quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds last van platjes ja?
Die voetballer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds last van platjes ja?
Gelukkig is het morgen zalmdagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:18 schreef Kiid het volgende:
En had een afspraak om half 9 - dom I know - en vervolgens is degene er niet. Ben ik voor niets zo vroeg op mijn werk gekomen
Voel mij echt een trooper nu
En fvd dagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen zalmdag
het is nog geen morgen helemaal niet vrijdagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen zalmdag
Nog niet nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is nog geen morgen helemaal niet vrijdag
ik ga niet fvd stemmen.quote:
Je bent het verplicht naar je kinderen om te zorgen voor een betere wereld om in op te groeienquote:
Uhu ja. Uhuquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent het verplicht naar je kinderen om te zorgen voor een betere wereld om in op te groeien
Kunnen er nog wel een paar miljoen bij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miljoenen zijn gestorven voor jouw stemrecht haagsie, kom op
cdaquote:
dat bepaal jij nietquote:
Alles. Teveel hippies die links stemmen hier in Nederlandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vraag mij wel af hoeveel er al van te voren bepaald is
mwa, niks wil ik niet zeggen, maar lijkt me de beste keuze.quote:
Fvd gaat wel groot worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, niks wil ik niet zeggen, maar lijkt me de beste keuze.
de fvd lijsttrekker in mijn provincie is een totale rasmongool, daar kun je niks mee
Laten we het hopen. Niet alleen voor ons maar vooral voor jouw kinderen, haagsquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fvd gaat wel groot worden.
bedoel je in de PS of in de 1ste kamer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fvd gaat wel groot worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |