moet je je wel een beetej douchenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Sked het volgende:
Stiekem zijn complimenten wel fijn om te krijgen
Hij zei krijgen, niet ontvangenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
moet je je wel een beetej douchen
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Sked het volgende:
Heel stiekem welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Sked het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg iedere ochtend tegen mezelf in de spiegel dat ik er weer geweldig goed uit zie. En dat is dan ook zo.
maar je zie ter ook geweldig uit haagsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg iedere ochtend tegen mezelf in de spiegel dat ik er weer geweldig goed uit zie. En dat is dan ook zo.
Weet ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar je zie ter ook geweldig uit haags
Zo kan ie wel weer hoor......quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar je zie ter ook geweldig uit haags
inb4 "vrouwen"quote:
Om over jou nog maar niet te beginnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer hoor......
Kom maar door hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Om over jou nog maar niet te beginnen
doe dan verdomme ook een vrolijk !quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]mag je zeggen hoor. Ik geef gewoon toe dat ik raar ben
klopt, maar je hele leven depressief rond lopen lijkt me ook erg vermoeiendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er is verdomme geen reden om vrolijk te zijn!
Nou nouquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er is verdomme geen reden om vrolijk te zijn!
Dat is waar. Maar gemaakt vrolijk doen omdat dat voor andere beter uitkomt, pas ik ook voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar je hele leven depressief rond lopen lijkt me ook erg vermoeiend
Ik heb nog geen zon gezien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:50 schreef skysherrif het volgende:
Ik word wel blij dat het nog een beetje bewolkt is buiten
heerlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zon gezien.
Nog niet vandaag, ga zo wel. Paper nog wat oppoetsen en dan kan ik het inleverenquote:
Netjesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog niet vandaag, ga zo wel. Paper nog wat oppoetsen en dan kan ik het inleverenBen ik ruim voor de deadline daarmee klaar
Nu inleveren anders onvoldoendequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog niet vandaag, ga zo wel. Paper nog wat oppoetsen en dan kan ik het inleverenBen ik ruim voor de deadline daarmee klaar
ik ben eigenlijk niet zo moequote:
vanavond weer een nieuwe pogingquote:
maar eerst nog 1,5 uur werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |