#ALTIJDREADYquote:Op maandag 18 maart 2019 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Worden jullie nooit moe van jezelf? :S
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:47 schreef SideEffect het volgende:
Eerst janken om een 2de sc die er minder hard aan toe moet gaan, komt er zo’n sc blijven jullie mongolen hier posten
Ga daar dan lekker heen
I.t.t. de puberale vvd'ertjes hier werkt die wel gewoon full time.quote:
youtube-filmpjes in img-tags zettenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Hey een kijkje in de wereld van femke
Goede functie @Dannyquote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Je hoeft gvd niet eens tags om een YT-filmpje te zetten, die embed ie automatisch
Is toch al gefixed joh stuk verdrietquote:Op maandag 18 maart 2019 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
youtube-filmpjes in img-tags zetten
Ik voel me best goed vandaag eigkquote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch al gefixed joh stuk verdriet
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch al gefixed joh stuk verdriet
Vertrouw dat nietquote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Je hoeft gvd niet eens tags om een YT-filmpje te zetten, die embed ie automatisch
Kwaliteitstoppa's mogen niet meer, dus moeten we wat anders doenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Opgesodeklaagkroegtieftquote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kwaliteitstoppa's mogen niet meer, dus moeten we wat anders doen
Zowienzo VVDquote:
Waar is schijtkipquote:
Provocerend ditquote:Op maandag 18 maart 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
Allemaal van die pukkelkoppen die in het dagelijks leven niks voorstellen en hier hun micropenis in elkaars aars stoppen opgeflikkerd
Flikker lekker op danquote:
Ja of niet danquote:Op maandag 18 maart 2019 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zo dat heeft lang geduurd tot je het door had
Jesus crono move the fuck onquote:Op maandag 18 maart 2019 20:58 schreef Cronometer het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als iemand met wie je een tijd uit elkaar was leugens vertelt over tinderdates in die periode?
Vraag voor vriendin.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:58 schreef Cronometer het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als iemand met wie je een tijd uit elkaar was leugens vertelt over tinderdates in die periode?
Vraag voor vriendin.
Houd je bek tegen haar, mongooltjequote:
Agressieprobleem?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je bek tegen haar, mongooltje
Oh dacht dat dit weer zo'n depri vibe van je wasquote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Van wat?
Gaat niet om wat ik er van vind, ik vraag mij af hoe anderen zouden reageren?
Houd je taffesbek eensquote:
Mimimimiquote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar vraag me af hoe mensen dat zouden vinden?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dacht dat dit weer zo'n depri vibe van je was
Ahw bbyquote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als hij moet liegen daarover dan weet je toch sowieso dat het beter is dat je uit elkaar bent.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar vraag me af hoe mensen dat zouden vinden?
HEB VANDAAG BIJNA PAK PEUKEN GEHAALD. Ging serieus rondjes rijden en nadenken. Loser eh
Aai luf joe toequote:
Zijn huis in de fik stekenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:58 schreef Cronometer het volgende:
Vraag voor vriendin.
Hey mongooltje, rot eens opquote:
Houd je bek en bef mequote:
Waarom liegen mensen over dit soort shit.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als hij moet liegen daarover dan weet je toch sowieso dat het beter is dat je uit elkaar bent.
Enige wat jij moet is je muil houwequote:Op maandag 18 maart 2019 21:04 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
CDK is gesloten dus moet hier wel posten he
Hoezo, je bent lekker wijf, doe gwnquote:Op maandag 18 maart 2019 21:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom liegen mensen over dit soort shit.
Heb Tinder gedownload, maar vind t eng foto's er op te zetten
Sorry, liet me even gaanquote:
Je hebt mij niet eens gezien nerdjequote:Op maandag 18 maart 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo, je bent lekker wijf, doe gwn
Oké je hebt lekkere tietenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hebt mij niet eens gezien nerdje
Zijn jouw ouders broer en zus of heb je die hersenafwijking later in je leven opgelopenquote:
Ben best een slimme jongen hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders broer en zus of heb je die hersenafwijking later in je leven opgelopen
Dat houd je goed verborgen dan.quote:
Oké nu weer opgerot jijquote:
Ben je 12 ofzo, wat is ditquote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nee ik blijf lekker hier of je het nou leuk vindt of niet
quote:
Twee keer quoten, wat een debieltje ben je tochquote:
welk boekquote:Op maandag 18 maart 2019 21:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb boek uitgelezen, ben beetje wijzer geworden
mij debiel vindenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Twee keer quoten, wat een debieltje ben je toch
Heb al twee dagen intense nekpijn en dit doet pijn om te zienquote:
Aanstellenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al twee dagen intense nekpijn en dit doet pijn om te zien
Nieuwe UIquote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al twee dagen intense nekpijn en dit doet pijn om te zien
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbijquote:
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbij. Kan ik misschien iets voor je betekenen?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbij
Wat lief en spontaan maar nee, je medeleven is voldoendequote:Op maandag 18 maart 2019 21:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbij. Kan ik misschien iets voor je betekenen?
Nou oke meid sterkte ermee he. Mocht je je bedenken, en toch denken dat ik iets voor je kan doen hoor ik het graag he, nou hey toi toi toi hequote:Op maandag 18 maart 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief en spontaan maar nee, je medeleven is voldoende
Tot dat laatste stuk was ik oprecht geëmotioneerd maar jammer dat je toch weer je ware aard laat zienquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou oke meid sterkte ermee he. Mocht je je bedenken, en toch denken dat ik iets voor je kan doen hoor ik het graag he, nou hey toi toi toi he
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik uit Limburg komquote:Op maandag 18 maart 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tot dat laatste stuk was ik oprecht geëmotioneerd maar jammer dat je toch weer je ware aard laat zien
Ik heb wel een grotere hekel aan limbo's dan aan Marokkanenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik uit Limburg kom
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb wel een grotere hekel aan limbo's dan aan Marokkanen
Stopquote:
Wat is dit dan voor mod onwaardige reactiequote:Op maandag 18 maart 2019 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Probeer maar gewoon een keer normaal te doenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen en wilde jullie dit niet onthouden.
TS begintquote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Probeer maar gewoon een keer normaal te doen
Doe lief tegen Ama danquote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor mod onwaardige reactie
Sowquote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lullige opmerking, je weet dat Ama geen baan heeft.
HAAAAAAAquote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat ben je ook een grappige ventquote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Was gwn goeie grapquote:Op maandag 18 maart 2019 21:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Damned if I do, damned if I don't
Praat s Nederlands, lulhannesquote:Op maandag 18 maart 2019 21:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Damned if I do, damned if I don't
Valt ook wel mee hoe groot die isquote:Op maandag 18 maart 2019 22:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt door die grote piemel van TARDIS.
Ik heb erop gezeten. It's so big.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoe groot die is
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Breek het partijkartel!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Rozevla het volgende:
Hee flikkers en zaad slikkers
Ik ga FVD stemmen
Badabiembadaboom
!!!!!!!!!
heb weinig referentiemateriaalquote:Op maandag 18 maart 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat erom wat je ermee doetquote:Op maandag 18 maart 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om woensdagavond ervoor in de rij te moeten staan anders had ik ook wel fvd gestemd.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Rozevla het volgende:
Hee flikkers en zaad slikkers
Ik ga FVD stemmen
Badabiembadaboom
!!!!!!!!!
Jij als vrouw al helemaal niet. Volgens jullie cultuur dan tenminstequote:Op maandag 18 maart 2019 23:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij als niet werkende kan niets eisen.
thnx bbyquote:Op maandag 18 maart 2019 23:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij als vrouw al helemaal niet. Volgens jullie cultuur dan tenminste
Dump die domme trut man, die vingert zich op Klaver in zijn pyjama wanneer jij haar volgespoten laat liggen om weer FIFA te gaan doen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om woensdagavond ervoor in de rij te moeten staan anders had ik ook wel fvd gestemd.
Nu laat ik iemand namens mij op Groenlinks stemmen. Mocht de wereld toch al niet dus laat het maar naar de klote gaan.
Groenlinks is toch ook gewoon een prachtige partij, past mooi bij IFquote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om woensdagavond ervoor in de rij te moeten staan anders had ik ook wel fvd gestemd.
Nu laat ik iemand namens mij op Groenlinks stemmen. Mocht de wereld toch al niet dus laat het maar naar de klote gaan.
Lafaard. Ga gewoon in de rij staan. 1 keer in de 4 jaar mag je je bek open trekken. Je laat je stem toch niet zomaar naar een partij gaan waar je niet achter staat? Dan ben je wel een sukkel hoor #nohomoquote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:18 schreef isax het volgende:
[..]
Holy fuck is hij dat van die reis programma's?
Komt allemaal nu heel dichtbij
RIP
hijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:18 schreef isax het volgende:
[..]
Holy fuck is hij dat van die reis programma's?
Komt allemaal nu heel dichtbij
RIP
Nope, bewolktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, schijnt bij jullie de zon ook zo fijn?
Yeshquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh dat is spijtig, vandaag weer keihard aan het werk?
Hier ook.quote:
Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hier ook.
Komt wel allemaal heel dichtbij zo !!!!!!
BEN ZO BANG!!!!!!!
Goedzo!!!!!!quote:
VVD en hun dildo’s om de burgers mee in hun reet te naaien.quote:
Dan trap ik iedereen op de bek die tegen is.quote:
Nou nou nou, dwang is nooit goed he.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan trap ik iedereen op de bek die tegen is.
Ik dwing mijn familie en vrouw ook om op FVD te stemmen!!
Klopt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou nou nou, dwang is nooit goed he.
Nu is de lol er wel vanaf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt.
Maar een paar klappen krijgen vinden ze ook geen goed idee.
Stem FVD !!!!
Ben gelukkig nog steeds geen hageneesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen humor.
Nog steeds last van platjes ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:18 schreef Kiid het volgende:
Moest verdomme weer krabben boys. Wat een ongein weer
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds last van platjes ja?
Die voetballer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds last van platjes ja?
Gelukkig is het morgen zalmdagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:18 schreef Kiid het volgende:
En had een afspraak om half 9 - dom I know - en vervolgens is degene er niet. Ben ik voor niets zo vroeg op mijn werk gekomen
Voel mij echt een trooper nu
En fvd dagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen zalmdag
het is nog geen morgen helemaal niet vrijdagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen zalmdag
Nog niet nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is nog geen morgen helemaal niet vrijdag
ik ga niet fvd stemmen.quote:
Je bent het verplicht naar je kinderen om te zorgen voor een betere wereld om in op te groeienquote:
Uhu ja. Uhuquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent het verplicht naar je kinderen om te zorgen voor een betere wereld om in op te groeien
Kunnen er nog wel een paar miljoen bij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miljoenen zijn gestorven voor jouw stemrecht haagsie, kom op
cdaquote:
dat bepaal jij nietquote:
Alles. Teveel hippies die links stemmen hier in Nederlandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vraag mij wel af hoeveel er al van te voren bepaald is
mwa, niks wil ik niet zeggen, maar lijkt me de beste keuze.quote:
Fvd gaat wel groot worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, niks wil ik niet zeggen, maar lijkt me de beste keuze.
de fvd lijsttrekker in mijn provincie is een totale rasmongool, daar kun je niks mee
Laten we het hopen. Niet alleen voor ons maar vooral voor jouw kinderen, haagsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fvd gaat wel groot worden.
bedoel je in de PS of in de 1ste kamer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fvd gaat wel groot worden.
PS?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedoel je in de PS of in de 1ste kamer?
Überhauptquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedoel je in de PS of in de 1ste kamer?
Echt ehquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Niet alleen voor ons maar vooral voor jouw kinderen, haags
Als ik onschuldige kinderen een loer kan draaien door niet te stemmen zal ik dat ook zeker niet doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist voor hun ga ik morgen stemmen. Ik ben het ze verplicht
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist voor hun ga ik morgen stemmen. Ik ben het ze verplicht
ik vind het niet echt egoistisch, het is de grootste straf die je jezelf kunt opleggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
Kinderen op de wereld zettenwat voor immoreel stukje egoïst ben je dan.
Ik ga het doen denk ik vriendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
Kinderen op de wereld zettenwat voor immoreel stukje egoïst ben je dan.
Ingewikkelde zin. Je weet dat dinsdag de nieuwe maandag is?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik onschuldige kinderen een loer kan draaien door niet te stemmen zal ik dat ook zeker niet doen.
Egoïstisch voor de kinderen. Je maakt namelijk altijd kinderen voor jezelf, nooit voor de kinderen in kwestie. Je zet kinderen tegen wil en dank in aan maatschappij die voor hen gecreëerd is zonder dat zij daar invloed op hebben gehad en waar ze zich maar aan moeten conformeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het niet echt egoistisch, het is de grootste straf die je jezelf kunt opleggen.
het is gewoon op alle fronten een slecht idee
Zolang ik maar een minion heb die de deuren sluit wanneer ik het vergeet en drinken haalt wanneer ik dorst heb dan vind ik het al geslaagdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Egoïstisch voor de kinderen. Je maakt namelijk altijd kinderen voor jezelf, nooit voor de kinderen in kwestie. Je zet kinderen tegen wil en dank in aan maatschappij die voor hen gecreëerd is zonder dat zij daar invloed op hebben gehad en waar ze zich maar aan moeten conformeren.
Vervolgens is het leven zelf worsteling na worsteling en is echt geluk en een fijn leven maar voor een enkeling weggelegd.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Egoïstisch voor de kinderen. Je maakt namelijk altijd kinderen voor jezelf, nooit voor de kinderen in kwestie. Je zet kinderen tegen wil en dank in aan maatschappij die voor hen gecreëerd is zonder dat zij daar invloed op hebben gehad en waar ze zich maar aan moeten conformeren.
Vervolgens is het leven zelf worsteling na worsteling en is echt geluk en een fijn leven maar voor een enkeling weggelegd.
Dan komt hij er gunstig vanaf denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die zal helaas niet slimmer worden dan de persoon waar hij in zit..
als je fvd stemt is er straks geen Nederland meer, maar alleen waterquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Niet alleen voor ons maar vooral voor jouw kinderen, haags
:’)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je fvd stemt is er straks geen Nederland meer, maar alleen water
dat moge duidelijk zijnquote:
Een beter Nederland dusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je fvd stemt is er straks geen Nederland meer, maar alleen water
Denk eerder dat die Turk daarvoor zorgdequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef McGrath het volgende:
jullie vonden het zeker fantastistisch hoe fvd verdeeldheid zaait door door te gaan met zijn campagne gisteren
Waar ga jij dan op stemmenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef McGrath het volgende:
jullie vonden het zeker fantastistisch hoe fvd verdeeldheid zaait door door te gaan met zijn campagne gisteren
@Banaanvragenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:05 schreef wielrennerdt het volgende:
net zoals
@:Goudenvis
@:Plompzakker
@:Mikeytt
ja doordat enge rechtse koppies zoals baudet dit aanpakken voor hun propaganda. iedereen is er mee eens dat dit een slechte daad is, maar zelfs wilders brengt gewoon het respect op om ff te stoppen met zieltjes te winnen over de rug van dode mensenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk eerder dat die Turk daarvoor zorgde
Omdat dat land hem een uitkering verschaft ja. Als hij gewoon zou moeten werken voor zijn geld dan had hij ook fvd gestemd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:04 schreef McGrath het volgende:
was deadprez nog maar hier, die had het juiste voor met dit land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |