Afgemaakt of was je op bezoekquote:
Is uit de regio ... Grunnquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:55 schreef TillyB het volgende:
[..]Ineens begint het te dagen ja, volgens mij ging het daar hier pas nog over.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:55 schreef TillyB het volgende:
[..]Ineens begint het te dagen ja, volgens mij ging het daar hier pas nog over.
Die is al ouder. Dit is een nieuwere.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
14 jaar,deze meid is zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan beter in de game wereld gaan werkenquote:
Trekt dat zo ofiets? Een dochter van een vriendin maakt ook al zulke mooie tekeningen.quote:
Ik heb een achter klein nichtje (of hoe heet de dochter van mn nicht) die ook dat soort dingen tekent..quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan beter in de game wereld gaan werken
Mangastijl he, dat is het helemaal tegenwoordig. Al is mijn nichtje nu bezig meer haar eigen stijl te ontwikkelen zegt ze. Maar ze heeft het geleerd met van die manga tekenles boekjes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Trekt dat zo ofiets? Een dochter van een vriendin maakt ook al zulke mooie tekeningen.
Ja het is niet zo lastigquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een achter klein nichtje (of hoe heet de dochter van mn nicht) die ook dat soort dingen tekent..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze twee vind ik het mooist.
Dat is ook weer makkelijk praten. Om er goed in te worden moet je toch wel iets van talent hebben en er werk in stoppen hoor.quote:
Ik knowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stip in de oogjes![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:08 schreef Soulraven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve schat overtrekken kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze twee vind ik het mooist.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik know
zoietsMooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stip in de oogjes![]()
Als ik ergens misselijk van word is het die manga shit. Houd dat lekker in Japan ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is ook weer makkelijk praten. Om er goed in te worden moet je toch wel iets van talent hebben en er werk in stoppen hoor.
Ik heb geen puntquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En je punt is? Dit zijn haar eigen tekeningen, voor een 14 jarige is dat gewoon erg knap.
Haha, dat mag. Zit ook wel veel verschil in weer binnen de manga stijl. Het ene vind ik mooier dan het andere.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik ergens misselijk van word is het die manga shit. Houd dat lekker in Japan ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |