Ik ben nog zoekende naar een knappe goede kapsterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef skysherrif het volgende:
Als je een beetje weet wie je kapster is, ook voor de zekerheid nog gel/wax in je haar laten zitten
Krulspelden!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef skysherrif het volgende:
Als je een beetje weet wie je kapster is, ook voor de zekerheid nog gel/wax in je haar laten zitten
Er is wel een zaakje waar een leuke kapster is, maar dat is er ook zo' n 1 zonder afspraak en de laatste keer was het andere kapster die er totaal niets van kon. Nu durf ik er niet meer heen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nog zoekende naar een knappe goede kapster
Ik heb er 1quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nog zoekende naar een knappe goede kapster
Ik heb meer negatieve ervaringen met kappers dan positief. Ik zou een een aai over de bol plegen voor een goede betrouwbare (knappe) kapsterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er is wel een zaakje waar een leuke kapster is, maar dat is er ook zo' n 1 zonder afspraak en de laatste keer was het andere kapster die er totaal niets van kon. Nu durf ik er niet meer heen.
Jouw haar - of wat daar ook van over is - is natuurlijk ook niet zo moeilijk om te knippen. Bij mij moet je wel wat kunnen met een schaar en tondeusequote:
beste kapper die ik heb gehad is nog altijd een turk ergens in rotterdam voor 14 euro die ook nog eens bijna een uur bezig was, m'n baard schoor en 2 koppen koffie gafquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb meer negatieve ervaringen met kappers dan positief. Ik zou een een aai of de bol plegen voor een goede betrouwbare (knappe) kapster
oooooh hahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Krulspelden ipv wax en gel.....dat duurt langer......kan hij het gesprekje met haar rekken
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oooooh hahaha
Ja nee krulspelden zal voor mij niet zo werken, maar voor jou goeie
Vrouw vrouw vrouwquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Sked het volgende:
Ik wilde douchen maar ze zijn blijkbaar met het warm water aan het kloten. Man man man.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Sked het volgende:
Ik wilde douchen maar ze zijn blijkbaar met het warm water aan het kloten. Man man man.
Brrrrr......niks akeligers dan een koude douche....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:34 schreef Sked het volgende:
Sla ik ook dus maar mooi een ochtendje over. Vanavond maar dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Brrrrr......niks akeligers dan een koude douche....
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Sla ik ook dus maar mooi een ochtendje over. Vanavond maar dan.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jouw haar - of wat daar ook van over is - is natuurlijk ook niet zo moeilijk om te knippen. Bij mij moet je wel wat kunnen met een schaar en tondeuse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |