dikke papaquote:
Links lullen, rechts vullen.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Putin kan zich beter richten op de hiv epidemie in zijn land in plaats van andermans spulletjes kapot maken.
Als je een echt lage intelligentie hebt, laat je je voor de zoveelste keer weer vercopuleren door de VVD met de verkiezingen in zicht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Thierry heeft gewonnen op het vlak van mensen met een lage intelligentie die een debat niet inhoudelijk kunnen bekijken.
Vliegdekschipquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:20 schreef Nibb-it het volgende:
De waterschappen moeten ook F-16s krijgen.
En dan lekker landjes annexeren zekerquote:
Ik denk dat de lage intelligentie eerder op andere partijen stemt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je een echt lage intelligentie hebt, laat je je voor de zoveelste keer weer vercopuleren door de VVD met de verkiezingen in zicht.
Jupzquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij worden hier categorisch postings verwijderd.
Obsessiefquote:
Snap jequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:21 schreef opreis het volgende:
Waarom hebben we het over china en canada tijdens de provinciale verkiezingen?
Enige leuke pot vandaagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:21 schreef RubenSosa het volgende:
12. PVV - D66
BEEST WILDERS tegen robot jetten
GENOT
Verkiezingstijd he, dat betekent lange dagen met kleffe bamischijven uit de muur van het tankstationquote:
Wat heeft ie gelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ijlt die instabiele Klaver met zijn "Guawei".²
Dikke Kim moet de oven in. We zijn te laat.quote:
Hij voelt zich niet volwassenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ijlt die instabiele Klaver met zijn "Guawei".²
Sad.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dikke Kim moet de oven in. We zijn te laat.
dat was jetten de robot. Opnieuw opstartenquote:
Was een soort behang dat debat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:21 schreef Antaris het volgende:
Baudet heeft het debat met Thieme zeer slim aangepakt.
En sgp denk, even chips pakkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:21 schreef RubenSosa het volgende:
12. PVV - D66
BEEST WILDERS tegen robot jetten
GENOT
Ff dimmen met je kritische vragen!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
Wat de neuk heeft dit met Provinciale Staten te maken?
Weinig haartjes op die chest. Met die ritmische onzin.quote:
Beide !quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:22 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Fusie op komst. Een van deze twee is overbodig.
Nee. Nooit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:22 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ff dimmen met je kritische vragen!
Zag ik aan komenquote:
moeten straks wat FvD roepers uitbetaald worden.quote:
We leven in een beschaafd land.quote:
Baudetgodquote:
Rob Jette GODquote:
Aha, dit is nu natuurlijk voor de mensen die net hebben ingeschakeld?quote:
Ik mis je random woord.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Denk man heeft een mooie romige glimlach.²
ik vind er geen reet aanquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:24 schreef Revanches het volgende:
Want in de islam zijn man en vrouw wel gelijk?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:24 schreef Revanches het volgende:
Want in de islam zijn man en vrouw wel gelijk?
Vooraf ingevuld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:25 schreef Mikeytt het volgende:
Oehhh, Kuzu heeft een formuliertje. Nu moeten we oppassen.
Johquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben ze deze onderwerpen vantevoren gehoord?
Ook wat dikkig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:25 schreef Antaris het volgende:
Thieme ziet er niet goed uit overigens, komt gespannen over.
Komt door de onderwerpkeuze van die domme Marijnissenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:25 schreef Geytenbeekje het volgende:
Vonden jullie de SP - VVD de SP ook niet sterk ?
Het punt is juist dat SGP daar kritiek op heeft terwijl bij de SGP zelf ook man en vrouw niet gelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, bij de islam is de vrouw wel gelijkwaardig.
Ik vond de SP juist opmerkelijk sterk in dat debatjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:25 schreef Geytenbeekje het volgende:
Vonden jullie de SP - VVD de SP ook niet sterk ?
Ja, whataboutism is niet zo sterk zoals ik net al zei.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het punt is juist dat SGP daar kritiek op heeft terwijl bij de SGP zelf ook man en vrouw niet gelijk zijn.
Oscar is heeft wel zin in die Jezidi-slavenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:26 schreef Zipportal het volgende:
@:Oscar. gaat wel op DENK stemmen. DEUGMENS.
Omdat de VVD bestaatquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:26 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Alleen de man/vrouw die het publiek opzweept
Maar wel een rake. Erg intelligente vent en best rap.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
Wel sterk.
Zelfs in een gesprek van vrouwengelijkheid, maakt van der Staaij een vreselijk sekstische opmerking
Weet ik, vandaar ''ook...''quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:27 schreef Antaris het volgende:
[..]
Niet mijn punt overigens, maar eerder gespannen/gestrest.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Baudet heeft het cachet van een échte minister president. In principe de slimste jongen daar vandaag.
Tower bridge niggahquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan iemand die Jan Slagter en Bart Nolles heeft gedaan niet serieus nemen.
Ik vond het onsmakelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar wel een rake. Erg intelligente vent en best rap.
Jammer dat hij geen begroting kan maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Baudet heeft het cachet van een échte minister president. In principe de slimste jongen daar vandaag.²
STEM FVDquote:
en de rest?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan iemand die Jan Slagter en Bart Nolles heeft gedaan niet serieus nemen.
Jammer alleen van die pianovleugel die op z'n hoofd is terechtgekomenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Baudet heeft het cachet van een échte minister president. In principe de slimste jongen daar vandaag.²
Die zijn er genoeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elke Nederlander die op Denk stemt, verraadt zn land
Op VVDquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:28 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ga jij lekker stemmen op al nusra joh
Ach, hij kan zoveel niet. Kan mij het schelen. Intellectueel laxeert hij iedereen weg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen begroting kan maken.
Waarmee?quote:
VVDquote:
Ik vind het wel een sterk betoog. Liever compromissen sluiten en vuile handen maken dan aan de zijlijn gillen dat de rest niet deugt.quote:
Dit is geen slecht ideequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
De NOS zou de journalistieke taak op zich moeten nemen om stellingen te bedenken voor het debat en dat niet over te laten aan de partijen.
Iddquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
De NOS zou de journalistieke taak op zich moeten nemen om stellingen te bedenken voor het debat en dat niet over te laten aan de partijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |