Nice. Vind het sowieso een leuk idee als tijdsbeeld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zie foto boven, qua tonaliteit klopt het niet geheel, maar kan er mee verder.
Ja gezien, echt wel spannend
Het zijn er twee over elkaar, daar moet ik nog een oplossing voor vinden, kleine lichtval of andere toon, anders lijkt het idd een grotequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nice. Vind het sowieso een leuk idee als tijdsbeeld.
Is haar voet niet erg groot?
Nee want die komt morgen en dan is het warmquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgende TT wordt "Een koude lentedag."
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zijn er twee over elkaar, daar moet ik nog een oplossing voor vinden, kleine lichtval of andere toon, anders lijkt het idd een grote
quote:
Sterktequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
9 hier![]()
Toch maar even naar buiten om boodschappen te doen![]()
Sinds wanneer klaag jij om de TT ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee want die komt morgen en dan is het warm
Thanks.quote:
Lekker cheesecakequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Soury het volgende:
Cheescake gemaakt en net bij buur rechts afgeleverd met frambozen. Lieve man maar ik belde hem uit bedLinks is niet thuis
Welnee, hij woont in Wijk bij Duurstede in de buurt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik woonde dus bijna naast je, en mijn baas woonde bij jou.
Een Fokker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Soury het volgende:
Cheescake gemaakt en net bij buur rechts afgeleverd met frambozen. Lieve man maar ik belde hem uit bedLinks is niet thuis
Ja even voorstellen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker cheesecake![]()
Lief dat het aan de buren geeft
De beste man is denk ik in de tachtig. Maar wie weetquote:
Ja ze zijn erquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
De beste man is denk ik in de tachtig. Maar wie weet
Ja zal bestquote:
Die kans kreeg ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt hem je sleutel toevertrouwd?
Echt geen Wijker dat is me toch tuigquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, hij woont in Wijk bij Duurstede in de buurt.
Nou die van Voxs was zeker zo goed beter nog eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh man, wat een bullshit
https://projectrembrandt.ntr.nl/category/winnaars/
De helft slaat nergens opquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die van Voxs was zeker zo goed beter nog eigenlijk
Ja dat vond hij erg aardig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie wel de cheesecake aangenomen?
Ja..nogal. Helaas.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh man, wat een bullshit
We kunnen natuurlijk een petitie opstartenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh man, wat een bullshit
Ach zie je wel, ik wist het, twee van die kutkinderen ertussen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh man, wat een bullshit
Jep..ik begrijp het niet. Als er nou allemaal goede portretten gekozen waren..dan had ik het begrepenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die van Marion Nap ... dat is toch gewoon een aanfluiting? Of die van Ben Heemskerk
Nou ja, die zijn extra boven de gekozen 10. Maar van die 10 slaan er 5 helemaal nergens op.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach zie je wel, ik wist het, twee van die kutkinderen ertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |