Eens. Kansloos om meer te gaan betalen terwijl grote landen ons compleet uitlachen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd.
Het boeit iedereen, totdat het geld gaat kosten.
Jesse beseft zoveel niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:20 schreef the-eye het volgende:
Jesse beseft nog niet helemaal wat er is gebeurd
Dus jij maakt je druk om wat anderen van je denken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eens. Kansloos om meer te gaan betalen terwijl grote landen ons compleet uitlachen.
heeeel erg engquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
GL heeft nu 9 zetels, dus dat klimaatakkoord komt er wel.
Ps. Is die Baudet eigenlijk niet een heel eng mannetje?
Heb me er eerder nooit in verdiept, maar hoor dat hij wel enge dingen zegt.
quote:De provincie gaat zich alleen nog bezighouden met de kerntaken
Commissaris van de Koning wordt gekozen door de bevolking
Alleen gemeentelijke fusies als de bewoners daar voor zijn
quote:Het tempo van de woningbouw versnellen
Bouwtempo omhoog
Bureaucratische blokkades daadkrachtig aanpakken
quote:Forum voor Democratie (FVD) is op basis van de exitpolls de grote winnaar in de provincies Zuid-Holland, Noord-Brabant en Gelderland. Dat blijkt uit de exitpoll die door Ipsos in opdracht van NOS is gehouden in de provincies.
Volg hier ons liveblog
Het beeld in de drie provincies is grosso modo hetzelfde. FVD doet voor het eerst mee met de Provinciale Statenverkiezingen en haalt waarschijnlijk uit het niets veel zetels in Zuid-Holland (10 zetels), Noord-Brabant (8) en Gelderland (7).
Mammmaaaaa de buurjongen maakt alles kapot dan moet ik wel meedoen want ze lachen mij uit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eens. Kansloos om meer te gaan betalen terwijl grote landen ons compleet uitlachen.
Dat met die buurkinderen is meer de Rob Jetten benadering hoor!quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mammmaaaaa de buurjongen maakt alles kapot dan moet ik wel meedoen want ze lachen mij uit.
Het is een facist. seksisten lijkt heel erg op Trump. Misschien zelfs wel op Hitler! Ik verwacht dat alle vluchtelingen de aankomende jaren gewoon weer in gaskamers gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ps. Is die Baudet eigenlijk niet een heel eng mannetje? Heb me er eerder nooit in verdiept, maar hoor dat hij wel enge dingen zegt.
Er zijn wel beter methodes tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:14 schreef satecl het volgende:
Ik verwacht dat alle vluchtelingen de aankomende jaren gewoon weer in gaskamers gaan.
Linkse mensen zitten doorgaans in een spagaat: het beleid dat zij voorstaan is bedoeld om de zwakkeren in de samenleving te beschermen en tegelijkertijd hebben zij een diepe minachting voor diezelfde zwakkeren (hun standpunten, hun vermogen om gefundeerde beslissingen te nemen). Alleen daarom al heb ik met genoegen op FvD gestemd en wel in het hol van de leeuw (in een bibliotheek in de hoofdstad tussen een boel linkse studenten).quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:12 schreef satecl het volgende:
En ook door PREMmet zijn betoog in dwdd.
Behalve dan dat wij het goede vb helemaal niet geven, maar de landen die je nu opnoemt op ons voor lopen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat met die buurkinderen is meer de Rob Jetten benadering hoor!
'Wij moeten in Nederland het goede voorbeeld geven zodat o.a. Frankrijk en Duitsland bewonderend naar ons kijken en in onze voetsporen volgen qua klimaatbeleid'.
Zo van, iedereen gedraagt zich kut, dus moet Nederland maar het beste, schoonste, meest vrijgevige jongetje zijn die de rest tot de orde roept. Maakt niet uit dat wij als land met beperkte industrie eigenlijk niet verantwoordelijk zijn voor klimaatverandering, noch er iets kunnen veranderen door radicaal van koers te wijzigen en bij die hele komende de energietransitie de leiding te nemen.
Eigenlijk is het een typisch soort betuttelracisme / racisme van lage verwachtingen dat linkse blanken vaak plaagt.
En wat hoop je daarmee te bereiken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
Alleen daarom al heb ik met genoegen op FvD gestemd
Wat ik hoop? Het afgeven van een signaal: jullie bedenken beleid voor ons uit allemaal goede bedoelingen, maar luister liever óók naar wat wat wij willen. Neem ons serieus.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En wat hoop je daarmee te bereiken?
Het duurt nog wel een paar decennia voordat we van het gas af zijn. En een warmtepomp is simpelweg niet voor alle soorten bouw geschikt. En dat weet onze Premier heel goed, want hij woont zelf (nu nog) in een volledig ongeschikt huis. Daarnaast zijn wij echt niet het braafste jongetje van de klas op milieu gebied. Denk dat vrijwel elk land in Noord-West Europa op ons voorloopt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:12 schreef satecl het volgende:
Verder ben ik geen voorstander van het klimaatakkoord. Lekker het braafste jochie van de klas zijn, waar wij moeten boeten. Ik hoef helemaal geen warmtepomp in mijn huis. Ik wacht liever de ontwikkelingen af naar een betere manier. Hetzelfde geldt voor elektrische auto's. Ik geloof erin dat er betere manieren zijn om van brandstof/gas af te kunnen, maar wacht daar liever mee.
Als je daarmee bedoelt 'zodat de klimaatplannen niet doorgaan' dan heb ik slecht nieuws voor je; die gaan wel door, hoor.quote:Oftewel: Vooral economische redenen dat ik op FvD heb gestemd.
Typisch voorbeeld van de arrogantie van de macht, net als het niet luisteren naar de uitkomst van een referendum als die je niet aanstaat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Als je daarmee bedoelt 'zodat de klimaatplannen niet doorgaan' dan heb ik slecht nieuws voor je; die gaan wel door, hoor.
Er bestaat niet zoiets als 'wat wij willen'. Dat zie je wel aan de 15 splinterpartijen die we hebben. Geen enkele partij haalt meer dan 15% van de stemmen. Dus als dat je doel is, dan vrees ik dat je teleurgesteld gaat worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik hoop? Het afgeven van een signaal: jullie bedenken beleid voor ons uit allemaal goede bedoelingen, maar luister liever óók naar wat wat wij willen. Neem ons serieus.
Een groep van 15% is ook een 'wij' en wel een 'wij' die óók serieus genomen dient te worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'wat wij willen'. Dat zie je wel aan de 15 splinterpartijen die we hebben. Geen enkele partij haalt meer dan 15% van de stemmen. Dus als dat je doel is, dan vrees ik dat je teleurgesteld gaat worden.
Als ze een meerderheid in de eerste kamer kunnen halen (en dat kan met GL), dan hebben ze toch de meerderheid van Nederland achter zich?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
Typisch voorbeeld van de arrogantie van de macht
Welk referendum?quote:net als het niet luisteren naar de uitkomst van een referendum als die je niet aanstaat.
Dan hoop ik dat Baudet voor je kan regelen wat je wil. Maar ik vrees van niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een groep van 15% is ook een 'wij' en wel een 'wij' die óók serieus genomen dient te worden.
Wat bedoel je met 'samen heulende politici'? De partijen die compromissen met elkaar hebben afgesproken? Weet je uberhaupt hoe een parlementaire democratie werkt?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:53 schreef deedeetee het volgende:
Maar we hebben iig geprobeerd om protest tegen die samen heulende politici aan te tekenen.
LOL... nee hoor ik ben volslagen onwetend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'samen heulende politici'? De partijen die compromissen met elkaar hebben afgesproken? Weet je uberhaupt hoe een parlementaire democratie werkt?
Daar begint het wel steeds meer op te lijken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
LOL... nee hoor ik ben volslagen onwetend.
En een willekeurige andere politicus wel? Laat me niet lachen. Je stemt op een partij en op wat er daarna gebeurt heb je als kiezer geen invloed meer. Standvastigheid is ver te zoeken. Dan moet je doorgaans bij de kleinere partijen zijn (bijvoorbeeld de SP) en dan moet je het maar net met dat gedachtegoed eens zijn (bij mij bungelt de SP steevast onderaan elke kieswijzer). Bovendien hebben die kleinere partijen weinig invloed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Baudet voor je kan regelen wat je wil. Maar ik vrees van niet.
Dat is inderdaad hoe een parlementaire democratie werkt. Als wij als Nederlanders dat allemaal heel vervelend zouden vinden, waarom is D'66 dan niet al decennia lang de grootste partij van Nederland? Die willen al 50 jaar een correctief, bindend referendum. Blijkbaar vinden wij dat niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
Je stemt op een partij en op wat er daarna gebeurt heb je als kiezer geen invloed meer.
Omdat Dhr. Baudet hele dubieuze uitspraken doet en hun programma nul kans van slagen heeft.quote:Ik snap echt niet waarom er zo wordt doorgezeurd tegen mensen die op FvD hebben gestemd.
Ik ben tegen de parlementaire democratie en geen D66-stemmer. Hoe zou dat nou kunnen? Misschien omdat er niet maar twee smaken zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hoe een parlementaire democratie werkt. Als wij als Nederlanders dat allemaal heel vervelend zouden vinden, waarom is D'66 dan niet al decennia lang de grootste partij van Nederland? Die willen al 50 jaar een correctief, bindend referendum. Blijkbaar vinden wij dat niet zo belangrijk.
Jij vindt ze dubieus. Ik vind dat wel meevallen. Wat het klimaat betreft zit ik meer op de lijn Lomborg, maar dan nog zit ik dichter bij Baudet dan bij andere politici. Het zou natuurlijk ideaal zijn als ik op mezelf kon stemmen, maar mijn politieke ambities heb ik lang geleden laten varen.quote:Omdat Dhr. Baudet hele dubieuze uitspraken doet en hun programma nul kans van slagen heeft.
Maar als je daar vrede mee hebt, lekker op FvD stemmen.
Ben ik heel benieuwd welke smaak volgens jou dan beter is?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben tegen de parlementaire democratie en geen D66-stemmer. Hoe zou dat nou kunnen? Misschien omdat er niet maar twee smaken zijn?
Als je verwijzingen naar het Arische Ras hanteert die door extreem rechts worden gebruikt (en ik geloof zelfs de Nazi's) , dan vind ik dat wel dubieus, ja.quote:Jij vindt ze dubieus. Ik vind dat wel meevallen.
Zonder 'samen te heulen' wordt het niets. Dat heet namelijk een dictatuur.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:53 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk gaan we teleurgesteld worden. De huidige politieke macht is ( bijna )niet te breken. Maar we hebben iig geprobeerd om protest tegen die samen heulende politici aan te tekenen. Niks doen en gelaten afwachten is niet de juiste houding in deze.
Dit is wat redelijke mensen gelaten maakt of tot uitersten drijft: er wordt niet naar hen geluisterd met als excuus dat zij Extreem Rechts en dus Het Ultieme Kwaad zijn. Ik heb voor gelatenheid gekozen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Als je verwijzingen naar het Arische Ras hanteert die door extreem rechts worden gebruikt (en ik geloof zelfs de Nazi's) , dan vind ik dat wel dubieus, ja.
Alleen heeft hij dat helemaal niet gedaan, dat is het waanzinnige gelul van een stel paranoide extreemlinksen die achter elke hoek de schaduw van Adolf Hitler zien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je verwijzingen naar het Arische Ras hanteert die door extreem rechts worden gebruikt (en ik geloof zelfs de Nazi's) , dan vind ik dat wel dubieus, ja.
Ik begrijp niet zo goed wat je hier mee wilt zeggen. Dat je het wel gehoord/gelezen hebt, maar het negeert?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is wat redelijke mensen gelaten maakt of tot uitersten drijft: er wordt niet naar hen geluisterd met als excuus dat zij Extreem Rechts en dus Het Ultieme Kwaad zijn. Ik heb voor gelatenheid gekozen.
Ik denk dat de mensheid dat niet aankan. Misschien na nog een paar eeuwen evolutie, maar nu zijn 'we' nog steeds niet meer dan 'a steaming hurde' en totaal ongeschikt voor een samenlevingsvorm zonder centraal bestuur.quote:Als je het zo graag wil weten: ik beschouw mezelf als een vrijheidsminnende anarchist, een uit de niet-linkse hoek.
Dat de sp zo laag bungelt bij jou is wel apart als je het zo hebt over de 'zwakkere' in de samenleving. Dat is toch bij uitstek de partij die dat juist heel hoog heeft zitten, speerpunten zijn voor hun.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En een willekeurige andere politicus wel? Laat me niet lachen. Je stemt op een partij en op wat er daarna gebeurt heb je als kiezer geen invloed meer. Standvastigheid is ver te zoeken. Dan moet je doorgaans bij de kleinere partijen zijn (bijvoorbeeld de SP) en dan moet je het maar net met dat gedachtegoed eens zijn (bij mij bungelt de SP steevast onderaan elke kieswijzer). Bovendien hebben die kleinere partijen weinig invloed.
Ik snap echt niet waarom er zo wordt doorgezeurd tegen mensen die op FvD hebben gestemd. Denk je dat mensen die op politici van andere partijen stemmen in hen hun grote Leider zien, hun rots in de branding? Een enkeling hooguit. Zo heb ik eens een student gehad die smoorverliefd was op Jesse Klaver. Tja.
Ik ben niet paranoide en niet links, maar ik ben ook niet blind en doof.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Alleen heeft hij dat helemaal niet gedaan, dat is het waanzinnige gelul van een stel paranoide extreemlinksen die achter elke hoek de schaduw van Adolf Hitler zien.
Bron? Link?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ben niet paranoide en niet links, maar ik ben ook niet blind en doof.
Het internet.quote:
quote:Maar in een politieke context is de term allerminst onschuldig. ‘Boreaal’ verwijst namelijk óók naar een belangrijke stichtingsmythe van Europees ultrarechts: de ‘arische’ en ‘polaire’ wortels van het Indo-Europese volk, de veronderstelde voorouders van de witte Europeanen.
Prominente nazi’s als Heinrich Himmler meenden dat het arische ras uit een mythische noordelijke provincie stamde: ‘Hyperborea’.
Na de Tweede Wereldoorlog blijft de term in Frankrijk opduiken in de teksten van Europe-Action, de beweging van de historicus en verklaard racist Dominique Venner.
Volgens mij zei ze dat links vooral voor de zwakkere wenst op te komen (en daarmee in een spagaat zit).quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dat de sp zo laag bungelt bij jou is wel apart als je het zo hebt over de 'zwakkere' in de samenleving. Dat is toch bij uitstek de partij die dat juist heel hoog heeft zitten, speerpunten zijn voor hun.
Ik denk dat ik mij niet goed uitdrukte. Ik doelde op de politici die voor de verkiezingen zweren hun poot stijf te houden voor dit of dat want anders... ( b.v. gaan ze weigeren om in de regering te zitten) en na de verkiezingen als ze ontdekken dat ze mee mogen doen, hun fraaie beloftes gewoon overboord gooien. Want mee mogen doen met de regering is toch veel leuker dan je geloften stand te houden. Dit schrijvende begrijp ik overgens je punt wel. De huidige langer bestaande partijen zijn als t er op aan komt IMO één pot nat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zonder 'samen te heulen' wordt het niets. Dat heet namelijk een dictatuur.
Samenwerking en dus ook de visie van een ander willen begrijpen en tegemoed willen komen is essentieel.
Dat is lastig, komt vaker dan ons allen lief is een 'net niet' uit voor all partijen.
Maar wat is het alternatief? Is dat echt beter?
Dat heet water bij de wijn doen. Soms moet je iets opgeven om samen verder te komen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij niet goed uitdrukte. Ik doelde op de politici die voor de verkiezingen zweren hun poot stijf te houden voor dit of dat want anders... ( b.v. gaan ze weigeren om in de regering te zitten) en na de verkiezingen als ze ontdekken dat ze mee mogen doen, hun fraaie beloftes gewoon overboord gooien, want mee mogen doen met de regering is toch veel leuker dan je geloften stand te houden. Dit schrijvende begrijp ik overgens je punt wel. De huidige langer bestaande partijen zijn als t er op aan komt IMO één pot nat.
Ik heb gewoon in mijn leven teveel schijnheilige/onbetrouwbare politici bezig gezien.
Daarom kan ik er toch wel een pest aan hebben ? Hopen dat de boel flink op laten schudden de huidige politici een beetje minder zelfgenoegzaam zal maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat heet water bij de wijn doen. Soms moet je iets opgeven om samen verder te komen.
Het zou fijn zijn als mensen dat ook zo brengen ipv als belofte's. Maar vrouw, je bent toch oud genoeg om te weten dat dit zo werkt? Je heet toch geen Remi?
Het probleem met politici is dat ze er vooral voor zich zelf zitten, niet uit sympathie met arme mensen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:10 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat links vooral voor de zwakkere wenst op te komen (en daarmee in een spagaat zit).
Wellicht, maar er zijn ook wel (rijke) mensen die op links stemmen en daar zelf weinig mee opschieten. Wat C zegt klopt verder wel: ze kijken doorgaans neer op voor wie ze op komen: de zwakkeren. Wel is het zo dat de nieuwe zwakkeren ('mensen van kleur') niet met dezelfde toon bejegend worden als hun vorige zwakkeren (de autochtone arbeider; nu de 'tokkie').quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem met politici is dat ze er vooral voor zich zelf zitten, niet uit sympathie met arme mensen.
Natuurlijk, Groenlinks stemmers verdienen gemiddeld 3 keer modaal, als je echter rijk genoeg bent kun je ook prima permitteren om links te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:31 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Wellicht, maar er zijn ook wel (rijke) mensen die op links stemmen en daar zelf weinig mee opschieten.
Ja, dat is waar. Zo is vijf keer pj op vakantie met wat meer belasting op de ticket eveneens geen probleem. Klimaataflaat terwijl de wereld vergaat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:33 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk, Groenlinks stemmers verdienen gemiddeld 3 keer modaal, als je echter rijk genoeg bent kun je ook prima permitteren om links te zijn.
Kijk nou toch uit mensen, de boot is vol!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Minder immigratie. Sterker nog: helemáál geen immigratie meer. WE ZIJN VOL.
Maar is dat nuttig? Zonder samenwerking, water bij de wijn doen, wordt het niets. Beetje als een wekker, de meeste mensen vervloeken dat ding grondig als hij weer afgaat, maar zonder is echt veel erger.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daarom kan ik er toch wel een pest aan hebben ? Hopen dat de boel flink op laten schudden de huidige politici een beetje minder zelfgenoegzaam zal maken.
Deze uitslag kan een behoorlijke koerswijziging op leveren voor de VVD. Ik benoemde het ook al in een andere reactie. Gaat Rutte teveel mee met Jette en Klaver dan geeft hij als het ware zijn VVD-zetels aan FvD. Daarom denk ik ook dat deze coalitie de komende maanden stukloopt op het te vormen klimaatakkoord. Ik denk dat ze zich bij de VVD kapot geschrokken zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar is dat nuttig? Zonder samenwerking, water bij de wijn doen, wordt het niets. Beetje als een wekker, de meeste mensen vervloeken dat ding grondig als hij weer afgaat, maar zonder is echt veel erger.
En minder zelfgenoegzaam? Je weet dat er bij die defintie een foto van Baudet staat?
Tuurlijk snapt Rutte en de rest van de VVD wel dat zijn tijd er bijna op zit. Dat is dan ook de reden dat al geruime tijd Klaas Dijkhoff wordt klaargestoomd als zijn vervanger.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:10 schreef Elzies het volgende:
[..]
Deze uitslag kan een behoorlijke koerswijziging op leveren voor de VVD. Ik benoemde het ook al in een andere reactie. Gaat Rutte teveel mee met Jette en Klaver dan geeft hij als het ware zijn VVD-zetels aan FvD. Daarom denk ik ook dat deze coalitie de komende maanden stukloopt op het te vormen klimaatakkoord. Ik denk dat ze zich bij de VVD kapot geschrokken zijn.
Verder zal men moeten stoppen met het opleggen van het uitsluiten van bepaalde partijen. Dat kan alleen wanneer Rutte aftreedt. Balkenende wilde toentertijd ook doorgaan, maar op een gegeven moment is genoeg genoeg. Het tijdperk Rutte is voorbij. Alleen Mark schijnt dit nog te moeten beseffen, net als Jan-Peter toen.
Niets doen is wat Wilders jaren heeft gedaan. Lijkt er nu op dat Baudet diezelfde keuze gaat maken, maar wellicht verrast hij een keer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:53 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk gaan we teleurgesteld worden. De huidige politieke macht is ( bijna )niet te breken. Maar we hebben iig geprobeerd om protest tegen die samen heulende politici aan te tekenen. Niks doen en gelaten afwachten is niet de juiste houding in deze.
Moet het eerst nog maar zien, inderdaad. Wilders heeft ook meerdere verkiezingen gewonnen en telkens riep hij dat de PVV 'Nederland ging terugveroveren'. Vervolgens zat hij weer een paar jaar in de oppositiebankjes te bedenken hoe hij nu weer gevat uit de hoek moest komen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niets doen is wat Wilders jaren heeft gedaan. Lijkt er nu op dat Baudet diezelfde keuze gaat maken, maar wellicht verrast hij een keer.
Really? Ik merk daar echt helemaal niets van, zo buiten de randstad. Nederland is bijna 80% weiland. Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Weg met groen, meer snelwegen vroem vroem...quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:52 schreef Postbus100 het volgende:
Maar even serieus: als je op FvD hebt gestemd, op wat voor provinciale punten heb je dan gestemd? Weet je dat?
Ik weet het wel van de partij waar ik op heb gestemd. Ik heb alleen niet meer gecheckt wat hun standpunten op specifieke thema's zijn. Wel wat van horen zeggen, maar niet grondig bestudeerd.
En GroenLinks en SP, die ook nog nooit regeringsverantwoordelijkheid hebben gedragen... Wilders had tenminste nog een positie van gedoogsteun in de TK, hoewel dat uiteindelijk mis ging.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ons poldermodel maakt dat partijen met te scherpe randjes zichzelf snel buitenspel zetten. Dat is het zelfreinigende en temporiserende effect van ons systeem. Dat is teleurstellend voor partijen zoals FvD en de PVV, die hun grote woorden daardoor zelden tot nooit waar kunnen maken.
Het is nuttig aangezien de huidige samenwerking mij totaal niet aanstaat. Het gaat mij er om de rest eens te laten zien dat ze wat beter hun best moeten doen om eens een frissere kijk op zaken te krijgen ipv oude paadjes steeds weer te volgen. Ze gaan natuurlijk proberen Baudet zo veel mogelijk buiten spel te houden en dat alleen al geeft mij de overtuiging dat er wel meer aan de hand is dan * samenwerking, compromis en water bij de wijn doen * Het is meer een kwestie van de oude machine zo soepel mogelijk laten doorrollen en dan met welbekende partijen want ons kent ons. De politici zijn er gewoon omdat ze t zo leuk vinden om het politieke spel te spelen en dat doen ze op een tergend voorspelbare zich steeds herhalende manier.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar is dat nuttig? Zonder samenwerking, water bij de wijn doen, wordt het niets. Beetje als een wekker, de meeste mensen vervloeken dat ding grondig als hij weer afgaat, maar zonder is echt veel erger.
En minder zelfgenoegzaam? Je weet dat er bij die defintie een foto van Baudet staat?
Klopt. Dat is ook de reden dat partijen zoals SP en GL altijd buitenspel staan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
En GroenLinks en SP, die ook nog nooit regeringsverantwoordelijkheid hebben gedragen... Wilders had tenminste nog een positie van gedoogsteun in de TK, hoewel dat uiteindelijk mis ging.
Maar hoezo is dat een provinciaal thema?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Doe alsjeblieft niet alsof er überhaupt partijen waren bij wie het niet om de EK draaide. FvD komt er eerlijk voor uit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar hoezo is dat een provinciaal thema?
Zag je goed bij het RTL debat ja, bij de discussie tussen D66 en GL ging het nota bene over een Europees leger.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet alsof er überhaupt partijen waren bij wie het niet om de EK draaide. FvD komt er eerlijk voor uit.
Nee, hoor. Want hun programma's zijn beiden onuitvoerbaar. Het is oude wijn in nieuwe zakken. Fortuyn, Wilders, Verdonk en Baudet herhalen dit trucje nu al vele jaren. Gebeurt niks mee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
De PVV bestaat alweer wat jaartjes hè. Een partij die niet meer weg te denken is. Met een nu veranderend politiek landschap wordt het misschien in de toekomst nog weleens mogelijk daadwerkelijk zaken voor elkaar te krijgen. Aan een groeiend FvD zal de PVV zeker een bondgenoot hebben
Dat is dus de omgekeerde wereld. Dat gaat totaal niet om wat anderen doen of willen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
'Wij moeten in Nederland het goede voorbeeld geven zodat o.a. Frankrijk en Duitsland bewonderend naar ons kijken en in onze voetsporen volgen qua klimaatbeleid'.
Dat titeltje onder je naam zegt genoeg lol. ''Dorpsidioot''.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:12 schreef satecl het volgende:
Een combinatie van. Het huidige kabinet belooft elke weer dat wij er beter van worden.
Verder ben ik geen voorstander van het klimaatakkoord. Lekker het braafste jochie van de klas zijn, waar wij moeten boeten. Ik hoef helemaal geen warmtepomp in mijn huis. Ik wacht liever de ontwikkelingen af naar een betere manier.
Ik heb de indruk dat je milieu en klimaat gewoon door elkaar haalt, terwijl deze slechts enkele raakvlakken hebben. Waar veel mensen tegen zijn (en zodoende FvD hebben gestemd) is niet de wens om beter voor ons milieu te zorgen. Ik denk dat het milieu iedereen aanbelangt en iedereen (misschien exclusief de typische vervuilende fabrieksbaas) het fijn vindt om in een gezonde leefomgeving met voldoende groen en respect voor de natuur te leven. Dat is echter niet waar het klimaatakkoord om draait. Dat draait om nietszeggende zaken zoals CO2. GroenLinks zou onze economie en welvaart nog de das om doen om zo wat minder CO2 uit te stoten, terwijl er los van bepaalde innovaties die deze uitstoot kunnen verminderen- wat overigens een prima idee is- juist milieumaatregelen mogelijk zijn die de uitstoot van CO2 deels kunnen neutraliseren. Ik denk bijvoorbeeld aan de herbebossing van Nederland. Bomen produceren zuurstof, bieden een welkome verlichting op hete zomerdagen en zijn goed voor alles wat leeft in Nederland (of in eender welk land). Andere maatregelen die nuttig kunnen zijn een immigratiestop, behalve voor mensen die meteen aan het werk kunnen. Werken een aan bevolkingsdaling. Investeren in moderne kerncentrales. Minder inwoners is meer ruimte voor groen. De zeespiegel gaat wat stijgen? Investeer in betere dijken, in plaats van horrorverhalen te verspreiden over hoe heel NL gaat onderlopen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is dus de omgekeerde wereld. Dat gaat totaal niet om wat anderen doen of willen.
Nederland moet gewoon zelf zijn best doen voor het milieu.
Wat anderen dan doen ten goede of slechte, niet ons probleem (nou ja uiteindelijk wel).
[..]
Dat titeltje onder je naam zegt genoeg lol. ''Dorpsidioot''.
Alsof een ander kabinet het iets anders zou gaan doen. Nee natuurlijk niet, is altijd hetzelfde.
Braafste jochie, nou wees blij. Het klimaat gaat iedereen aan. En zo goed doet Nederland het qua klimaat niet eens, zo braaf zijn we niet.
Afwachten? Dat past precies bij de typische Schilderswijk stemmer van de FvD.
Wachten tot het te laat is......
Gemiddelde IQ in Nederland is onder de 80 gedaald zo te zien.
Ik herhaal enkel wat Rob Jetten heeft gezegd. Hij erkent, erkent dat Nederland nauwelijks invloed heeft op het klimaat. Wat ik net schreef is zijn motivatie. Hij wil miljarden spenderen om andere landen over de streep te trekken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is dus de omgekeerde wereld. Dat gaat totaal niet om wat anderen doen of willen.
Nederland moet gewoon zelf zijn best doen voor het milieu.
Wat anderen dan doen ten goede of slechte, niet ons probleem (nou ja uiteindelijk wel).
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:32 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je milieu en klimaat gewoon door elkaar haalt, terwijl deze slechts enkele raakvlakken hebben. Waar veel mensen tegen zijn (en zodoende FvD hebben gestemd) is niet de wens om beter voor ons milieu te zorgen. Ik denk dat het milieu iedereen aanbelangt en iedereen (misschien exclusief de typische vervuilende fabrieksbaas) het fijn vindt om in een gezonde leefomgeving met voldoende groen en respect voor de natuur te leven. Dat is echter niet waar het klimaatakkoord om draait. Dat draait om nietszeggende zaken zoals CO2. GroenLinks zou onze economie en welvaart nog de das om doen om zo wat minder CO2 uit te stoten, terwijl er los van bepaalde innovaties die deze uitstoot kunnen verminderen- wat overigens een prima idee is- juist milieumaatregelen mogelijk zijn die de uitstoot van CO2 deels kunnen neutraliseren. Ik denk bijvoorbeeld aan de herbebossing van Nederland. Bomen produceren zuurstof, bieden een welkome verlichting op hete zomerdagen en zijn goed voor alles wat leeft in Nederland (of in eender welk land). Andere maatregelen die nuttig kunnen zijn een immigratiestop, behalve voor mensen die meteen aan het werk kunnen. Werken een aan bevolkingsdaling. Investeren in moderne kerncentrales. Minder inwoners is meer ruimte voor groen. De zeespiegel gaat wat stijgen? Investeer in betere dijken, in plaats van horrorverhalen te verspreiden over hoe heel NL gaat onderlopen.
Allemaal zaken die ik amper hoor bij onze groene vrienden. Daar gaat het vooral over hoe we het zo slecht doen in vergelijking met andere landen & dat het 5 voor 12 is (!!!!!) en dat we vliegtuigreizen moeten belasten en CO2 belastingen, allemaal zaken die vooral veel geld opbrengen en helemaal niks helpen aan ons milieu, wat altijd centraal moet staan, want zoals Baudet zelf ook aanhaalt: op wereldwijd vlak haalt het quasi niks uit wat NL of zelfs Europa doet. Maar ons milieu hebben we wel grotendeels zelf in de hand. Het antwoord daarop is niet het heffen van extra belastingen, maar betekenisvolle maatregelen nemen, zoals ik hierboven betoogd heb.
Ik zelf heb (nog) geen stemrecht in NL, maar ik zou ook FvD gestemd hebben bij wijze van proteststem. Hoe een incompetente idioot als Rutte nog steeds aan de macht is en zich als een ezel voor de kar van de klimaatgekken laat spannen gaat, is mij een raadsel.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:32 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je milieu en klimaat gewoon door elkaar haalt, terwijl deze slechts enkele raakvlakken hebben. Waar veel mensen tegen zijn (en zodoende FvD hebben gestemd) is niet de wens om beter voor ons milieu te zorgen. Ik denk dat het milieu iedereen aanbelangt en iedereen (misschien exclusief de typische vervuilende fabrieksbaas) het fijn vindt om in een gezonde leefomgeving met voldoende groen en respect voor de natuur te leven. Dat is echter niet waar het klimaatakkoord om draait. Dat draait om nietszeggende zaken zoals CO2. GroenLinks zou onze economie en welvaart nog de das om doen om zo wat minder CO2 uit te stoten, terwijl er los van bepaalde innovaties die deze uitstoot kunnen verminderen- wat overigens een prima idee is- juist milieumaatregelen mogelijk zijn die de uitstoot van CO2 deels kunnen neutraliseren. Ik denk bijvoorbeeld aan de herbebossing van Nederland. Bomen produceren zuurstof, bieden een welkome verlichting op hete zomerdagen en zijn goed voor alles wat leeft in Nederland (of in eender welk land). Andere maatregelen die nuttig kunnen zijn een immigratiestop, behalve voor mensen die meteen aan het werk kunnen. Werken een aan bevolkingsdaling. Investeren in moderne kerncentrales. Minder inwoners is meer ruimte voor groen. De zeespiegel gaat wat stijgen? Investeer in betere dijken, in plaats van horrorverhalen te verspreiden over hoe heel NL gaat onderlopen.
Allemaal zaken die ik amper hoor bij onze groene vrienden. Daar gaat het vooral over hoe we het zo slecht doen in vergelijking met andere landen & dat het 5 voor 12 is (!!!!!) en dat we vliegtuigreizen moeten belasten en CO2 belastingen, allemaal zaken die vooral veel geld opbrengen en helemaal niks helpen aan ons milieu, wat altijd centraal moet staan, want zoals Baudet zelf ook aanhaalt: op wereldwijd vlak haalt het quasi niks uit wat NL of zelfs Europa doet. Maar ons milieu hebben we wel grotendeels zelf in de hand. Het antwoord daarop is niet het heffen van extra belastingen, maar betekenisvolle maatregelen nemen, zoals ik hierboven betoogd heb.
Ik zelf heb (nog) geen stemrecht in NL, maar ik zou ook FvD gestemd hebben bij wijze van proteststem. Hoe een incompetente idioot als Rutte nog steeds aan de macht is en zich als een ezel voor de kar van de klimaatgekken laat spannen gaat, is mij een raadsel.
Niet nodig, Rob Jetten herhaald al wat Rob Jetten gezegd heeft... een keer of 5000 met exact dezelfde intonatie.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik herhaal enkel wat Rob Jetten heeft gezegd. Hij erkent, erkent dat Nederland nauwelijks invloed heeft op het klimaat. Wat ik net schreef is zijn motivatie. Hij wil miljarden spenderen om andere landen over de streep te trekken.
Ik zie niet hoe dat in het belang is van de NL belastingbetaler.
En met het milieu heeft het helemaal niets te maken.
Gezien je reactie maar goed ook dat je geen stemrecht hebt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:32 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Man wat ben jij een omhooggevallen snotventje, Jezus Christus te paardquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gezien je reactie maar goed ook dat je geen stemrecht hebt.
Zou geen enkele FvD stemmer moeten hebben.
En dan nog zeggen ook als protest stem.
Iedereen snapt dat die mensen van FvD niet kunnen leiding geven en er de ballen van snappen.
Rutte is dan ten minste realistisch en komt niet met rare verhalen en beloftes om de laaggeletterden over te halen zoals Baudet dat doet.
Baudet/FvD weet totaal niets inhoudelijk te vertellen over het klimaatdossier.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:08 schreef Lothiriel het volgende:
n aangezien je daar niet inhoudelijk op ingaat ga ik er maar vanuit dat je gewoon geen fatsoenlijk weerwoord weet te formuleren. Weten we meteen dat ik gelijk heb met betrekking tot mijn analyse van het klimaatdossier zoals het nu op tafel ligt.
Baudet vergeet ook te vertellen dat bv dat China veel meer maatregelen neemt dan Nederland. Dat ze 'anders' minstens dubbel zoveel kolencentrales hadden gebouwd en naarstig zoeken naar mogelijkheden om het aantal van nu ook terug te brengen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Baudet/FvD weet totaal niets inhoudelijk te vertellen over het klimaatdossier.
Die gast weet helemaal niets over waar we momenteel voor staan.
Hij roept alleen populaire dingen over geld besparen en dat de rest allemaal liegt.
Tja daar trappen de wat minder slimme mensen wel in.
Het heeft geen nut om er op in te gaan.
Al die mensen die gaan lopen roepen dat China nog lekker door gaat met alles de lucht in stoppen? Dus moet Nederland ook maar lekker doorgaan? Wat een onzin.
CO2 heeft nergens mee te maken? Natuurlijk wel.
Alles wat je kan verminderen moet je gewoon doen. Heeft nergens te maken met het goede kindje van de klas zijn maar gewoon doen wat je hoort te doen als normaal mens.
Natuurlijk kun je sommige dingen anders doen en beter. Maar dat houdt niet in dat je maar alles de lucht in moet blijven spuwen.
Baudet is gewoon een holbewoner die niet in deze tijd leeft. Omdat hij populair praat krijgt hij leeghoofden mee die op hem stemmen.
Maar zoals politiek typisch is: Leugens, leugens en leugens.
Dat was dan ook niet de intentie met de vraag:quote:
Baudet doet rare uitspraken, maar de interpretatie van wat hij zegt door sommig volk is nog hysterischer & melodramatischer dan Baudet zelf.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ps. Is die Baudet eigenlijk niet een heel eng mannetje? Heb me er eerder nooit in verdiept, maar hoor dat hij wel enge dingen zegt.
Ik stem om het totaalpakket, er is niet één specifieke reden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:38 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet de intentie met de vraag:
Wat was voor jou de belangrijkste reden om op het FvD te stemmen?
En waar heb jij op gestemd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bang nee? En partijtjes? Nee geen enkel.
Gwn verbaasd dat mensen nog dat vertrouwen hebben in de politiek.
En dat mensen zo dom zijn om voor de FvD te stemmen. Die staan niet eens ergens voor.
Enige punt om wellicht bang voor te zijn is dat de FvD net als Trump is. Steken volledig kop in het zand als het op het klimaat aan komt. Willen hele aarde kapot maken.
Helaas trapt grote groep *....*
In de nepverhalen van de FvD over het klimaat.
Er wordt 1 woordje uitgekozen uit een ellenlange speech van Baudet die zoals gewoonlijk stijf staat van de rare metaforen, archaïsche retoriek en vooral pretentieus gewauwel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
POL / [CENTRAAL] Forum voor Democratie #148 Dag van de waarheid
Bijvoorbeeld.
Ons poldermodel heeft ook geleid tot jarenlange loonmatiging terwijl de winsten voor het bedrijfsleven veel meer toenamen (dan de lonen).quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet het eerst nog maar zien, inderdaad. Wilders heeft ook meerdere verkiezingen gewonnen en telkens riep hij dat de PVV 'Nederland ging terugveroveren'. Vervolgens zat hij weer een paar jaar in de oppositiebankjes te bedenken hoe hij nu weer gevat uit de hoek moest komen.
Ons poldermodel maakt dat partijen met te scherpe randjes zichzelf snel buitenspel zetten. Dat is het zelfreinigende en temporiserende effect van ons systeem. Dat is teleurstellend voor partijen zoals FvD en de PVV, die hun grote woorden daardoor zelden tot nooit waar kunnen maken.
Helemaal waar, eerst nadenken over wat je gaat doen en niet accuut hysterisch reageren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:32 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik had zelf gehoopt op iets meer referendum stemmen in de Poll.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:59 schreef Ryan3 het volgende:
Interessante info dus:
1. klimaatdebat.
2. immigratie.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:08 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Man wat ben jij een omhooggevallen snotventje, Jezus Christus te paard
Ik heb een Nederlandse vriendin en ik werk reeds in NL. We moeten dan ook nog verhuizen naar Nederland & ik heb m’n Belgische nationaliteit nog, dat is de enige reden. Dat jij dat opvat als dat ik een 15 jarige kutjoch zou zijn is jouw zaak. Geen idee wat een laaggeletterde is, misschien bedoelde je laaggeschoold of ongeletterd; wel ik heb een universitair diploma dus ik vrees voor jou dat dat niet op mij van toepassing is!
Jouw reactie toont meteen aan waarom FvD aanhang heeft, zo openlijk neerkijken op je medemens is gewoon ziekelijk. Ik heb duidelijk geargumenteerd waarom ik tegen het zogenaamde klimaatplan ben - wat alles bij elkaar gewoon een lege doos is en vooral dient om extra belastingen te heffen - en aangezien je daar niet inhoudelijk op ingaat ga ik er maar vanuit dat je gewoon geen fatsoenlijk weerwoord weet te formuleren. Weten we meteen dat ik gelijk heb met betrekking tot mijn analyse van het klimaatdossier zoals het nu op tafel ligt.
Dat klopt helemaal, maar we moeten er wel eerst goed over nadenken voor we allerlei drastische beslissingen gaan nemen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Baudet vergeet ook te vertellen dat bv dat China veel meer maatregelen neemt dan Nederland. Dat ze 'anders' minstens dubbel zoveel kolencentrales hadden gebouwd en naarstig zoeken naar mogelijkheden om het aantal van nu ook terug te brengen.
Vergeet te vertellen dat duizenden chinezen heel wat meer moeten inleveren daarvoor dan wij moeten voor de maatregelen die er liggen.
En hij vergeet vooral te vertellen dat Nederland al jaren achterloopt en de kantjes eraf loopt. Dat zoveel nu ineens vooral komt door misbeleid ipv noodzaak.
Doen alsof Nederland het beste jongetje van de klas wil zijn is regelrecht een leugen. Nederland is dat jongetje dat zijn armen kruist en zijn tong uitsteekt tot nu toe.
We moeten inhalen om mee te gaan, dit gaat niet om voorop lopen.
Ik vroeg naar de belangrijkste reden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stem om het totaalpakket, er is niet één specifieke reden.
Ik vind dat zelffilterende vermogen van onze democratie iets moois. Het is precies daarom dat de PVV nooit zal regeren. Ik verwacht hetzelfde van het fvd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet het eerst nog maar zien, inderdaad. Wilders heeft ook meerdere verkiezingen gewonnen en telkens riep hij dat de PVV 'Nederland ging terugveroveren'. Vervolgens zat hij weer een paar jaar in de oppositiebankjes te bedenken hoe hij nu weer gevat uit de hoek moest komen.
Om dezelfde reden als rechtse mensen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:55 schreef Mr.Ping het volgende:
Waarom zijn linkse mensen zulke slechte verliezers?
Nog meer nadenken? Je weet dat we dat al 10+ jaar doen en dan ben ik zeer voorzichtig?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:26 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, maar we moeten er wel eerst goed over nadenken voor we allerlei drastische beslissingen gaan nemen.
De boel waar mogelijk vooraf doorrekenen lijkt me verstandig.
Tja, de invloed van Shell & Co valt niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nog meer nadenken? Je weet dat we dat al 10+ jaar doen en dan ben ik zeer voorzichtig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |