Agressieprobleem?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je bek tegen haar, mongooltje
Oh dacht dat dit weer zo'n depri vibe van je wasquote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Van wat?
Gaat niet om wat ik er van vind, ik vraag mij af hoe anderen zouden reageren?
Houd je taffesbek eensquote:
Mimimimiquote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar vraag me af hoe mensen dat zouden vinden?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dacht dat dit weer zo'n depri vibe van je was
Ahw bbyquote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als hij moet liegen daarover dan weet je toch sowieso dat het beter is dat je uit elkaar bent.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar vraag me af hoe mensen dat zouden vinden?
HEB VANDAAG BIJNA PAK PEUKEN GEHAALD. Ging serieus rondjes rijden en nadenken. Loser eh
Aai luf joe toequote:
Zijn huis in de fik stekenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:58 schreef Cronometer het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als iemand met wie je een tijd uit elkaar was leugens vertelt over tinderdates in die periode?
Vraag voor vriendin.
Hey mongooltje, rot eens opquote:
Houd je bek en bef mequote:
Waarom liegen mensen over dit soort shit.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als hij moet liegen daarover dan weet je toch sowieso dat het beter is dat je uit elkaar bent.
Enige wat jij moet is je muil houwequote:Op maandag 18 maart 2019 21:04 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
CDK is gesloten dus moet hier wel posten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |