Nee dankje, ik draag liever niet bij aan aanzet van de Derde Wereldoorlogquote:
Stem jij Thierry?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, hij kan zoveel niet. Kan mij het schelen. Intellectueel laxeert hij iedereen weg.²
Ze zijn heer en meester in campagne voeren, maar financieel rammelt hun partijprogramma van alle kanten, derhalve zal het nooit realiteit worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, hij kan zoveel niet. Kan mij het schelen. Intellectueel laxeert hij iedereen weg.²
Die krijg je met D66, lekker Poetin uitdagenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee dankje, ik draag liever niet bij aan aanzet van de Derde Wereldoorlog
Ik hoorde net Irak. Telt dat?quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef opreis het volgende:
Mogen sommige partijen langer aan het woord dan andere?
ja
Nee, maar hij heeft mijn sympathie op veel fronten.quote:
Ukraine, daar willen ze ook een provincie van de EU van makenquote:
Inhoud is goed, alleen komt het niet over.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:30 schreef Van_Poppel het volgende: [..] Ik vind het wel een sterk betoog. Liever compromissen sluiten en vuile handen maken dan aan de zijlijn gillen dat de rest niet deugt.
Miljonair Stax?quote:
Klapveequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Bolasie het volgende:
Zie die idioten in het publiek knikken/schudden
Op welke fronten dan bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft mijn sympathie op veel fronten.²
Hallo Jan Roos ben jij dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ukraine, daar willen ze ook een provincie van de EU van maken
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
dit topic :
Baudet
VVD
Greet
Denk![]()
Pietje wint
Klaas verliest
Inderdaad niet nodig. We hebben al een overschot.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Mikeytt het volgende:
Meer belasting willen heffen
Communist Marijnissen
Een links figuur.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef Oerbeer het volgende:
Wie is die irritante ja-knikker die daar links in beeld zit
Bewust neergezet hoor dat soort mensen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Bolasie het volgende:
Valt mij ook op inderdaad echt storendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Bolasie het volgende:
Vergeet de lotion niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef Nikonlover het volgende:
ik ga ff een biertje pakken. Straks komt onze toekomstige minister president
Henk Krol?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef Nikonlover het volgende:
ik ga ff een biertje pakken. Straks komt onze toekomstige minister president
Denk ook dat Hugo de Jonge dit beter kan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inhoud is goed, alleen komt het niet over.
baudetquote:
Dat was het lijsttrekkersdebat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef Zwansen het volgende:
Waarom nu Rutte en geen DijkGod? Vorige debat was DijkGod er wel.
Soevereiniteit, beschermen MKB, beter opgeleide leraren voor de klas.quote:
Die zal het na deze verkiezingen wel overnemen jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk ook dat Hugo de Jonge dit beter kan.
Van welke provincie?quote:
QFTquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
CDA doet gewoon mee om maar mee te kunnen doen. Wat er besloten wordt maakt niet uit
Alles boven de 80.000 belastingvrijquote:
Hij is zelf ook doodziek van deze discussie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef opreis het volgende:
Hoe vaak zou baudet dit al gezegd hebben?
quote:
Wat houdt je dan tegen? Ik weet uit betrouwbare bron dat Baudet een groot bewonderaar is van Dennis Bergkampquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Soevereiniteit, beschermen MKB, beter opgeleide leraren voor de klas.²
Hoeveel Mbappé's kan je daarmee kopen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
Hij komt wss met de 1000 miljard terwijl het 80 miljard is.
O gelukkig, dat heb ik nog wel ergens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
Iig weg met erfbelasting.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alles boven de 80.000 belastingvrij
Belasting eisen van mensen die meer verdienen
Geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoeveel Mbappé's kan je daarmee kopen?
Dan is hij bij kroll op de juiste plek, die is ook goed met cijfers zoals de pensioenleeftijdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef koemleit het volgende:
Thierry gaat weer totaal nergens onderbouwde cijfers roepen, lekker makkelijk debateren.
Heeeeeeel vaak.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef opreis het volgende:
Hoe vaak zou baudet dit al gezegd hebben?
Eensquote:
Heb je hier misschien een bron voor? Ben wel benieuwd naar de echte cijfers"quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
Sowieso weg met belachelijke belastingenquote:
zag je die duikeling?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoeveel Mbappé's kan je daarmee kopen?
Regio Rijnmond is wel meest vervuilde regio van West-Europa.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Straks schone lucht? Alsof we me zuurstofmaskers rondlopen
Tijdens dit debat zijn er 100 50+ stemmers gestorvenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Wat kan Henk dit schelen, dan is zijn doelgroep toch al dood.
En dan op VVD stemmen... volgens mij hoor je meer bij FvD thuis.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sowieso weg met belachelijke belastingen![]()
BTW is eigenlijk heel gek.
jawelquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef koemleit het volgende:
Baudet heeft weer eens de feiten niet op een rijtje
En hoe betalen we dan zorg, onderwijs, politie, defensie?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sowieso weg met belachelijke belastingen![]()
BTW is eigenlijk heel gek.
*flats* op naar de 0 zetelsquote:
kroketje gegetenquote:
Zelfbevlekkingquote:
Je lijkt een beetje flieft te zijn op die knaap.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Baudet moet vanavond nog een hockeywedstrijd spelen in Laren als je zo naar dat hoofdje kijkt.²
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef EipNiC het volgende:
[..]
En dan op VVD stemmen... volgens mij hoor je meer bij FvD thuis.
Is een complot van de loemenadiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:38 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Waarom mogen de linkse partijen langer praten dan de rechtse partijen
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Tijdens dit debat zijn er 100 50+ stemmers gestorven
ZAG JE DIE GOZER EUFORISCH IJLEN!!! "Wij zijn pensioenrammers!" ahahahahahquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:38 schreef luukert het volgende:
Baudet heeft toch zelf vaak om Thorium geschreeuwd
Niet in combinatie met het klimaatakkoordquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:38 schreef luukert het volgende:
Baudet heeft toch zelf vaak om Thorium geschreeuwd
Omdat die zinnige dingen zeggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:38 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Waarom mogen de linkse partijen langer praten dan de rechtse partijen
FvDquote:
Dat was niet in Melbourne... o wacht!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:39 schreef -XOR- het volgende:
Heeft Krol al netjes de nabestaanden van de moslimdoden in Melbourne gecondoleerd?
Natuurlijk niet, landelijke debatten zijn volstrekt overbodig in provinciale verkiezingenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:40 schreef Regilio_ het volgende:
Maar ff serieus, wat een schijtdebat. Welke partij ook je voorkeur heeft, hier is toch NIEMAND bij gebaat!?
quote:
Dat sowieso, maar die combinaties ook........quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, landelijke debatten zijn volstrekt overbodig in provinciale verkiezingen
Hij lacht zelfs zijn adem weg joh.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:41 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Is Carolien de bijnaam van Klaas Dijkhof?
De FvD welke voorstander is van hogere pensioenen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef EipNiC het volgende:
[..]
En dan op VVD stemmen... volgens mij hoor je meer bij FvD thuis.
Si.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:41 schreef BlackNero het volgende:
Carolien Hermans, dochter van Loek toch?
Toen hij zei dat de klimaatwet 1000 miljard gaat kosten? lijkt me niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:41 schreef YazooW het volgende:
Het moment waarop Thierry de verkiezing won?
yes, goed op de hoogte. Wel weer voorbeeld van t nepotisme bij de VVDquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:41 schreef BlackNero het volgende:
Carolien Hermans, dochter van Loek toch?
Ja de tv loopt voor op de live stream.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie lopen achter man. Mijn tv is sneller.²
Wat jammer, een bindend referendumquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De FvD welke voorstander is van hogere pensioenen?
FvD welke de stufi wil terugbrengen?
FvD welke autoritair onderwijs willen eisen?
FvD welke extreem-autoritair is op culturistisch vlak?
FvD welke voorstander is van een bindend referendum?
FvD welke wil investeren in internet?
FvD welke meer belasting wil gebruiken voor promoten Nederlandse cultuur?
FvD welke grenscontroles wil?
FvD welke de markt geen plaats wil geven in de zorg?
Ja is ook zo, die zal een hele lange dag gehad hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Op zich vind ik het niet zo gek. Rutte heeft gisteren zo'n 15 uur gewerkt vermoedelijk terwijl alle andere partijen de hele dag hadden om zich voor te bereiden
Die zal niet veel geslapen hebben ook neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Op zich vind ik het niet zo gek. Rutte heeft gisteren zo'n 15 uur gewerkt vermoedelijk terwijl alle andere partijen de hele dag hadden om zich voor te bereiden
Ik snap het niet; wat is er gaande danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef Ryan3 het volgende:
Oei, oei, dit is dus het moment van deze campagne.
Het is bijna alsof hij iets anders te doen had.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Rutte is bijzonder slecht voorbereid op dit debat
Culturistisch ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Keerzijde van een calamiteit als premierquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Rutte is bijzonder slecht voorbereid op dit debat
Brrrr... Rillingen krijg je ervanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hij had nog een tweede voorbeeld waarom PvdA niet meer meedeed, maar dat voorbeeld kon hij niet geven... kwam er niet uit.quote:
'Welke'quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Goed excuusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Keerzijde van een calamiteit als premier
NPO is behoorlijk rechtsquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had nog een tweede voorbeeld waarom PvdA niet meer meedeed, maar dat voorbeeld kon hij niet geven... kwam er niet uit.
Niks mis meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |