#ALTIJDREADYquote:Op maandag 18 maart 2019 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Worden jullie nooit moe van jezelf? :S
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:47 schreef SideEffect het volgende:
Eerst janken om een 2de sc die er minder hard aan toe moet gaan, komt er zo’n sc blijven jullie mongolen hier posten
Ga daar dan lekker heen
I.t.t. de puberale vvd'ertjes hier werkt die wel gewoon full time.quote:
youtube-filmpjes in img-tags zettenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Hey een kijkje in de wereld van femke
Goede functie @Dannyquote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Je hoeft gvd niet eens tags om een YT-filmpje te zetten, die embed ie automatisch
Is toch al gefixed joh stuk verdrietquote:Op maandag 18 maart 2019 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
youtube-filmpjes in img-tags zetten
Ik voel me best goed vandaag eigkquote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch al gefixed joh stuk verdriet
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch al gefixed joh stuk verdriet
Vertrouw dat nietquote:Op maandag 18 maart 2019 20:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Je hoeft gvd niet eens tags om een YT-filmpje te zetten, die embed ie automatisch
Kwaliteitstoppa's mogen niet meer, dus moeten we wat anders doenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Worden jullie nooit moe van jezelf? :S
Opgesodeklaagkroegtieftquote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kwaliteitstoppa's mogen niet meer, dus moeten we wat anders doen
Zowienzo VVDquote:
Waar is schijtkipquote:
Provocerend ditquote:Op maandag 18 maart 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
Allemaal van die pukkelkoppen die in het dagelijks leven niks voorstellen en hier hun micropenis in elkaars aars stoppen opgeflikkerd
Flikker lekker op danquote:
Ja of niet danquote:Op maandag 18 maart 2019 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zo dat heeft lang geduurd tot je het door had
Jesus crono move the fuck onquote:Op maandag 18 maart 2019 20:58 schreef Cronometer het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als iemand met wie je een tijd uit elkaar was leugens vertelt over tinderdates in die periode?
Vraag voor vriendin.
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:58 schreef Cronometer het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als iemand met wie je een tijd uit elkaar was leugens vertelt over tinderdates in die periode?
Vraag voor vriendin.
Houd je bek tegen haar, mongooltjequote:
Agressieprobleem?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je bek tegen haar, mongooltje
Oh dacht dat dit weer zo'n depri vibe van je wasquote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Van wat?
Gaat niet om wat ik er van vind, ik vraag mij af hoe anderen zouden reageren?
Houd je taffesbek eensquote:
Mimimimiquote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar vraag me af hoe mensen dat zouden vinden?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dacht dat dit weer zo'n depri vibe van je was
Ahw bbyquote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als hij moet liegen daarover dan weet je toch sowieso dat het beter is dat je uit elkaar bent.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, maar vraag me af hoe mensen dat zouden vinden?
HEB VANDAAG BIJNA PAK PEUKEN GEHAALD. Ging serieus rondjes rijden en nadenken. Loser eh
Aai luf joe toequote:
Zijn huis in de fik stekenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:58 schreef Cronometer het volgende:
Vraag voor vriendin.
Hey mongooltje, rot eens opquote:
Houd je bek en bef mequote:
Waarom liegen mensen over dit soort shit.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als hij moet liegen daarover dan weet je toch sowieso dat het beter is dat je uit elkaar bent.
Enige wat jij moet is je muil houwequote:Op maandag 18 maart 2019 21:04 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
CDK is gesloten dus moet hier wel posten he
Hoezo, je bent lekker wijf, doe gwnquote:Op maandag 18 maart 2019 21:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Waarom liegen mensen over dit soort shit.
Heb Tinder gedownload, maar vind t eng foto's er op te zetten
Sorry, liet me even gaanquote:
Je hebt mij niet eens gezien nerdjequote:Op maandag 18 maart 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo, je bent lekker wijf, doe gwn
Oké je hebt lekkere tietenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hebt mij niet eens gezien nerdje
Zijn jouw ouders broer en zus of heb je die hersenafwijking later in je leven opgelopenquote:
Ben best een slimme jongen hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders broer en zus of heb je die hersenafwijking later in je leven opgelopen
Dat houd je goed verborgen dan.quote:
Oké nu weer opgerot jijquote:
Ben je 12 ofzo, wat is ditquote:Op maandag 18 maart 2019 21:12 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nee ik blijf lekker hier of je het nou leuk vindt of niet
quote:
Twee keer quoten, wat een debieltje ben je tochquote:
welk boekquote:Op maandag 18 maart 2019 21:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb boek uitgelezen, ben beetje wijzer geworden
mij debiel vindenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Twee keer quoten, wat een debieltje ben je toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |