Wat is dit dan voor mod onwaardige reactiequote:Op maandag 18 maart 2019 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Worden jullie nooit moe van jezelf? :S
Probeer maar gewoon een keer normaal te doenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen en wilde jullie dit niet onthouden.
TS begintquote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Probeer maar gewoon een keer normaal te doen
Doe lief tegen Ama danquote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor mod onwaardige reactie
Sowquote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lullige opmerking, je weet dat Ama geen baan heeft.
HAAAAAAAquote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat ben je ook een grappige ventquote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Was gwn goeie grapquote:Op maandag 18 maart 2019 21:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Damned if I do, damned if I don't
Praat s Nederlands, lulhannesquote:Op maandag 18 maart 2019 21:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Damned if I do, damned if I don't
Valt ook wel mee hoe groot die isquote:Op maandag 18 maart 2019 22:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt door die grote piemel van TARDIS.
Ik heb erop gezeten. It's so big.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoe groot die is
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Breek het partijkartel!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Rozevla het volgende:
Hee flikkers en zaad slikkers
Ik ga FVD stemmen
Badabiembadaboom
!!!!!!!!!
heb weinig referentiemateriaalquote:Op maandag 18 maart 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaat erom wat je ermee doetquote:Op maandag 18 maart 2019 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om woensdagavond ervoor in de rij te moeten staan anders had ik ook wel fvd gestemd.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Rozevla het volgende:
Hee flikkers en zaad slikkers
Ik ga FVD stemmen
Badabiembadaboom
!!!!!!!!!
Jij als vrouw al helemaal niet. Volgens jullie cultuur dan tenminstequote:Op maandag 18 maart 2019 23:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij als niet werkende kan niets eisen.
thnx bbyquote:Op maandag 18 maart 2019 23:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij als vrouw al helemaal niet. Volgens jullie cultuur dan tenminste
Dump die domme trut man, die vingert zich op Klaver in zijn pyjama wanneer jij haar volgespoten laat liggen om weer FIFA te gaan doen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om woensdagavond ervoor in de rij te moeten staan anders had ik ook wel fvd gestemd.
Nu laat ik iemand namens mij op Groenlinks stemmen. Mocht de wereld toch al niet dus laat het maar naar de klote gaan.
Groenlinks is toch ook gewoon een prachtige partij, past mooi bij IFquote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om woensdagavond ervoor in de rij te moeten staan anders had ik ook wel fvd gestemd.
Nu laat ik iemand namens mij op Groenlinks stemmen. Mocht de wereld toch al niet dus laat het maar naar de klote gaan.
Lafaard. Ga gewoon in de rij staan. 1 keer in de 4 jaar mag je je bek open trekken. Je laat je stem toch niet zomaar naar een partij gaan waar je niet achter staat? Dan ben je wel een sukkel hoor #nohomoquote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:18 schreef isax het volgende:
[..]
Holy fuck is hij dat van die reis programma's?
Komt allemaal nu heel dichtbij
RIP
hijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 01:18 schreef isax het volgende:
[..]
Holy fuck is hij dat van die reis programma's?
Komt allemaal nu heel dichtbij
RIP
Nope, bewolktquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, schijnt bij jullie de zon ook zo fijn?
Yeshquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh dat is spijtig, vandaag weer keihard aan het werk?
Hier ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |