Alles om het programma een breder publiek te geven ...quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jep..ik begrijp het niet. Als er nou allemaal goede portretten gekozen waren..dan had ik het begrepen
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach zie je wel, ik wist het, twee van die kutkinderen ertussen.
Oh, ik had niet geteld. Maar inderdaad, hele slechte keuzes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn extra boven de gekozen 10. Maar van die 10 slaan er 5 helemaal nergens op.
Klopt..maar baal wel een beetje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah, met deze uitslag hoef je niet te balen dat je er niet tussen zit. Het slaat echt nergens op.
Nou ik had verleden week al een dame in de lift die naar de zelfde verdieping ging en een deur verderop. Ik vroeg haar of ze daar woonde. Maar ze ging daar aan het werk. Er is dus hulpquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hij woont met zn 80 jaar nog alleen in een nieuwbouw flat, er is dus nog hoop
Die lijkt ook nog eens helemaal nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja en 1 Annechien als Madonna
Wacht het nou maar gewoon af. Meer kan je niet doen.quote:
Erm ze ligt er al uit toch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht het nou maar gewoon af. Meer kan je niet doen.
Met oksel haar lijkt het welquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja en 1 Annechien als Madonna
Dat wss de uitslagquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht het nou maar gewoon af. Meer kan je niet doen.
Altijd makkelijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik had verleden week al een dame in de lift die naar de zelfde verdieping ging en een deur verderop. Ik vroeg haar of ze daar woonde. Maar ze ging daar aan het werk. Er is dus hulp
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En terecht. Die van jou was top 5. Minimaal.
Ohh weet ik veel.. Mijn stem heeft ze iig gehad. Maar ik volg het verder niet echt. Die Piano en die andere tekening worden toch ook ingestuurd.quote:
Ik krijg niet de indruk dat er nou heel erg een vakjury naar gekeken heeft eerlijk gezegd. Maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef Voxs het volgende:
En blij een beetje dat ik niet op tv kom. Maar een beetje erkenning van vakjury was mooi geweest.
Als er nou allemaal veeel betere portretten waren..
Toch?
Nee denk ik ook. Ik denk Geer en Goorquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat er nou heel erg een vakjury naar gekeken heeft eerlijk gezegd. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Ik vind het echt heel raarquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef Voxs het volgende:
En blij een beetje dat ik niet op tv kom. Maar een beetje erkenning van vakjury was mooi geweest.
Als er nou allemaal veeel betere portretten waren..
Toch?
Redactie denk ik. Maar goed, op naar volgende dingen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat er nou heel erg een vakjury naar gekeken heeft eerlijk gezegd. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Ik denk dat jij gewoon niet zit op te letten en maar wat neerkwakt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee denk ik ook. Ik denk Geer en Goor
Een redactie heeft ook een kunst afdelingquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Redactie denk ik. Maar goed, op naar volgende dingen.
Ik denk meer de redactie. Die jongens en meiden gaan over twee weken weer aan de slag bij Ik Vertrek of Bed&Breakfast.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja klopt. Wat moet ik dan zeggen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon niet zit op te letten en maar wat neerkwakt.
Zal vanavond wel een DWDD item zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die madonna ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel raar![]()
Lijkt me dat dit geen vakjury was.
Ja. Die Marion had bijvoorbeeld maar 3 sterren, dus ze hebben ook niet enkel naar het aantal stemmen gekeken. Raar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk meer de redactie. Die jongens en meiden gaan over twee weken weer aan de slag bij Ik Vertrek of Bed&Breakfast.
Wat moet je dan aan de muur hebben hangen om daar te mogen werken ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Een redactie heeft ook een kunst afdeling
Daar denk ik even over na.quote:
Ik heb totaal geen verstand van kunst. Ik weet wel dat ik die van Voxs de mooiste vond. Wat andere daar van vinden is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet je dan aan de muur hebben hangen om daar te mogen werken ?
4 fout in 1 zin.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja, we kunnen niet allemaal zo sterk inhoudelijk posten zoals mij ik, natuurlijk.
Oei.......quote:
Ik denk dat je hier iig unaniem tot winnares bent gekozen.quote:
Dat zeker. En niet omdat je Voxs bent maar omdat we dat zienquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier iig unaniem tot winnares bent gekozen.
Dartbord van makenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga, je er nu een Hitler-snorretje op schilderen?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je er nu een Hitler-snorretje op schilderen?
Haha dat zeker en dat iedereen zo meeleefde wasquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier iig unaniem tot winnares bent gekozen.
Lol!quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je er nu een Hitler-snorretje op schilderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |