Vast op moederbord, of slot?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik moet uitzoeken wat er met mijn pc aan de hand is. Zodra ik Internet wil gebruiken stop mijn grafischekaart ermee.
Ja zeg, mij te moeilijke woorden hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is afgelopen met al die atonale muziek in onze Boreale wereld.
Is het weer zover ...... elke 6 maanden hetzelfde ..quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:50 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik moet uitzoeken wat er met mijn pc aan de hand is. Zodra ik Internet wil gebruiken stop mijn grafischekaart ermee.
Ik moest ook even googelen, het komt van Baudets speech van gisteravond.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, mij te moeilijke woorden hoor.
Als onderdeel van een 350.000 jaar oude beschaving begrijp je dat toch wel?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, mij te moeilijke woorden hoor.
Aha, tja dat heb ik niet gezien nee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik moest ook even googelen, het komt van Baudets speech van gisteravond.
Trouw:
Boreale wereld
“Net als al die andere landen van onze boreale wereld, worden we kapotgemaakt door de mensen die ons juist zouden moeten beschermen. We worden ondermijnd door onze universiteiten, onze journalisten. Door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen en die onze gebouwen ontwerpen. En vooral worden we ondermijnd door onze bestuurders.”
Baudet oreerde daarna nog even door over de ‘omhooggevallen netwerkers’ en ‘beroepsvergaderaars’ die in Nederland het pluche vervuilen, zonder uit te leggen wat hij eigenlijk met die ‘boreale wereld’ bedoelde.
Welnu: boreaal betekent ‘noordelijk’, naar Boreas, de Griekse god van de noordenwind. Geografen spreken daarom over boreale bossen. Omstreden is de term ‘Boreaal’ als hij op duikt in een belangrijke stichtingsmythe van Europees ultrarechts: de ‘arische’ en ‘polaire’ wortels van het Indo-Europese volk, de veronderstelde voorouders van de witte Europeanen. Nazi’s als Heinrich Himmler meenden dat het arische ras uit een mythische noordelijke provincie stamde: ‘Hyperborea’. Na de Tweede Wereldoorlog blijft de term in Frankrijk terug komen in de teksten van Europe-Action, de beweging van de historicus en verklaard racist Dominique Venner.
![]()
Nee dus.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als onderdeel van een 350.000 jaar oude beschaving begrijp je dat toch wel?
En dan de uil van Minérva nogquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Trouw:
Boreale wereld
“Net als al die andere landen van onze boreale wereld, worden we kapotgemaakt door de mensen die ons juist zouden moeten beschermen. We worden ondermijnd door onze universiteiten, onze journalisten. Door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen en die onze gebouwen ontwerpen. En vooral worden we ondermijnd door onze bestuurders.”
Baudet oreerde daarna nog even door over de ‘omhooggevallen netwerkers’ en ‘beroepsvergaderaars’ die in Nederland het pluche vervuilen, zonder uit te leggen wat hij eigenlijk met die ‘boreale wereld’ bedoelde.
Welnu: boreaal betekent ‘noordelijk’, naar Boreas, de Griekse god van de noordenwind. Geografen spreken daarom over boreale bossen. Omstreden is de term ‘Boreaal’ als hij op duikt in een belangrijke stichtingsmythe van Europees ultrarechts: de ‘arische’ en ‘polaire’ wortels van het Indo-Europese volk, de veronderstelde voorouders van de witte Europeanen. Nazi’s als Heinrich Himmler meenden dat het arische ras uit een mythische noordelijke provincie stamde: ‘Hyperborea’. Na de Tweede Wereldoorlog blijft de term in Frankrijk terug komen in de teksten van Europe-Action, de beweging van de historicus en verklaard racist Dominique Venner.
![]()
Man man, die speechquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Trouw:
Boreale wereld
![]()
Het lachen is me wel vergaan nu ze zo populair zijn. Heb vandaag bij m’n collega’s gecheckt waarvan ik nog niet wist wat ze stemden, overall gewoon 95% FvD.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dan de uil van Minérva nogik moet er wel om lachen ook, dit is toch wel de grootste bosmongool in de Nederlandse politiek ooit
Onbegrijpelijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Man man, die speech![]()
Je kon aan de reacties van het publiek ook horen dat zij bepaalde passages ook niet begrepen.
Eén van de bizarste dingen vind ik trouwens nog dat het FvD de grootste partij in de provincie Groningen is geworden als enige partij die gewoon door wil gaan met de gaswinning aldaar.
I knowquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon een geintje toch.Een dingetje dat we doen.
Is goed maat 👊quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf ik het gewoon doen.
quote:
Echt he, zeggen ze wat over mij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb nog niet gepoept
Ben je al aan het solliciteren?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het lachen is me wel vergaan nu ze zo populair zijn. Heb vandaag bij m’n collega’s gecheckt waarvan ik nog niet wist wat ze stemden, overall gewoon 95% FvD.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je al aan het solliciteren?
Lolquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Echt he, zeggen ze wat over mij.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Wow, die Reumsy is ook een domme koe![]()
Die wilde effe snel bruin worden
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Wow, die Reumsy is ook een domme koe![]()
Die wilde effe snel bruin worden
Ohw aha. En dombo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Tilly's topic. Een ex-Utopiaan op vakantie op Tenerife. Insmeren? Ach, zal wel meevallen
Waaf gaat dit overquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:20 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw misschien zit er 1 opgesloten, dat kan ook maar waarom dan weer 7 man.
Ik ben te nieuwsgierig.
Als ze met zoveel zijn is er misschien iemand overleden in een dicht toilet ofzo? Maar dan zou er ook een ambulance bij zijn oid misschien?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ben weer binnen en snel onder mijn kleedje.
Wie weet kom ik het ooit te weten wat ze doen nu.
En Madilia met haar zoveelste bos bloemen lijkt te denken: "doe nou ook maar weer eens wat van goud of zo."quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef TillyB het volgende:
[..]en dan gewoon weer in de zon gaan zitten (ok soort van bechermd maar toch)
Ik hoorde net een sirene, ging kijken en zag 2 politiebusjes stoppen voor het bejaardehuis, daar stapte in totaal 7 man uit en 1 nam een stormram mee. Ik word dan wat nieuwsgierig, vooral omdat het een bejaardehuis is.quote:
Ja maar wij hebben een coalitie systeem ze moeten nog verdubbelen om echt een gevaar te worden, en voor die tijd blazen ze zichzelf wel op, je stampt niet zomaar een solide partij uit de grond met goede kandidatenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het lachen is me wel vergaan nu ze zo populair zijn. Heb vandaag bij m’n collega’s gecheckt waarvan ik nog niet wist wat ze stemden, overall gewoon 95% FvD.
IB-terroristen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoorde net een sirene, ging kijken en zag 2 politiebusjes stoppen voor het bejaardehuis, daar stapte in totaal 7 man uit en 1 nam een stormram mee. Ik word dan wat nieuwsgierig, vooral omdat het een bejaardehuis is.
Ik smeer mij ook nooit inquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Tilly's topic. Een ex-Utopiaan op vakantie op Tenerife. Insmeren? Ach, zal wel meevallen
Ja dat of misschien wel brandweer ook om te openen Ik weet niet maar vond 7 agenten zoveel. Ach wie weet, tis dat ik die sirene ineens heel dichtbij hoorde anders had ik het helemaal niet geweten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze met zoveel zijn is er misschien iemand overleden in een dicht toilet ofzo? Maar dan zou er ook een ambulance bij zijn oid misschien?
Wie weet, voor hetzelfde geld slepen ze zometeen een bejaarde naar buiten. Maar ik heb geen zin om daar op te wachten.quote:
Badpakquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan de hele dag op het strand in je bikini?
Uit 1974. Ik maak me sterk dat ze dit nummer bij Portishead wel eens gehoord hebben voordat ze Dummy opnamen.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Madilia met haar zoveelste bos bloemen lijkt te denken: "doe nou ook maar weer eens wat van goud of zo."
Als je hem nat afstroopt na een dag, gelijk onthaard.quote:
Geen zon hierquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:30 schreef Voxs het volgende:
Baudet, bidet, doortrekken en ademen halen.
Ik word bijkans lichtelijk verbaal agressief ervan..
Maar, de zon schijnt, er zijn nog lieve mensen op de wereld en mijn onderschildering is af!
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:30 schreef Voxs het volgende:
Baudet, bidet, doortrekken en ademen halen.
Ik word bijkans lichtelijk verbaal agressief ervan..
Maar, de zon schijnt, er zijn nog lieve mensen op de wereld en mijn onderschildering is af!
Losse kaart zo maar even lostrekken en schoonmaken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vast op moederbord, of slot?
Ik ben een vreemdsoortige rooie met pigment en bruine ogenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
[..]als rooie niet?? Dan hangen de vellen er toch bij
Je gaat nu meteen een kopje suiker bij ze lenen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet, voor hetzelfde geld slepen ze zometeen een bejaarde naar buiten. Maar ik heb geen zin om daar op te wachten.
Ga even naar beneden om te kijken danquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
Er staat nu ook een ambulance en ik hoor een hoop glasgerinkel, denk een raam wat er uit getikt word
Heb je je muziekcollectie al overgezet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uit 1974. Ik maak me sterk dat ze dit nummer bij Portishead wel eens gehoord hebben voordat ze Dummy opnamen.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je hem nat afstroopt na een dag, gelijk onthaard.
gewoon 112 meldingen ff checkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga even naar beneden om te kijken dan
Nope. Die iMac lijkt het te begevenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je je muziekcollectie al overgezet?
Ik stuur haar door!quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen zon hier![]()
Tevreden zover met de onderschildering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Shitquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Die iMac lijkt het te begeven
Bijna.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je gaat nu meteen een kopje suiker bij ze lenen?
Good busy.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik stuur haar door!
Ja, een wipe out gedaan na de tekening erop. Met omber geheel inkwasten en met een doek al het licht eruit poetsen. Dus al het donker waar licht moet zijn eruit eigenlijk. Heel tevreden, ik hoop dat het morgen droog is voor verder schilderen.
Daar ben ik dan weer te lui voor, staan inmiddels wel meerdere ouder mensen buiten te kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga even naar beneden om te kijken dan
Oeh spannend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Good busy.
Vandaag worden de winnaars van het portret van Annechien op de site gezet, zag ik. Nog niets te zien. Spann0nd
Ja, binnenkort eens even uit elkaar halen.quote:
Zie foto boven, qua tonaliteit klopt het niet geheel, maar kan er mee verder.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Good busy.
Vandaag worden de winnaars van het portret van Annechien op de site gezet, zag ik. Nog niets te zien. Spann0nd
Ik heb de site al weken openstaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Good busy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |