Pvdaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
GAAN JULLIE STEMMEN MORGEN?
A. NEE
B. NEE
C. NEE
D. JA MAAR GEEN IDEE WAAROP
Ach, ik ben echt het spoor bijster qua andere partijen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind ik ook een prima partij, alleen iets teveel one issue om er opte stemmen.
Zo erg ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, ik ben echt het spoor bijster qua andere partijen.
Bij mij kwam denk gedeeld op 1 hehequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:22 schreef Sked het volgende:
Ik doe morgenmiddag de Stemwijzer en wat er dan uitkomt is mijn stem maar.
Dan stem ik wel op de #2 denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij mij kwam denk gedeeld op 1 hehe
Ik ben er echt klaar mee. Ik weet dat het naïef is om te verwachten dat politiek alleen maar inhoud is, maar voor de schermen wordt het echt steeds krankzinniger en vermoeiender. Standpunten zijn enkele maanden weer verwaterd. CDA stem ik alleen puur met de Tweede Kamer (vanwege Omtzigt) en in mijn eigen gemeente.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo erg ja?
Pvdd is alrijd wel interessante mengelimg, met zon cliteur die er ook bij zat
Ik ben het niet helemaal met je eens. Het gaat in de campagnes idd vooral om leuke soundbites dat is waar, maar daar is het ook wel campagme voor. Dan met stoffige inhoudelijke dossiers zwaren is uiteimdelijk niet effextiefquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben er echt klaar mee. Ik weet dat het naïef is om te verwachten dat politiek alleen maar inhoud is, maar voor de schermen wordt het echt steeds krankzinniger en vermoeiender. Standpunten zijn enkele maanden weer verwaterd. CDA stem ik alleen puur met de Tweede Kamer (vanwege Omtzigt) en in mijn eigen gemeente.
Ik doel op de politiek in het algemeen; niet in campagnetijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met je eens. Het gaat in de campagnes idd vooral om leuke soundbites dat is waar, maar daar is het ook wel campagme voor. Dan met stoffige inhoudelijke dossiers zwaren is uiteimdelijk niet effextief
Je kan beter al beslissen voor campagnetijd dn bijv afrekenen op het stemgedrag
Ik werd vanochtend gebeld door een 0900 nummerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben weer gebeld door een privé nummer
Mensen uit mijn appgroep werden vanochtend wakkergebeld door een sukkel die het schoolrooster niet kon lezen en al om 08:45 op school zat (lol).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend gebeld door een 0900 nummer
Die zijn niet goed
3 maanden lang niet opnemen, dan stopt het.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben weer gebeld door een privé nummer
Die zou ik ook verrot schelden aan de lijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen uit mijn appgroep werden vanochtend wakkergebeld door een sukkel die het schoolrooster niet kon lezen en al om 08:45 op school zat (lol).
Daarom altijd op stilquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen uit mijn appgroep werden vanochtend wakkergebeld door een sukkel die het schoolrooster niet kon lezen en al om 08:45 op school zat (lol).
Gewoon een telefoon kopen die niet kan bellenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of gewoon standaard iedereen blokkeren.
Krijg jij nog wel eens een SMS?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon een telefoon kopen die niet kan bellen
Als ik een voicemail heb, of van de provider ofzo nog weleens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg jij nog wel eens een SMS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |