Goeie TTquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:57 schreef _--_ het volgende:
Het is vandaag 20 maart oftewel verkiezingsdag. Stemmen kan vanaf 7 uur tot vanavond 21 uur. Waarna de uitslagenavond begint.
Bespreek in dit topic alles over de gang van zaken vandaag.
Opkomstcijfers:
https://www.opkomstenuitslag.nl/
Stream:
http://forum-fok.digidip.(...)0427%2F3%2F25%23live
Uitslagen Nederland in kaart:
https://nos.nl/artikel/22(...)tenverkiezingen.html
Marjolein? Eindbazin!quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die Faber is ook wel een vreselijk mens.
Waren geen Friezen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:57 schreef Ryan3 het volgende: [..] Aparte lui Friezen, heb een tak familie ervan.
Lekker de hele avond in de doelebar zitten, naar de Febo lopen voor een patatje en dan zwalkend naar huis fietsen. Leuke herinneringenquote:
die zitten ook allemaal verstopt in Zeistquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hebben al honderden GroenLinksers aan het woord gelaten en nog 0 FvD'ers.
Maar ze hebben ook studies op Uni niveau.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef Perrin het volgende:
HBO-scholieren zijn natuurlijk geen studenten idd.
Welke FVD'er had je aan het woord willen hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Omdat ze niet te vinden zijn wijsneus. Niemand kent ze.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Weg met de watermeloenen!quote:
Die zitten allemaal op hun zolderkamer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker de hele avond in de doelebar zitten, naar de Febo lopen voor een patatje en dan zwalkend naar huis fietsen. Leuke herinneringen
ditquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:57 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo. Ekte mannen stemmen niet op GL.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
FvD doet het nog beter dan verwacht. In sommige provincies zelfs de grootste.
Wordt ook lastig he als je nergens komt opdagenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Haal die tracking er eens uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:57 schreef _--_ het volgende:
Stream:
http://forum-fok.digidip.(...)0427%2F3%2F25%23live
twitter:lamIendig twitterde op woensdag 20-03-2019 om 21:55:31was thierry nou maar gewoon aangenomen bij de kunstacademie reageer retweet
Die zijn er niet. Zitten thuis te netflixxen. Mission accomplished.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
die stemmen soberso niet want ze spelen de hele dag op hun Xbox Onequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:57 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo. Ekte mannen stemmen niet op GL.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:59 schreef Slobeend het volgende:
twitter:lamIendig twitterde op woensdag 20-03-2019 om 21:55:31was thierry nou maar gewoon aangenomen bij de kunstacademie reageer retweet
Hadden ze daar geen camera heen kunnen sturen dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
die zitten ook allemaal verstopt in Zeist
SOWquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:59 schreef Slobeend het volgende:
En is er wel een openbare partijbijeenkomst dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:59 schreef FYazz het volgende:
[..]
Wordt ook lastig he als je nergens komt opdagen
Iedereen weet dat ze dat niet houden....quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:59 schreef Braindead2000 het volgende:
We moeten nu gaan letten of de coalitie zijn meerderheid behoud.
Veel plezier in afrikaquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:59 schreef Charlies het volgende:
wtf Nederland, forum? Ik ga denk ik maar emigreren.
hebben ze, maar ze willen niets zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Hadden ze daar geen camera heen kunnen sturen dan?
Moest wel lachen om deze.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:59 schreef Slobeend het volgende:
Niet in mijn familie hoor. Echt aparte lui zaten er tussen. Had het er laatst nog over, oudoom die de moordenaars/verraders van zijn broer zocht, WO2. Laatste keer dat ik hem zag was 1993. Hij was ze op het spoor toen. Helaas weer verdwenen paar jaar en toen hoorde ik dat-ie overleden was.quote:
niet met wat ze nu aan heeftquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:00 schreef Jimbo het volgende:
Maar belangrijker, zou je dionne stax doen?
Nou nee. Dat is al wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:59 schreef Braindead2000 het volgende:
We moeten nu gaan letten of de coalitie zijn meerderheid behoud.
@Calandquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:59 schreef Slobeend het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:50 schreef FYazz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel triest dat zoveel mensen stemmen op een partij die niet eens een gedegen plan heeft ingediend bij de verschillend provincies en geen debat of bijeenkomst aanwezig is geweest.
Bij de landelijke verkiezingen een partij 2e maken die een half A4tje als programma inlevert.
Bij de provinciale verkiezingen een partij 1e/2e maken die niet eens een plan inlevert en niet komt opdagen.
Gelukkig kunnen ze wel weer 4 jaar mopperen nu.
Is niet zo praktisch iddquote:
MarcelGODtwitter:MvanRoosmalen twitterde op woensdag 20-03-2019 om 21:57:14O, we gaan nu ook willekeurige cafébezoekers interviewen reageer retweet
Goede argumentatie dit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef Cattivo het volgende:
Die PvdD onzin waarom heb je er op gestemd ? Omdat ik van dieren hou.![]()
Nog even en mensen starten PvdN (netflix) Waarom stem je er op? Omdat ik graag netflix gebruikkk
Hahaha lol x 100quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:59 schreef Slobeend het volgende:
Hoezo zou ik dat denken?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
En veel FvD'ers verwachten dat het kabinet morgen valt of er straks veel verandert. Komen straks bedrogen uit. Kunnen ze weer lekker lopen balen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef Caland het volgende:
MarcelGODtwitter:MvanRoosmalen twitterde op woensdag 20-03-2019 om 21:57:14O, we gaan nu ook willekeurige cafébezoekers interviewen reageer retweet
Dat is oké broquote:
ook niet Etherum overmakenquote:
Vorige keer ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
De Hont heeft het deze keer goed voorspeld
Op naar het FB topic.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat mag blijkbaar niet van een zure mod hier
Idd verliest 1-2% overal. op 75 zetels in de 1e kamer is dat 1 zetel ofzoquote:
op de site van de telegraafquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:03 schreef BlackNero het volgende:
Heeft iemand een livestream van Thierry's bunker?
1e kamerquote:
Rutte-effect.quote:
Eerste Kamerquote:
Ik vind het een wonder dat ze nog leeft....quote:
en een pompquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Jorritsma die met 3 families in haar woning leeft.
Vluchtelingen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Harvest89 het volgende:
10 zetels.
Mooie uitslag. Alleen jammer dat VVD nog steeds nummer 1 is na al die schandalen en wanbeleid.
Juist niet. Er is altijd veel gesjoemel met de stemming voor de Eerste Kamer, waar uitgerekend taktisch stemmen zetels winst op kunnen leveren, omdat je met reststemmen zit nl.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:03 schreef Merkie het volgende:
Dat "too close to call" slaat inderdaad nergens op.
?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Onbegrijpelijk idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen nog VVD stemmen, willen ze nog meer van deze ellende.
Ja nou en? Wat is er mis met elkaar helpen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Vreselijke vrouw. Geniaal met Rutger Castricum die video's.
Welke partij reken jij nog extra tot de coalitiequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Schuimpjes het volgende:
Coalitie + GroenLinks heeft een meerderheid (39 zetels)
En voor je het weet ben je zelf de 'pluchezitter' waar de partij zo tegen ageert en de cirkel is weer rond.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
Zit je als FvD in de Eerste Kamer met een lading zetels, waar je niks mee kunt, behalve nieuwe wetten blokkeren (die er niet aan zitten te komen).
Eerlijk is eerlijk, dat kunnen ze echt als geen ander.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef KennyPowers het volgende:
Geniaal hoe VVD iedereen kapot maakt behalve zichzelf
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja nou en? Wat is er mis met elkaar helpen?
Het is trouwens ook niet 1 woning.
Ook omdat Rutte het gewoon ontzettend goed doet als boegbeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef KennyPowers het volgende:
Geniaal hoe VVD iedereen kapot maakt behalve zichzelf
Dat is voor mij ook on-be-grij-pe-lijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:03 schreef Oostwoud het volgende:
FVD10, prima resultaat, bizar dat VVD nog zoveel stemmers blijft behouden.
VVD 12quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke partij reken jij nog extra tot de coalitie
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:05 schreef monkyyy het volgende:
Iemand een plaatje van die eerste kamer exit poll?
Dat is voor mensen die rechts zijn, maar toch fatsoenlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen nog VVD stemmen, willen ze nog meer van deze ellende.
https://nos.nl/artikel/22(...)um-op-10-zetels.htmlquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:05 schreef monkyyy het volgende:
Iemand een plaatje van die eerste kamer exit poll?
Met GL komen ze toch op 39 uit?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
O ja toen ze nog even reclame maakte voor de ski school van haar dochterquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, eigen incest. Was laatst in Jinek.
Of 9quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:05 schreef Ivy_Mike het volgende:
FvD dus 10 of mogelijk 11 zetels in de Eerste Kamer
Kan jij wel rekenen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Ozturk is gestopt als lid van de Tweede Kamer om in de EK verder te gaanquote:
quote:
Blijkbaar houden mensen daarvan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook on-be-grij-pe-lijk.![]()
Ze hebben jarenlang minstens de helft van hun achterban genaaid.
Wat valt er te callen dan? Of een partij de grootste is? Dat is een symbolisch resultaat. Bij de Amerikaanse verkiezingen wordt dit vaak gezegd als het niet duidelijk is of een staat gewonnen is door de Republikeinen of door de Democraten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Juist niet. Er is altijd veel gesjoemel met de stemming voor de Eerste Kamer, waar uitgerekend taktisch stemmen zetels winst op kunnen leveren, omdat je met reststemmen zit nl.
Oja kut, CU zetels niet meegeteld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
VVD 12
CDA 8
D66 7
CU 4
--------+
31
Groenlinks 8
Samen 39
en zijn opvolger gaat doorpakken. VVDREICHquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook omdat Rutte het gewoon ontzettend goed doet als boegbeeld.
dat zegt letterlijk niemand. zelfs haar man nietquote:
Of ze trekken VVD weer terug naar rechts juistquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:06 schreef Ryan3 het volgende:
Thierry gaat praten met VVD, nou ja, dan gooi je je stem ook weg dus, daar was ik al bang voor.
Bij de NOS doen ze ook ook alsof het kabinet op punt staat te vallen. Morgen regeert Rutte vrolijk verder en als nieuw beleid zich aandient, gaat hij op zoek naar meerderheden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef FYazz het volgende:
[..]
En voor je het weet ben je zelf de 'pluchezitter' waar de partij zo tegen ageert en de cirkel is weer rond.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:06 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dat zegt letterlijk niemand. zelfs haar man niet
Zeker, of GL of FvD om mee te drammen. Goed man.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja kut, CU zetels niet meegeteld.
Ik ga in een hoekje liggen huilen nu.
Eens wat anders dan die grijze bende bij de VVD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:06 schreef Postbus100 het volgende:
Check dat feestje bij fvd. Alsof je bij een studentenfeestje binnenstapt.
Dat is het ook. Ze doen er gewoon nog wat politiek bij nu.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:06 schreef Postbus100 het volgende:
Check dat feestje bij fvd. Alsof je bij een studentenfeestje binnenstapt.ik snap wel waar een deel van de d66—stemmen heen zijn gegaan.
Dat is het enige nuttige van fvd, misschien draait VVD wat bij qua klimaat uitgavenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:06 schreef warp995 het volgende:
[..]
Of ze trekken VVD weer terug naar rechts juist
Alleen in de jacuzzi.quote:
Thierry kan dat echt wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef Monolith het volgende:
Denken dat je als partij het vertrek van ministers kunt eisen voor je steun is wel wat onnozel natuurlijk.
Nog even geduld....quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:06 schreef fetX het volgende:
FvD dus wss niet de grootste. Gelukkig maar.
Waar moet hij over praten? Het is niet alsof er op basis van deze uitslag een nieuw kabinet wordt gevormd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:06 schreef Ryan3 het volgende:
Thierry gaat praten met VVD, nou ja, dan gooi je je stem ook weg dus, daar was ik al bang voor.
Denk dat je Dijkhoff er prima bij zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens wat anders dan die grijze bende bij de VVD.
pvdaquote:
dan weet je gelijk wie er allemaal vvd hebben gestemdquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens wat anders dan die grijze bende bij de VVD.
Heel wat minder vaak dan de mensen die voorspellen dat morgen de 'bruinhemden' weer razzia's gaan houden en we binnenkort niets dan brandende puinhopen hebben dankzij FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef Strani het volgende:
Ik wacht nog op de exitpoll waarin de FvD de grootste van het land is, want dat is ons door meerdere users hier beloofd.
Ze ziet de schaal met bitterballen koud worden, dat is belangrijker.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is dit voor loser. Je hep verloren mevrouw.
Sws valt er weinig te praten met Thierry als VVD? Toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef Monolith het volgende:
Denken dat je als partij het vertrek van ministers kunt eisen voor je steun is wel wat onnozel natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vogelaargenot
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Goed volk.quote:
VBL is de levensader van dit armetierige forumquote:
Geen i-dee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Oud_student het volgende:
Waarom krijgt de VVD nog steeds stemmen
Dom kuddevolk die zich niet geïnformeerd heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Oud_student het volgende:
Waarom krijgt de VVD nog steeds stemmen
Welkom in de wereld van de FvD-stemmer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef Monolith het volgende:
Dat gaat niet gebeuren. VVD gewoon weer de de grootste.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef Strani het volgende:
Ik wacht nog op de exitpoll waarin de FvD de grootste van het land is, want dat is ons door meerdere users hier beloofd.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik weet nog dat ik ging slapen met idee dat Clinton nieuwe president werd.
Mensen stemmen ook op Trump of voor de Brexit. Onderbuik is gonna onderbuik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Japepk het volgende:
Fijn dat iedereen wel eerlijk opmerkt dat ze het Forum niet gunnen. Iedereen vraagt zich af waarom mensen op een partij zonder programma stemmen.
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die is ook president geworden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
D66 met GL en PvdA met SP.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Ivy_Mike het volgende:
PvdA D666 en SP kunnen beter gaan fuseren
Dat was echt genot.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog nooit zulke erge nachtmerries gehad, en dan wakker worden met het mooiste moment van je leven. Prachtige herinnering.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe meer deze coalitie verliest, hoe beter wmb.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef westwoodblvd het volgende:
Waarom heeft niemand het eigenlijk over het feit dat de SP in de oppositie percentueel gezien het meest verliest?
ik ben geen GL stemmer (verre van zelfs) maar dat lijkt me voor hun geen goed ideequote:
OF? ik denk EN.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
coalitie heeft dus de steun van PvdA of GL nodig
Nee rutte heeft al gezegd dat hij per voorstel steun zoekt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
kabinet heeft dus de steun van PvdA of GL nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |