Nee dankje, ik draag liever niet bij aan aanzet van de Derde Wereldoorlogquote:
Stem jij Thierry?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, hij kan zoveel niet. Kan mij het schelen. Intellectueel laxeert hij iedereen weg.²
Ze zijn heer en meester in campagne voeren, maar financieel rammelt hun partijprogramma van alle kanten, derhalve zal het nooit realiteit worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, hij kan zoveel niet. Kan mij het schelen. Intellectueel laxeert hij iedereen weg.²
Die krijg je met D66, lekker Poetin uitdagenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee dankje, ik draag liever niet bij aan aanzet van de Derde Wereldoorlog
Ik hoorde net Irak. Telt dat?quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef opreis het volgende:
Mogen sommige partijen langer aan het woord dan andere?
ja
Nee, maar hij heeft mijn sympathie op veel fronten.quote:
Ukraine, daar willen ze ook een provincie van de EU van makenquote:
Inhoud is goed, alleen komt het niet over.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:30 schreef Van_Poppel het volgende: [..] Ik vind het wel een sterk betoog. Liever compromissen sluiten en vuile handen maken dan aan de zijlijn gillen dat de rest niet deugt.
Miljonair Stax?quote:
Klapveequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Bolasie het volgende:
Zie die idioten in het publiek knikken/schudden
Op welke fronten dan bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft mijn sympathie op veel fronten.²
Hallo Jan Roos ben jij dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ukraine, daar willen ze ook een provincie van de EU van maken
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
dit topic :
Baudet
VVD
Greet
Denk![]()
Pietje wint
Klaas verliest
Inderdaad niet nodig. We hebben al een overschot.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Mikeytt het volgende:
Meer belasting willen heffen
Communist Marijnissen
Een links figuur.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef Oerbeer het volgende:
Wie is die irritante ja-knikker die daar links in beeld zit
Bewust neergezet hoor dat soort mensen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Bolasie het volgende:
Valt mij ook op inderdaad echt storendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Bolasie het volgende:
Vergeet de lotion niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef Nikonlover het volgende:
ik ga ff een biertje pakken. Straks komt onze toekomstige minister president
Henk Krol?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef Nikonlover het volgende:
ik ga ff een biertje pakken. Straks komt onze toekomstige minister president
Denk ook dat Hugo de Jonge dit beter kan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inhoud is goed, alleen komt het niet over.
baudetquote:
Dat was het lijsttrekkersdebat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef Zwansen het volgende:
Waarom nu Rutte en geen DijkGod? Vorige debat was DijkGod er wel.
Soevereiniteit, beschermen MKB, beter opgeleide leraren voor de klas.quote:
Die zal het na deze verkiezingen wel overnemen jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk ook dat Hugo de Jonge dit beter kan.
Van welke provincie?quote:
QFTquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
CDA doet gewoon mee om maar mee te kunnen doen. Wat er besloten wordt maakt niet uit
Alles boven de 80.000 belastingvrijquote:
Hij is zelf ook doodziek van deze discussie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef opreis het volgende:
Hoe vaak zou baudet dit al gezegd hebben?
quote:
Wat houdt je dan tegen? Ik weet uit betrouwbare bron dat Baudet een groot bewonderaar is van Dennis Bergkampquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Soevereiniteit, beschermen MKB, beter opgeleide leraren voor de klas.²
Hoeveel Mbappé's kan je daarmee kopen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
Hij komt wss met de 1000 miljard terwijl het 80 miljard is.
O gelukkig, dat heb ik nog wel ergens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
Iig weg met erfbelasting.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alles boven de 80.000 belastingvrij
Belasting eisen van mensen die meer verdienen
Geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoeveel Mbappé's kan je daarmee kopen?
Dan is hij bij kroll op de juiste plek, die is ook goed met cijfers zoals de pensioenleeftijdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef koemleit het volgende:
Thierry gaat weer totaal nergens onderbouwde cijfers roepen, lekker makkelijk debateren.
Heeeeeeel vaak.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef opreis het volgende:
Hoe vaak zou baudet dit al gezegd hebben?
Eensquote:
Heb je hier misschien een bron voor? Ben wel benieuwd naar de echte cijfers"quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Mikeytt het volgende:
Sowieso weg met belachelijke belastingenquote:
zag je die duikeling?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoeveel Mbappé's kan je daarmee kopen?
Regio Rijnmond is wel meest vervuilde regio van West-Europa.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Straks schone lucht? Alsof we me zuurstofmaskers rondlopen
Tijdens dit debat zijn er 100 50+ stemmers gestorvenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Wat kan Henk dit schelen, dan is zijn doelgroep toch al dood.
En dan op VVD stemmen... volgens mij hoor je meer bij FvD thuis.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sowieso weg met belachelijke belastingen![]()
BTW is eigenlijk heel gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |