Heerlijk wijf ben je ook hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heerlijk wijf ben je ook hèWat je zegt ben je zelluf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu slapen jij! Hop hop.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Eerst neukenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelluf.
Nu slapen jij! Hop hop.
Kunt jezelf niet taggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Dr.Mikey
wat een leuke knappe intelligente jongen ben jij
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je dat nou nog niet gedaan?
Enjoy!
iedereen tagt elkaar maar en zegt dat soort dingen ik krijg dat niet dus doe ik het maar zelf dacht ik maar dat kan dus nietquote:
Wat een schatje ben je tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:49 schreef Already_in_use het volgende:
Wat een intelligente knappe jongen ben jij.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:49 schreef Already_in_use het volgende:
Wat een intelligente knappe jongen ben jij.
doet veelquote:
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:
je meent het. goedemorgenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Goedemorgen
Had het niet tegen jou
[..]
Goedemorgen
Mooizo.quote:
3 uur is zelfs voor jou wat kort..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mooizo.
Nee ik niet. 3 uurtjes maar. Beetje liggen draaien enz.
niks, we zullen het zelf moeten halen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag.
Goede instelling!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks, we zullen het zelf moeten halen.
Is het ook. Maarja niks aan te doen.quote:
In ieder geval de zon.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag.
nee, maar wel van locatie en werk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is het ook. Maarja niks aan te doen.
Ben je nou eigenlijk geswitcht van werkgever?
Toch niet gedaan dan.quote:
nog niet, moet nog verhuizenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Toch niet gedaan dan.
Zit je nu beter qua werk en alles?
Ah fijn. Was best moeilijke keuze toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet, moet nog verhuizen
maar qua geld en zo zit het in ieder geval wel beter
ja, best wel, we zullen zien of dit de beste keuze was.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah fijn. Was best moeilijke keuze toch?
Wanneer verhuis je?
Ga je heen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best wel, we zullen zien of dit de beste keuze was.
in de loop van volgende week waarschijnlijk
Eind deze middag bedrijfsarts en vrijdag ziekenhuisquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was je nou al naar die afspraak geweest?
Spannend!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eind deze middag bedrijfsarts en vrijdag ziekenhuis
Ik heb een afspraak met de kapper dit weekend. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was je nou al naar die afspraak geweest?
Loop in elk geval een stuk beter dan paar weken geleden inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herstel gaat in principe wel voorspoedig, toch?
Neem aan dat de kapper niks met je heup van plan is?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met de kapper dit weekend. Telt dat ook?
Dat werd ook wel tijd ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Loop in elk geval een stuk beter dan paar weken geleden inderdaad
Ligt eraan of ze knap isquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem aan dat de kapper niks met je heup van plan is?
Dacht dat je dat al had.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nou......denk dat ik nog wel fysiotherapie ga krijgen hoor......
Maar je bent bezet hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sommige kapsters zijn wel leuk en ze zijn altijd zo lief tegen je
Tenzij ze het vragen natuurlijk. Je kan het moeilijk de hele tijd over het weer hebben of ik misschien een vrije dag heb opgenomen aankomende zaterdagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Dat is denk ik correct.
Of fifaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tenzij ze het vragen natuurlijk. Je kan het moeilijk de hele tijd over het weer hebben of ik misschien een vrije dag heb opgenomen aankomende zaterdag
charmeurquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tenzij ze het vragen natuurlijk. Je kan het moeilijk de hele tijd over het weer hebben of ik misschien een vrije dag heb opgenomen aankomende zaterdag
Zou het zelf wel gekke vraag vinden als kapster dat zou vragen tijdens een knipbeurt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat weten we. Helaasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar kan ik dagenlang over doorpraten als het moet
Wat? Het weer of die vrije dag?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou het zelf wel gekke vraag vinden als kapster dat zou vragen tijdens een knipbeurt.
Oh, dat. Nee, daar fantaseer ik alleen maar overquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat was er gister?
[..]
Of je bezet bent of niet.
Ik fantaseer ook wel eens over gesprekken met sommige mensen. Helaas blijft het daar ook bijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, dat. Nee, daar fantaseer ik alleen maar over
rtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik fantaseer ook wel eens over gesprekken met sommige mensen. Helaas blijft het daar ook bij
jaja, gesprekken...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik fantaseer ook wel eens over gesprekken met sommige mensen. Helaas blijft het daar ook bij
okequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oké meestal ruzies en is het nog nauwelijks een gesprek te noemen, maar details details
quote:
alleen mijn werklocatie verhuist.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goedemorgen GianniHoe staat het leven? Ik las vanmorgen iets over een verhuizing dacht ik, maar was nog niet helemaal wakker. Verhuizen als in werk of ook naar ander stad/dorp?
Ah. Wanneer verander je?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen mijn werklocatie verhuist.
ik blijf in hetzelfde dorp wonen
komende week als het goed is, maar is nog niet helemaal duidelijk.quote:
Ik ben nog zoekende naar een knappe goede kapsterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef skysherrif het volgende:
Als je een beetje weet wie je kapster is, ook voor de zekerheid nog gel/wax in je haar laten zitten
Krulspelden!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef skysherrif het volgende:
Als je een beetje weet wie je kapster is, ook voor de zekerheid nog gel/wax in je haar laten zitten
Er is wel een zaakje waar een leuke kapster is, maar dat is er ook zo' n 1 zonder afspraak en de laatste keer was het andere kapster die er totaal niets van kon. Nu durf ik er niet meer heen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nog zoekende naar een knappe goede kapster
Ik heb er 1quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nog zoekende naar een knappe goede kapster
Ik heb meer negatieve ervaringen met kappers dan positief. Ik zou een een aai over de bol plegen voor een goede betrouwbare (knappe) kapsterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er is wel een zaakje waar een leuke kapster is, maar dat is er ook zo' n 1 zonder afspraak en de laatste keer was het andere kapster die er totaal niets van kon. Nu durf ik er niet meer heen.
Jouw haar - of wat daar ook van over is - is natuurlijk ook niet zo moeilijk om te knippen. Bij mij moet je wel wat kunnen met een schaar en tondeusequote:
beste kapper die ik heb gehad is nog altijd een turk ergens in rotterdam voor 14 euro die ook nog eens bijna een uur bezig was, m'n baard schoor en 2 koppen koffie gafquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb meer negatieve ervaringen met kappers dan positief. Ik zou een een aai of de bol plegen voor een goede betrouwbare (knappe) kapster
oooooh hahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Krulspelden ipv wax en gel.....dat duurt langer......kan hij het gesprekje met haar rekken
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oooooh hahaha
Ja nee krulspelden zal voor mij niet zo werken, maar voor jou goeie
Vrouw vrouw vrouwquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Sked het volgende:
Ik wilde douchen maar ze zijn blijkbaar met het warm water aan het kloten. Man man man.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Sked het volgende:
Ik wilde douchen maar ze zijn blijkbaar met het warm water aan het kloten. Man man man.
Brrrrr......niks akeligers dan een koude douche....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Sked het volgende:
Sla ik ook dus maar mooi een ochtendje over. Vanavond maar dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Brrrrr......niks akeligers dan een koude douche....
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Sla ik ook dus maar mooi een ochtendje over. Vanavond maar dan.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jouw haar - of wat daar ook van over is - is natuurlijk ook niet zo moeilijk om te knippen. Bij mij moet je wel wat kunnen met een schaar en tondeuse
De aanhouder wint uiteindelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij blijft onverbeterlijk hè![]()
Ja doen!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:50 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg een foto te posten als ik naar de kapper ben geweest
Bespaar ons deze ramp.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:50 schreef Sked het volgende:
Doe eens. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:50 schreef Sked het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:54 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou echt niet
[..]
Doe eens. Ben benieuwd
Ik kreeg gelukkig erg veel positieve reacties de vorige keerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst
Terecht ook. Je bent echt een catchquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kreeg gelukkig erg veel positieve reacties de vorige keer
hij had dat joch best harder mogen slaanquote:
Wat deed dat met je?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kreeg gelukkig erg veel positieve reacties de vorige keer
Idd, was ie misschien in de gevangenis gekomenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij had dat joch best harder mogen slaan
moet je je wel een beetej douchenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Sked het volgende:
Stiekem zijn complimenten wel fijn om te krijgen
Hij zei krijgen, niet ontvangenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
moet je je wel een beetej douchen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Sked het volgende:
Heel stiekem welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Sked het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg iedere ochtend tegen mezelf in de spiegel dat ik er weer geweldig goed uit zie. En dat is dan ook zo.
maar je zie ter ook geweldig uit haagsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg iedere ochtend tegen mezelf in de spiegel dat ik er weer geweldig goed uit zie. En dat is dan ook zo.
Weet ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar je zie ter ook geweldig uit haags
Zo kan ie wel weer hoor......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar je zie ter ook geweldig uit haags
Om over jou nog maar niet te beginnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer hoor......
Kom maar door hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Om over jou nog maar niet te beginnen
doe dan verdomme ook een vrolijk !quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]mag je zeggen hoor. Ik geef gewoon toe dat ik raar ben
klopt, maar je hele leven depressief rond lopen lijkt me ook erg vermoeiendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er is verdomme geen reden om vrolijk te zijn!
Nou nouquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er is verdomme geen reden om vrolijk te zijn!
Dat is waar. Maar gemaakt vrolijk doen omdat dat voor andere beter uitkomt, pas ik ook voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar je hele leven depressief rond lopen lijkt me ook erg vermoeiend
Ik heb nog geen zon gezien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:50 schreef skysherrif het volgende:
Ik word wel blij dat het nog een beetje bewolkt is buiten
heerlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zon gezien.
Nog niet vandaag, ga zo wel. Paper nog wat oppoetsen en dan kan ik het inleverenquote:
Netjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog niet vandaag, ga zo wel. Paper nog wat oppoetsen en dan kan ik het inleverenBen ik ruim voor de deadline daarmee klaar
Nu inleveren anders onvoldoendequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog niet vandaag, ga zo wel. Paper nog wat oppoetsen en dan kan ik het inleverenBen ik ruim voor de deadline daarmee klaar
quote:
Was gewoon lekker met de pers aan het spreken terwijl hee lde kamer aan het herdenken wastwitter:hdevreij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 14:59:26Baudet deed in de Tweede Kamer weer van zich spreken. Was de enige fractievoorzitter die NIET zijn of haar medeleven met de slachtoffers van 'Utrecht' en hun naasten uitsprak. Was ook niet op tijd in de Kamer voor de herdenking van de aanslagen in Utrecht en Nieuw-Zeeland. reageer retweet
Wat een idioot.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]Was gewoon lekker met de pers aan het spreken terwijl hee lde kamer aan het herdenken wastwitter:hdevreij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 14:59:26Baudet deed in de Tweede Kamer weer van zich spreken. Was de enige fractievoorzitter die NIET zijn of haar medeleven met de slachtoffers van 'Utrecht' en hun naasten uitsprak. Was ook niet op tijd in de Kamer voor de herdenking van de aanslagen in Utrecht en Nieuw-Zeeland. reageer retweet
rtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een verschrikking. Je zou bijna vergeten dat iemand gister 12 mensen heeft neergeschoten zo erg dat ik dat vindquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]Was gewoon lekker met de pers aan het spreken terwijl hee lde kamer aan het herdenken wastwitter:hdevreij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 14:59:26Baudet deed in de Tweede Kamer weer van zich spreken. Was de enige fractievoorzitter die NIET zijn of haar medeleven met de slachtoffers van 'Utrecht' en hun naasten uitsprak. Was ook niet op tijd in de Kamer voor de herdenking van de aanslagen in Utrecht en Nieuw-Zeeland. reageer retweet
Lekker aan het framen? Misschien kun je bij de NOS solliciteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:00 schreef skysherrif het volgende:
Vertel jouw kant van het verhaal dan eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker aan het framen? Misschien kun je bij de NOS solliciteren.
VOORBIJ ZODRA JE HET WEET, POSITIEF BLIJVEN, OVER 3 WEKEN IS HET HEERLIJK WEER EN BEN JE TOPFITquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat was een gesprek van amper vijf minuten met de bedrijfsarts en (met deze week meegerekend) nog drie weken thuiszitten.........
Wow dit is wel echt een oppepperquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
VOORBIJ ZODRA JE HET WEET, POSITIEF BLIJVEN, OVER 3 WEKEN IS HET HEERLIJK WEER EN BEN JE TOPFIT
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wow dit is wel echt een oppepper
Maar dus met deze week meegerekend, dan heb je al bijna 2 dagen gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat was een gesprek van amper vijf minuten met de bedrijfsarts en (met deze week meegerekend) nog drie weken thuiszitten.........
Nou ja......tis dat ik voel dat het simpelweg nog niet kan.......heb gewoon geen geduld.......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dus met deze week meegerekend, dan heb je al bijna 2 dagen gehad.
Had je op beter gehoopt?
Je houdt het anders al best een tijdje goed vol volgens mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja......tis dat ik voel dat het simpelweg nog niet kan.......heb gewoon geen geduld.......
3 weken uitslapen en Fifa spelen. Ik zou ervoor tekenenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Je krijgt gelukkig niet al m'n frustraties meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Je houdt het anders al best een tijdje goed vol volgens mij.
Nee, dat hoeft eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je krijgt gelukkig niet al m'n frustraties mee
Nee joh.....valt best mee......af en toe 5 minuten er uit knallen en dan kan ik er weer een dag of wat tegenaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft eigenlijk ook niet
Heb je vaak last daarvan?
Oh, als dat alles is. Waar doen we dan moeilijk over?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee joh.....valt best mee......af en toe 5 minuten er uit knallen en dan kan ik er weer een dag of wat tegenaan
Ik sta niet voor mezelf in komende weken hoor.....kan alsnog ontploffen!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is. Waar doen we dan moeilijk over?
Maar ik kan je frustratie wel begrijpen.
Ik hoop van harte dat dat in ieder geval niet gebeurtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik sta niet voor mezelf in komende weken hoor.....kan alsnog ontploffen!
Geeft zo'n rommel hè.....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat in ieder geval niet gebeurt
Ik zie net dat Nederland-Duitsland is zondag. Leuk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat dat in ieder geval niet gebeurt
Mij lijkt de wedstrijd van donderdag tegen Wit-Rusland anders ook heel spannend hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie net dat Nederland-Duitsland is zondag. Leuk.
Ik zin net lees en denk ik haags kan grammatica niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie net dat Nederland-Duitsland is zondag. Leuk.
Oh ja, lol.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zin net lees en denk ik haags kan grammatica niet?
Mwahquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Mij lijkt de wedstrijd van donderdag tegen Wit-Rusland anders ook heel spannend hoor.
Maar heb ik nou gemist wie Parijs-Nice heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen die kwalificatiepotjes me nooit echt bekoren
Ik hou jouw lijstjes niet bij hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar heb ik nou gemist wie Parijs-Nice heeft gewonnen?
Aah thnxxx! Was het nog genieten?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hou jouw lijstjes niet bij hoor.
(Bernal)
Ik hoop vooral dat ze weer eens naar een eindtoernooi gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen die kwalificatiepotjes me nooit echt bekoren
Heb zondag niet meer gezien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aah thnxxx! Was het nog genieten?
Dat halen ze makkelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze weer eens naar een eindtoernooi gaan
Owwww.....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb zondag niet meer gezien.
[..]
Dat halen ze makkelijk.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb zondag niet meer gezien.
[..]
Dat halen ze makkelijk.
Zal je zien dat straks een paar van die goede spelers ergens op het bankje belanden en de boel weer helemaal instort.quote:
Dat die bank instort?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal je zien dat straks een paar van die goede spelers ergens op het bankje belanden en de boel weer helemaal instort.
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Maar denk dat het voorlopig wel meevalt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal je zien dat straks een paar van die goede spelers ergens op het bankje belanden en de boel weer helemaal instort.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Die angst komt past als ze frikandellen in de rust krijgen ofzo
Niet echt. Het enige vermakelijke was een docent met een mening (die zijn er niet zoveel!) over een andere docent. Voor de rest saaie, nieuwe lessen met stof die ik allang ken.quote:
Klinkt als een enorme kutdag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet echt. Het enige vermakelijke was een docent met een mening (die zijn er niet zoveel!) over een andere docent. Voor de rest saaie, nieuwe lessen met stof die ik allang ken.
Zeker, zeker. Morgen wordt de dag al wat boeiender omdat we naar de stembus mogen en ik zelf moet koken.quote:
Weet je al wat je gaat maken?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Morgen wordt de dag al wat boeiender omdat we naar de stembus mogen en ik zelf moet koken.
Dat zie ik morgen wel in de supermarkt.quote:
Gamen vanuit je browser, zonder downloads. Instant play. Je streamt het spel vanaf de Google Datacenters.quote:
Troep waar je constant online moet zijn om te kunnen gamen lees ik net.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:53 schreef I. het volgende:
En je kan gewoon instant switchen van mobiel, naar pc, naar tv.
Het gaat dan ook om online gaming.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Troep waar je constant online moet zijn om te kunnen gamen lees ik net.
Ah, ik ben niet van het gamen, dus dat gaat mij niet aanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:53 schreef I. het volgende:
[..]
Gamen vanuit je browser, zonder downloads. Instant play. Je streamt het spel vanaf de Google Datacenters.Geen latency, geen ellende.
Moet je wel een stabiele internet verbinding hebben natuurlijk, maar da's met alle games altijd al zo.
Maar het is van Google, tuurlijk ben je daar straks dan wel van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet van het gamen, dus dat gaat mij niet aan
Ja brrquote:
Dquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
GAAN JULLIE STEMMEN MORGEN?
A. NEE
B. NEE
C. NEE
D. JA MAAR GEEN IDEE WAAROP
D.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
A. NEE
B. NEE
C. NEE
Pvdaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
A. NEE
B. NEE
C. NEE
Ach, ik ben echt het spoor bijster qua andere partijen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind ik ook een prima partij, alleen iets teveel one issue om er opte stemmen.
Zo erg ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, ik ben echt het spoor bijster qua andere partijen.
Bij mij kwam denk gedeeld op 1 hehequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:22 schreef Sked het volgende:
Ik doe morgenmiddag de Stemwijzer en wat er dan uitkomt is mijn stem maar.
Dan stem ik wel op de #2 denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij mij kwam denk gedeeld op 1 hehe
Ik ben er echt klaar mee. Ik weet dat het naïef is om te verwachten dat politiek alleen maar inhoud is, maar voor de schermen wordt het echt steeds krankzinniger en vermoeiender. Standpunten zijn enkele maanden weer verwaterd. CDA stem ik alleen puur met de Tweede Kamer (vanwege Omtzigt) en in mijn eigen gemeente.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo erg ja?
Pvdd is alrijd wel interessante mengelimg, met zon cliteur die er ook bij zat
Ik ben het niet helemaal met je eens. Het gaat in de campagnes idd vooral om leuke soundbites dat is waar, maar daar is het ook wel campagme voor. Dan met stoffige inhoudelijke dossiers zwaren is uiteimdelijk niet effextiefquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben er echt klaar mee. Ik weet dat het naïef is om te verwachten dat politiek alleen maar inhoud is, maar voor de schermen wordt het echt steeds krankzinniger en vermoeiender. Standpunten zijn enkele maanden weer verwaterd. CDA stem ik alleen puur met de Tweede Kamer (vanwege Omtzigt) en in mijn eigen gemeente.
Ik doel op de politiek in het algemeen; niet in campagnetijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met je eens. Het gaat in de campagnes idd vooral om leuke soundbites dat is waar, maar daar is het ook wel campagme voor. Dan met stoffige inhoudelijke dossiers zwaren is uiteimdelijk niet effextief
Je kan beter al beslissen voor campagnetijd dn bijv afrekenen op het stemgedrag
Ik werd vanochtend gebeld door een 0900 nummerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben weer gebeld door een privé nummer
Mensen uit mijn appgroep werden vanochtend wakkergebeld door een sukkel die het schoolrooster niet kon lezen en al om 08:45 op school zat (lol).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend gebeld door een 0900 nummer
Die zijn niet goed
3 maanden lang niet opnemen, dan stopt het.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben weer gebeld door een privé nummer
Die zou ik ook verrot schelden aan de lijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen uit mijn appgroep werden vanochtend wakkergebeld door een sukkel die het schoolrooster niet kon lezen en al om 08:45 op school zat (lol).
Daarom altijd op stilquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen uit mijn appgroep werden vanochtend wakkergebeld door een sukkel die het schoolrooster niet kon lezen en al om 08:45 op school zat (lol).
Gewoon een telefoon kopen die niet kan bellenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of gewoon standaard iedereen blokkeren.
Krijg jij nog wel eens een SMS?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon een telefoon kopen die niet kan bellen
Als ik een voicemail heb, of van de provider ofzo nog weleens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg jij nog wel eens een SMS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |