Jij als vrouw al helemaal niet. Volgens jullie cultuur dan tenminstequote:Op maandag 18 maart 2019 23:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij als niet werkende kan niets eisen.
thnx bbyquote:Op maandag 18 maart 2019 23:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij als vrouw al helemaal niet. Volgens jullie cultuur dan tenminste
Dump die domme trut man, die vingert zich op Klaver in zijn pyjama wanneer jij haar volgespoten laat liggen om weer FIFA te gaan doen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om woensdagavond ervoor in de rij te moeten staan anders had ik ook wel fvd gestemd.
Nu laat ik iemand namens mij op Groenlinks stemmen. Mocht de wereld toch al niet dus laat het maar naar de klote gaan.
Groenlinks is toch ook gewoon een prachtige partij, past mooi bij IFquote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om woensdagavond ervoor in de rij te moeten staan anders had ik ook wel fvd gestemd.
Nu laat ik iemand namens mij op Groenlinks stemmen. Mocht de wereld toch al niet dus laat het maar naar de klote gaan.
Lafaard. Ga gewoon in de rij staan. 1 keer in de 4 jaar mag je je bek open trekken. Je laat je stem toch niet zomaar naar een partij gaan waar je niet achter staat? Dan ben je wel een sukkel hoor #nohomoquote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:18 schreef isax het volgende:
[..]
Holy fuck is hij dat van die reis programma's?
Komt allemaal nu heel dichtbij
RIP
hijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:18 schreef isax het volgende:
[..]
Holy fuck is hij dat van die reis programma's?
Komt allemaal nu heel dichtbij
RIP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |