Zal vanavond wel een DWDD item zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat er nou heel erg een vakjury naar gekeken heeft eerlijk gezegd. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Die madonna ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel raar![]()
Lijkt me dat dit geen vakjury was.
Ja. Die Marion had bijvoorbeeld maar 3 sterren, dus ze hebben ook niet enkel naar het aantal stemmen gekeken. Raar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk meer de redactie. Die jongens en meiden gaan over twee weken weer aan de slag bij Ik Vertrek of Bed&Breakfast.
Wat moet je dan aan de muur hebben hangen om daar te mogen werken ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Een redactie heeft ook een kunst afdeling
Daar denk ik even over na.quote:
Ik heb totaal geen verstand van kunst. Ik weet wel dat ik die van Voxs de mooiste vond. Wat andere daar van vinden is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet je dan aan de muur hebben hangen om daar te mogen werken ?
4 fout in 1 zin.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja, we kunnen niet allemaal zo sterk inhoudelijk posten zoals mij ik, natuurlijk.
Oei.......quote:
Ik denk dat je hier iig unaniem tot winnares bent gekozen.quote:
Dat zeker. En niet omdat je Voxs bent maar omdat we dat zienquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier iig unaniem tot winnares bent gekozen.
Dartbord van makenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga, je er nu een Hitler-snorretje op schilderen?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je er nu een Hitler-snorretje op schilderen?
Haha dat zeker en dat iedereen zo meeleefde wasquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier iig unaniem tot winnares bent gekozen.
Lol!quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je er nu een Hitler-snorretje op schilderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |