Waarom liegen mensen over dit soort shit.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als hij moet liegen daarover dan weet je toch sowieso dat het beter is dat je uit elkaar bent.
Enige wat jij moet is je muil houwequote:Op maandag 18 maart 2019 21:04 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
CDK is gesloten dus moet hier wel posten he
Hoezo, je bent lekker wijf, doe gwnquote:Op maandag 18 maart 2019 21:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom liegen mensen over dit soort shit.
Heb Tinder gedownload, maar vind t eng foto's er op te zetten
Sorry, liet me even gaanquote:
Je hebt mij niet eens gezien nerdjequote:Op maandag 18 maart 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo, je bent lekker wijf, doe gwn
Oké je hebt lekkere tietenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hebt mij niet eens gezien nerdje
Zijn jouw ouders broer en zus of heb je die hersenafwijking later in je leven opgelopenquote:
Ben best een slimme jongen hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders broer en zus of heb je die hersenafwijking later in je leven opgelopen
Dat houd je goed verborgen dan.quote:
Oké nu weer opgerot jijquote:
Ben je 12 ofzo, wat is ditquote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nee ik blijf lekker hier of je het nou leuk vindt of niet
quote:
Twee keer quoten, wat een debieltje ben je tochquote:
welk boekquote:Op maandag 18 maart 2019 21:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb boek uitgelezen, ben beetje wijzer geworden
mij debiel vindenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Twee keer quoten, wat een debieltje ben je toch
Heb al twee dagen intense nekpijn en dit doet pijn om te zienquote:
Aanstellenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al twee dagen intense nekpijn en dit doet pijn om te zien
Nieuwe UIquote:Op maandag 18 maart 2019 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al twee dagen intense nekpijn en dit doet pijn om te zien
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbijquote:
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbij. Kan ik misschien iets voor je betekenen?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbij
Wat lief en spontaan maar nee, je medeleven is voldoendequote:Op maandag 18 maart 2019 21:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat vervelend chrolo, hoe voel je je daarbij. Kan ik misschien iets voor je betekenen?
Nou oke meid sterkte ermee he. Mocht je je bedenken, en toch denken dat ik iets voor je kan doen hoor ik het graag he, nou hey toi toi toi hequote:Op maandag 18 maart 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief en spontaan maar nee, je medeleven is voldoende
Tot dat laatste stuk was ik oprecht geėmotioneerd maar jammer dat je toch weer je ware aard laat zienquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou oke meid sterkte ermee he. Mocht je je bedenken, en toch denken dat ik iets voor je kan doen hoor ik het graag he, nou hey toi toi toi he
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik uit Limburg komquote:Op maandag 18 maart 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tot dat laatste stuk was ik oprecht geėmotioneerd maar jammer dat je toch weer je ware aard laat zien
Ik heb wel een grotere hekel aan limbo's dan aan Marokkanenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik uit Limburg kom
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb wel een grotere hekel aan limbo's dan aan Marokkanen
Stopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |