Zou het zelf wel gekke vraag vinden als kapster dat zou vragen tijdens een knipbeurt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tenzij ze het vragen natuurlijk. Je kan het moeilijk de hele tijd over het weer hebben of ik misschien een vrije dag heb opgenomen aankomende zaterdag
Dat weten we. Helaasquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar kan ik dagenlang over doorpraten als het moet
Wat? Het weer of die vrije dag?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou het zelf wel gekke vraag vinden als kapster dat zou vragen tijdens een knipbeurt.
Oh, dat. Nee, daar fantaseer ik alleen maar overquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat was er gister?
[..]
Of je bezet bent of niet.
Ik fantaseer ook wel eens over gesprekken met sommige mensen. Helaas blijft het daar ook bijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, dat. Nee, daar fantaseer ik alleen maar over
rtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik fantaseer ook wel eens over gesprekken met sommige mensen. Helaas blijft het daar ook bij
jaja, gesprekken...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik fantaseer ook wel eens over gesprekken met sommige mensen. Helaas blijft het daar ook bij
okequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oké meestal ruzies en is het nog nauwelijks een gesprek te noemen, maar details details
quote:
alleen mijn werklocatie verhuist.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goedemorgen GianniHoe staat het leven? Ik las vanmorgen iets over een verhuizing dacht ik, maar was nog niet helemaal wakker. Verhuizen als in werk of ook naar ander stad/dorp?
Ah. Wanneer verander je?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen mijn werklocatie verhuist.
ik blijf in hetzelfde dorp wonen
komende week als het goed is, maar is nog niet helemaal duidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |