quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb al keuzestress genoeg zonder nog 20 meningen
thx!quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat neem je sportief op.
Ik vind jouw schilderij wel het best lijkende.Maar het was ook weer een soort van foto.
Niet te min vind ik je een een geweldige schilderes.
Ja, zo ongeveer. Heb ook niet zo'n hele grote keuken dus dat scheelt wel in de mogelijkheden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Pfffheb je al een idee wat je wil?
Ja vandaar een luchtbedquote:
Eetze.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:47 schreef Voxs het volgende:
- I of L in de tt. Plaatjes komt later! eten
Kutwijf slik je inquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Smakelijk Voxs! En bedankt voor het openen!
Afgepeigerd ?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Smakelijk Voxs! En bedankt voor het openen!
Ik had er eerlijk gezegd geen erg in dat ik de laatste had, en GB was er niet om me er aan te herinnerenquote:
Lolquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er eerlijk gezegd geen erg in dat ik de laatste had, en GB was er niet om me er aan te herinneren
Ik stel slechts een vraagquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:53 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom zit je zo te politiepetten sjoef?
Hopelijk zijn ze een beetje snel, zo’n langdradig karweiquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer. Heb ook niet zo'n hele grote keuken dus dat scheelt wel in de mogelijkheden.
Ohh jééquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
fb bedoel ik, lama, groot moe, sorry
Grootmoeder Sasquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
Ah ok .. is toch niet om te SCen daar... wist nit dat je daar keekquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
Hiero toch, alvast oefenen voor later (wellicht)quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat grootmoeder wil ik nog ff niet voor dr hopen ...
Ik hoop 't ook. Wil wel graag een nieuwe maar dat hele gezeik vooraf vind ik ruk. Ik stel het ook al tijden uit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze een beetje snel, zo’n langdradig karwei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |