mij debiel vindenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Twee keer quoten, wat een debieltje ben je toch
Heb al twee dagen intense nekpijn en dit doet pijn om te zienquote:
Aanstellenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al twee dagen intense nekpijn en dit doet pijn om te zien
Nieuwe UIquote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al twee dagen intense nekpijn en dit doet pijn om te zien
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbijquote:
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbij. Kan ik misschien iets voor je betekenen?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbij
Wat lief en spontaan maar nee, je medeleven is voldoendequote:Op maandag 18 maart 2019 21:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbij. Kan ik misschien iets voor je betekenen?
Nou oke meid sterkte ermee he. Mocht je je bedenken, en toch denken dat ik iets voor je kan doen hoor ik het graag he, nou hey toi toi toi hequote:Op maandag 18 maart 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief en spontaan maar nee, je medeleven is voldoende
Tot dat laatste stuk was ik oprecht geëmotioneerd maar jammer dat je toch weer je ware aard laat zienquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou oke meid sterkte ermee he. Mocht je je bedenken, en toch denken dat ik iets voor je kan doen hoor ik het graag he, nou hey toi toi toi he
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik uit Limburg komquote:Op maandag 18 maart 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tot dat laatste stuk was ik oprecht geëmotioneerd maar jammer dat je toch weer je ware aard laat zien
Ik heb wel een grotere hekel aan limbo's dan aan Marokkanenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik uit Limburg kom
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb wel een grotere hekel aan limbo's dan aan Marokkanen
Stopquote:
Wat is dit dan voor mod onwaardige reactiequote:Op maandag 18 maart 2019 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Worden jullie nooit moe van jezelf? :S
Probeer maar gewoon een keer normaal te doenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen en wilde jullie dit niet onthouden.
TS begintquote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Probeer maar gewoon een keer normaal te doen
Doe lief tegen Ama danquote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor mod onwaardige reactie
Sowquote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lullige opmerking, je weet dat Ama geen baan heeft.
HAAAAAAAquote:Op maandag 18 maart 2019 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lullige opmerking, je weet dat Ama geen baan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |