Je moet ook niet zeggen dat het niet mag.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat mag. Zit ook wel veel verschil in weer binnen de manga stijl. Het ene vind ik mooier dan het andere.
Zelf ben ik fan van junji ito, die maakt horror manga, hele goede.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:14 schreef chufi het volgende:
Geen manga at alllGrappig om ook eens te zien hoe jij eruit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:14 schreef chufi het volgende:
Geen manga at alllOh die is fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeggen dat het niet mag.![]()
Ieder zijn keus en voorkeur toch.![]()
Heb mn nichtje al 20 jaar niet gezien ... moest ze eens wetenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grappig om ook eens te zien hoe jij eruit ziet.
ja feli met fruitquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Bedankt. Ik mocht hem niet op fok feliciteren zei hij maar gelukkig hebben jullie het wel gedaan
Dat is ook een pijnlijk onderwerp voor mij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb mn nichtje al 20 jaar niet gezien ... moest ze eens weten
Als ze naar de kunstacademie wil, zou ik haar aanraden vanaf nu veel realisme te tekenen en de manga's voor de leuk erbij te doen. Zelfs als ze de game-tekenkant op wil. De fundamenten moeten eerst gelegd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is ook weer makkelijk praten. Om er goed in te worden moet je toch wel iets van talent hebben en er werk in stoppen hoor.
dat video heb ik van de MTV Show Summertime 1993quote:
Ik heb iets van 50 nichtjes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb mn nichtje al 20 jaar niet gezien ... moest ze eens weten
Je bent groot gebracht in een konijnenhol?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik know
zoietsWel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stip in de oogjes
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ze heeft begeleiding op school voor zover ik weet. Volgens haar tekenlerares moet er met haar portfolio geen probleem zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ze naar de kunstacademie wil, zou ik haar aanraden vanaf nu veel realisme te tekenen en de manga's voor de leuk erbij te doen. Zelfs als ze de game-tekenkant op wil. De fundamenten moeten eerst gelegd.
15 tantes en ooms die veel kinderen hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent groot gebracht in een konijnenhol?
Oke,zolang er maar ander werk bij zitquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze heeft begeleiding op school voor zover ik weet. Volgens haar tekenlerares moet er met haar portfolio geen probleem zijn.
Oh ja, ik denk bij nichtjes of neefjes eerder aan kind van broer of zus, automatisch.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
15 tantes en ooms die veel kinderen hebben.
Oj jo joh, ik heb van mijn vaders kant ook best wel veel nichtjes enzo. Maar van hun bestaan ben ik nauwelijks op de hoogte.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
15 tantes en ooms die veel kinderen hebben.
Ze hebben tegenwoordig ook gewoon een Populaire cultuur opleiding hoor. Ze is iig al door meerdere mensen aangesproken over haar talent die haar ook ondersteunen wn haar school zelf ook dus ik voorzie geen problemen. Maar goed ik ben geen kunstenares.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke,zolang er maar ander werk bij zitleuke tekeningen, maar ik vrees niet voldoende voor toelating. Dat zou zonde zijn als ze het vraag wil.
Ow die zijn volgende generatie dat zijn er 4quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk bij nichtjes of neefjes eerder aan kind van broer of zus, automatisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel eens een keer willen meemaken dat ik niet alleen op de bank hoef te zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |