Ja, die mis ik idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Afkeer van het klimaatakkoord lijkt me ook een vrij grote drijfveer.
Wijzigen gaat niet, nieuwe maken en snel op die OP plaatsen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:43 schreef Tanatos het volgende:
Als ik belangrijke standpunten ben vergeten, sorry.
Ah inderdaad, even kijken of ik hem nog kan wijzigen.
Soepele heupen ook. Hopelijk weer een vreugdedans vanavond.quote:
thanksquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
donequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wijzigen gaat niet, nieuwe maken en snel op die OP plaatsen.
Net als Karremans, die liet ook de moslims afvoeren.quote:
Zover is het nog niet, nog even geduld XOR.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Net als Karremans, die liet ook de moslims afvoeren.
We zijn pas net begonnen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:44 schreef _--_ het volgende:
Immigratie, wie verwacht het nou.'
Ik zal je 1 ding zeggen. Door op FvD te stemmen zul je daar geen verandering in krijgen.
Ja dat riep Janmaat al, moet je eens zien wat er daarna nog allemaal binnen is gekomenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Minder immigratie. Sterker nog: helemáál geen immigratie meer. WE ZIJN VOL.
En het houdt niet op... de arbeidsmigranten komen er ook weer aan...quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:15 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja dat riep Janmaat al, moet je eens zien wat er daarna nog allemaal binnen is gekomen
Ik ben zelf ook uitgesloten van deelname, dus ik loop niet over van medelijden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef Postbus100 het volgende:
Doe nog even een escape-optie: ik heb niet op fvd gestemd. Ik kan niet tegen polls waar ik van uitgesloten wordt
Nee de VVD helpt. Die heeft het meest toegelaten in tientallen voorbijgaande jaren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:44 schreef _--_ het volgende:
Immigratie, wie verwacht het nou.'
Ik zal je 1 ding zeggen. Door op FvD te stemmen zul je daar geen verandering in krijgen.
Maar goed dat je zo snel was.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik heb idd vernomen dat cijfers die dat beamen circuleren op het forumquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef Tanatos het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen.
Eerst even afwachten.
Daarnaast is de immigratie in bv Denemarken volgens mij wel degelijk behoorlijk afgenomen.
Het was/is in Denemarken toch een linkse anti-immigratie partij?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb idd vernomen dat cijfers die dat beamen circuleren op het forum
Waarom heeft NL niet zo'n partijquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:26 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Het was/is in Denemarken toch een linkse anti-immigratie partij?
Of ben ik gecempexoed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |