Ik vind Facebook voor mijn hobby's wel leuk. Maar goed, daar zitten ook normale mensen op.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan wil ik er niets met te maken hebben.
Je hebt een punt maar i love it ❤quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan wil ik er niets met te maken hebben.
Hij was er blij meequote:Op donderdag 21 maart 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij was vanmorgen lastig, toen heb ik ''ik leef niet meer voor jou'' gezongen voor hem![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij was vanmorgen lastig, toen heb ik ''ik leef niet meer voor jou'' gezongen voor hem![]()
[ afbeelding ]
Goede keus. In Guantanamo Bay draaien ze ook muziek van Marco Borsato.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou...zo erg is die kat ook weer nietquote:
nee tor was bijnaquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou nou...zo erg is die kat ook weer niet
Ah is het een leuke wedstrijd verder?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Was is das? tetobt geflipt? racen of zoquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn katz heeft vanochtend tetobt geflipt dann is zij zo geslapen
we hebben qualispel,jullie erst zondagquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah is het een leuke wedstrijd verder?
Nederland is er wel klaar mee
Wel spannender dan. Die Polen mag ik sowieso al niet qua voetbalquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
we hebben qualispel,jullie erst zondag
spinnenquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Was is das? tetobt geflipt? racen of zo
Hè wie wat?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zij is de vriendin van die gast eh?
In de slaapkamer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |