PS?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedoel je in de PS of in de 1ste kamer?
Überhauptquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedoel je in de PS of in de 1ste kamer?
Echt ehquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Niet alleen voor ons maar vooral voor jouw kinderen, haags
Als ik onschuldige kinderen een loer kan draaien door niet te stemmen zal ik dat ook zeker niet doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist voor hun ga ik morgen stemmen. Ik ben het ze verplicht
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist voor hun ga ik morgen stemmen. Ik ben het ze verplicht
ik vind het niet echt egoistisch, het is de grootste straf die je jezelf kunt opleggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
Kinderen op de wereld zettenwat voor immoreel stukje egoïst ben je dan.
Ik ga het doen denk ik vriendquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
Kinderen op de wereld zettenwat voor immoreel stukje egoïst ben je dan.
Ingewikkelde zin. Je weet dat dinsdag de nieuwe maandag is?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik onschuldige kinderen een loer kan draaien door niet te stemmen zal ik dat ook zeker niet doen.
Egoïstisch voor de kinderen. Je maakt namelijk altijd kinderen voor jezelf, nooit voor de kinderen in kwestie. Je zet kinderen tegen wil en dank in aan maatschappij die voor hen gecreëerd is zonder dat zij daar invloed op hebben gehad en waar ze zich maar aan moeten conformeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het niet echt egoistisch, het is de grootste straf die je jezelf kunt opleggen.
het is gewoon op alle fronten een slecht idee
Zolang ik maar een minion heb die de deuren sluit wanneer ik het vergeet en drinken haalt wanneer ik dorst heb dan vind ik het al geslaagdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Egoïstisch voor de kinderen. Je maakt namelijk altijd kinderen voor jezelf, nooit voor de kinderen in kwestie. Je zet kinderen tegen wil en dank in aan maatschappij die voor hen gecreëerd is zonder dat zij daar invloed op hebben gehad en waar ze zich maar aan moeten conformeren.
Vervolgens is het leven zelf worsteling na worsteling en is echt geluk en een fijn leven maar voor een enkeling weggelegd.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Egoïstisch voor de kinderen. Je maakt namelijk altijd kinderen voor jezelf, nooit voor de kinderen in kwestie. Je zet kinderen tegen wil en dank in aan maatschappij die voor hen gecreëerd is zonder dat zij daar invloed op hebben gehad en waar ze zich maar aan moeten conformeren.
Vervolgens is het leven zelf worsteling na worsteling en is echt geluk en een fijn leven maar voor een enkeling weggelegd.
Dan komt hij er gunstig vanaf denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die zal helaas niet slimmer worden dan de persoon waar hij in zit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |