jij dat ook met Morris?en die stories met die knuffelkat ik ga stuk😭
Ik vind Facebook voor mijn hobby's wel leuk. Maar goed, daar zitten ook normale mensen op.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan wil ik er niets met te maken hebben.
Je hebt een punt maar i love it ❤quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan wil ik er niets met te maken hebben.
Hij was er blij meequote:Op donderdag 21 maart 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij was vanmorgen lastig, toen heb ik ''ik leef niet meer voor jou'' gezongen voor hem![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij was vanmorgen lastig, toen heb ik ''ik leef niet meer voor jou'' gezongen voor hem![]()
[ afbeelding ]
Goede keus. In Guantanamo Bay draaien ze ook muziek van Marco Borsato.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou...zo erg is die kat ook weer nietquote:
nee tor was bijnaquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou nou...zo erg is die kat ook weer niet
Ah is het een leuke wedstrijd verder?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Was is das? tetobt geflipt? racen of zoquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn katz heeft vanochtend tetobt geflipt dann is zij zo geslapen
we hebben qualispel,jullie erst zondagquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah is het een leuke wedstrijd verder?
Nederland is er wel klaar mee
Wel spannender dan. Die Polen mag ik sowieso al niet qua voetbalquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
we hebben qualispel,jullie erst zondag
spinnenquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Was is das? tetobt geflipt? racen of zo
Hč wie wat?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zij is de vriendin van die gast eh?
In de slaapkamer.quote:
Oh de mijne wilt altijd geaaid worden de hele dag hij aait zichzelf ook aan muren en zoquote:
Instagriet is de vriendin van hoe heet die gast van BOOS tochquote:
Oooh ja. Nah. Nou ben ik z’n naam kwijt. Broervanroosquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Instagriet is de vriendin van hoe heet die gast van BOOS toch
Ja ik ook dusquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oooh ja. Nah. Nou ben ik z’n naam kwijt. Broervanroos
Ga je vloeken?quote:
Hij komt wel m’n strot uit inmiddelsquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ook dusbest manneke wel verder met die vluchtelingen en zulks
Spin me around, upside or down.quote:
Ik zat de hele tijd Tim den Besten te denken maar das een anderquote:
Die ellende duurt me nu al wel wat te lang hoorquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit is precies hoe je dat FVD moet zien clowns
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |