Misschien kan je nog een oude film kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had de videorecorder al van zolder gehaald.
Geen idee... alleen wanneer ik mobiel ben zie ik dat .. in house heb ik de anderequote:Op donderdag 21 maart 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
M’n quote alerts zijn wegnog meer mensen last van, mobiel?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:34 schreef chufi het volgende:
Kut ik ben aan het koken en heb 3 laurier blaadjes in de pan gedaan.. 1 gevonden .... maar die andere 2 ..Ik zie ze niet .. en das behoorlijk dankzij mn ogen ...
The Goonies, heb ik.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een oude film kijkenThe Breakfast club, The Goonies
Was pittig, maar wel erg leuk, ik sport tegenwoordig samen met 2 anderen en dat is wel erg motiverend en gezellig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je doorgedraait of zo .. 2.5 uur Dees ?
zeeteefjequote:Op donderdag 21 maart 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]Kut, volgende keer in zo’n dicht theezeefje in de pan gooien
Die twee kinderen waren extra geloof ik. En ja, dat vind ik een beetje jammer, dat er niet erg serieus gekeken is. Er waren beteren dan die je hier ziet. Maar goed, het schilderen zelf was leuk én leerde ik weer veel van. Oke dus.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat snap ik en als ik het zo bekijk zijn er wel een paar mooie bij, maar de meeste zijn toch een stuk minder dan die van jou, ik zie de stijl van Rembrandt er niet in terug. En dat er dan 2 kinderen wel door gaan, tja, dan neem ik zo'n opdracht ineens een stuk minder serieus.
Ik ben benieuwd of oude videobanden het nog goed doen. Die dingen gaan wel achteruit, dus de beeldkwaliteit zal wel om te huilen zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een oude film kijkenThe Breakfast club, The Goonies
Dan kom je ze op je bord wel tegen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:34 schreef chufi het volgende:
Kut ik ben aan het koken en heb 3 laurier blaadjes in de pan gedaan.. 1 gevonden .... maar die andere 2 ..Ik zie ze niet .. en das behoorlijk dankzij mn ogen ...
Ja die heb ik niet .. volgende keer hoop ik het gewoon weer te zienquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]Kut, volgende keer in zo’n dicht theezeefje in de pan gooien
whieee van die glijbaandinges..quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:34 schreef Lyza666 het volgende:
@:TillyB Ik heb 'm gezien heur. Het was oké. Wel wat ergernis over dat binnensmondse gelul van die Cooper.
Vast niet. Dat vergaat op den duur.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of oude videobanden het nog goed doen. Die dingen gaan wel achteruit, dus de beeldkwaliteit zal wel om te huilen zijn.
Ze hebben ook naar de entertainmentwaarde gekeken. Het blijft natuurlijk een TV-programma en dan is het handig als de schilderijen heel erg opvallen in verschillende richtingen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die twee kinderen waren extra geloof ik. En ja, dat vind ik een beetje jammer, dat er niet erg serieus gekeken is. Er waren beteren dan die je hier ziet. Maar goed, het schilderen zelf was leuk én leerde ik weer veel van. Oke dus.
Ja zo denk ik ook... vroeger was het altijd dat je op moest passen voor die blaadjes en ze er uit moesten ...quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom je ze op je bord wel tegen.
Nee dat kon ik ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:37 schreef TillyB het volgende:
[..]Wat een droplul speelt ie hè, ik kon me totaal niet inleven dat ze echt gek was op die mompelaar met het vette haar.
Inderdaad dat klopt, de kinderen zijn extra, ik had niet geteld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die twee kinderen waren extra geloof ik. En ja, dat vind ik een beetje jammer, dat er niet erg serieus gekeken is. Er waren beteren dan die je hier ziet. Maar goed, het schilderen zelf was leuk én leerde ik weer veel van. Oke dus.
Bestelluh.. ik gebruik het ook altijd voor tijm, hoef ik al die takken niet meer uit m’n soep te vissen. Maar valt nog mee dat je de tekst hier wel kan lezen, dat lijkt me helemaal kut als dat niet meer zou gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die hen ik niet .. volgende keer hoop ik het gewoon weer te zien
Bandjes uit die tijd zijn vast ook niet meer om aan te horen. Ik heb er nog wel een paar, maar geen mogelijkheid meer ze af te spelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vast niet. Dat vergaat op den duur.
Ga ik doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad dat klopt, de kinderen zijn extra, ik had niet geteld.
Het is ook jammer, terwijl de opdracht toch duidelijk was lijkt me. Gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig bent Voxs, het is mooi wat je maakt.
Mogen wij het doen voor jou?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef Lyza666 het volgende:
Morgen een nieuwe keuken uitzoeken. Nu al zin an
Misschien komt er iets anders leuks op je pad. Die klote tv ook.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb ook nog een zooi bandjes ja. Op zolder ook nog wel zo'n apparaat waar ze ook nog in kunnen. Ik denk niet dat ik het nog eens ga proberenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Bandjes uit die tijd zijn vast ook niet meer om aan te horen. Ik heb er nog wel een paar, maar geen mogelijkheid meer ze af te spelen.
Ja dus je tagjequote:
Ja gelukkig wel .. maar ik heb dus een dark reader plugin die zorgt dat alles zwart is ipv wit en dat de letter wit zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bestelluh.. ik gebruik het ook altijd voor tijm, hoef ik al die takken niet meer uit m’n soep te vissen. Maar valt nog mee dat je de tekst hier wel kan lezen, dat lijkt me helemaal kut als dat niet meer zou gaan.
Daar ben je wel een paar uur zoet mee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef Lyza666 het volgende:
Lekker opgejut worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef Lyza666 het volgende:
Oh tering zeg dat is de helquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee dat kon ik ook nietHet was ook een eikel gewoon. Maar Gaga wel goed vond ik.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb al keuzestress genoeg zonder nog 20 meningen
huurhuis of eigen huis?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef Lyza666 het volgende:
Dat neem je sportief op.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die mandemakers shit maar eentje waar ze gewoon normaal doen. Zegt men. Betaal dan vast wel wat meer maar dat boeit me niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben je wel een paar uur zoet mee.
Laat je vooral niet naaien, vaak is de prijs met duizenden euro's naar beneden te praten.
Oh ja en ik ben zelf groenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel .. maar ik heb dus een dark reader plugin die zorgt dat alles zwart is ipv wit en dat de letter wit zijn
Kiezen voor zwart of rood is al een echtscheindingquote:
Ik kijk het niet eensquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien komt er iets anders leuks op je pad. Die klote tv ook.
Pfffquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef Lyza666 het volgende:
Succes alvast!quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die mandemakers shit maar eentje waar ze gewoon normaal doen. Zegt men. Betaal dan vast wel wat meer maar dat boeit me niet.
kun je ook laten digitaliserenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Bandjes uit die tijd zijn vast ook niet meer om aan te horen. Ik heb er nog wel een paar, maar geen mogelijkheid meer ze af te spelen.
Dat hoop ik dus te ontwijken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker opgejut worden."Mevrouwtje, deze fantastische aanbieding van 50% is alleen vandaag geldig! Nu beslissen!"
Oh chill nooit van gehoordquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel .. maar ik heb dus een dark reader plugin die zorgt dat alles zwart is ipv wit en dat de letter wit zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |