Ik had wel een schandaligere opmerking verwacht.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit wordt de hele tijd weggemod en jij als blauwtje post dit even. Wat is dit wat is deze.
Ik heb vandaag nog helemaal niks weggemod man wat is dit voor een loze beschuldigingquote:Op maandag 18 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit wordt de hele tijd weggemod en jij als blauwtje post dit even. Wat is dit wat is deze.
Ik ook niet. Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal niks weggemod man wat is dit voor een loze beschuldiging
Je hebt mijn topic weggemodquote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal niks weggemod man wat is dit voor een loze beschuldiging
In het NWS topic.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zin om jou te verwijderen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kheb NWS verwijderd uit mijn index, dus no clue
Maat 👊quote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker baby ben golden peng peng
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker baby ben golden peng peng
belachelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iedereen heeft rechten in dit land
Maar iets anders omhoogquote:Op maandag 18 maart 2019 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik heb nu gepiekt. Mijn userscore gaat naar beneden vanaf nu.
Of gillende keukenwijfen die alles filmen met idem commentaar erbijquote:Op maandag 18 maart 2019 16:06 schreef Pensylvania het volgende:
"Het moet niet gekker worden in dit land"
"De mensheid is gek geworden"
Manmanman... kan er geen verbod op al die middelbare leeftijd vrouwtjes met hun dooddoeners..
ik denk dat jij dat wel kunt.quote:
inderdaad. Ken er een hoop waarvan ze de social media rechten moeten afpakkenquote:
Cachyyyyyquote:Op maandag 18 maart 2019 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of gillende keukenwijfen die alles filmen met idem commentaar erbij
Mijn buurtsuper is dichtquote:Op maandag 18 maart 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, pas alleen op bij het schap met de granaatappels.
Hey baequote:Op maandag 18 maart 2019 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of gillende keukenwijfen die alles filmen met idem commentaar erbij
Wat?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je woont zeker in een niet als te super buurt?
Logisch.. de vakkenvuller is op de vluchtquote:
Analeneiland staat sowieso al slecht in de boeken van menig Utrechterquote:Op maandag 18 maart 2019 16:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je woont zeker in een niet als te super buurt?
Menig persoon die er van houdt hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 16:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Analeneiland staat sowieso al slecht in de boeken van menig Utrechter
En de caissières zitten vast vanwege fraude?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Logisch.. de vakkenvuller is op de vlucht
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voordat mensen de grap niet snappen (haags) :
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat je het een grap noemt eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voordat mensen de grap niet snappen (haags) :
[ afbeelding ]
Was mijn vriendin daar ook maar 1 van. Ben altijd wel benieuwd wat voor sensatie dat zou opleverenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Menig persoon die er van houdt hoor
Je moet het wel icm de post van Kiid zien he..quote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het een grap noemt eigenlijk.
Haha vind ik zo schattig altijd als mijn cliënten denken dat het inpandige winkeltje in de sociale inrichting echt een supermarkt isquote:
Lager dan mij vind je ze niet hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Pensylvania het volgende:
manmanman... ik dacht dat ik een laag niveau had
Had?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Pensylvania het volgende:
Zelfs icm mijn persoontje is het nog niet eens grappigquote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moet het wel icm de post van Kiid zien he..
niveau 5?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Pensylvania het volgende:
Laat maar, als zelfs jij de grap niet snapt is hij wel heel laag inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2019 16:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zelfs icm mijn persoontje is het nog niet eens grappig
Noem je jezelf nou grappiger?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat had ik door, maar dan nog is zelfs wiegedood nog grappiger.
Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een tweeling?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat had ik door, maar dan nog is zelfs wiegedood nog grappiger.
Lijken op elkaar.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een tweeling?
Ook hier sla je de plank mis man. Je bent niet grappig, is niet erg, we hebben allemaal andere kwaliteiten.quote:
Iedereen en hun hond snapt dat je frezen bedoelde maar dat maakt het nog niet grappigquote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Laat maar, als zelfs jij de grap niet snapt is hij wel heel laag inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:19 schreef Rozevla het volgende:
Het is blauw met paars, 30 cm en vrouwen moeten altijd huilen als ze het zien.
?Je vergat te vermelden dat het hartstikke stijf isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan heb ik helemaal geen kwaliteitenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook hier sla je de plank mis man. Je bent niet grappig, is niet erg, we hebben allemaal andere kwaliteiten.
Maar doe dat hele 'humor'-ding maar niet meer, past niet bij je.
tik 'm aan ouwe 👊quote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
Jeejjjjjjj de tandarts weer overleefd
Dan kan je nog altijd dienen als voorbeeld hoe het niet moet.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar dan heb ik helemaal geen kwaliteiten
Heel ongevoelig om dit vandaag te zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
Maar dat is saai.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan kan je nog altijd dienen als voorbeeld hoe het niet moet.
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heel ongevoelig om dit vandaag te zeggen.
Ben je zeker niet met de tram geweest ???quote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
ga tellen in MEN danquote:Op maandag 18 maart 2019 16:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar dat is saai.
Ik wil een actieve rol hebben.
Niet te actief, anders word ik moe
Daarom doe ik zo min mogelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 16:23 schreef Pensylvania het volgende:
De mensheid maakt de hele wereld kapot
Nee met de autoquote:Op maandag 18 maart 2019 16:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben je zeker niet met de tram geweest ???
Vlak in de buurt van die tram reden ook auto'squote:
Een rode Renault Clio?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vlak in de buurt van die tram reden ook auto's
Hier rijden geen trams, hier rijden voornamelijk rollators en van die wagentjesquote:Op maandag 18 maart 2019 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vlak in de buurt van die tram reden ook auto's
Ok Sjoerdquote:Op maandag 18 maart 2019 16:25 schreef Pensylvania het volgende:
Alles is de schuld van de mobilisatie
Beter preventief verbieden voordat er iemand vanaf een rollator schietquote:Op maandag 18 maart 2019 16:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier rijden geen trams, hier rijden voornamelijk rollators en van die wagentjes
Die rijden hooguit tegen je hakken aan.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Beter preventief verbieden voordat er iemand vanaf een rollator schiet
Pumpsquote:Op maandag 18 maart 2019 16:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die rijden hooguit tegen je hakken aan.
Je zal maar de politie voor de deur krijgen om te vertellen dat je man/vrouw/kind/opa/oma is neergeschoten.
Daarom beter mannen, vrouwen, kinderen, opa's en oma's preventief verbieden. Kunnen ze ook niet neergeschoten worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die rijden hooguit tegen je hakken aan.
Je zal maar de politie voor de deur krijgen om te vertellen dat je man/vrouw/kind/opa/oma is neergeschoten.
wegkijkpolitiekquote:Op maandag 18 maart 2019 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij sluit je weer helemaal af voor de wereld he, sjongejonge.
Heel stoerquote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik heb gratis Ziggo Sport Totaal gekregen door te dreigen met opzeggen. Hoe stoer ben ik nu?
Stoer hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik heb gratis Ziggo Sport Totaal gekregen door te dreigen met opzeggen. Hoe stoer ben ik nu?
Ik doe dat jaarlijks voor een paar maandjes HBO (lees: Game of Thrones).quote:
Ik heb het ook, niet gratis maar toch. Vraag me af wat ik met al die kanalen moet verder. Al die boeiende wedstrijden worden ook op het gratis kanaal uitgezonden .quote:
Ik bel gewoon jaarlijks op dat ik wil opzeggen. Soms krijg je korting, soms krijg je wat gratis. Heb het niet nodig, vind ik gewoon leukquote:Op maandag 18 maart 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook, niet gratis maar toch. Vraag me af wat ik met al die kanalen moet verder. Al die boeiende wedstrijden worden ook op het gratis kanaal uitgezonden .
Jij snapt hoe het werktquote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik doe dat jaarlijks voor een paar maandjes HBO (lees: Game of Thrones).
Ik heb het in oktober gedaan, scheelt me uiteindelijk bijna 200 euro na 6 maanden.. (is in januari ingegaan)quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja zeker. Heb mijn inkomsten belasting ingevuld en krijg geld terugquote:
In je nek?quote:
Ja, heb niks in die drukke en vieze steden te zoeken.quote:
Ik jatte altijd HBO GO van mijn ouders, gaan ze verhuizen en hebben ze hun internet opgezegdquote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja dat kan ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik bel gewoon jaarlijks op dat ik wil opzeggen. Soms krijg je korting, soms krijg je wat gratis. Heb het niet nodig, vind ik gewoon leuk
Ik ben gewoon aan het werk?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:44 schreef Pensylvania het volgende:
Zie je wel!
Dit land gaat kapot!
Allemaal klaplopers! Allemaal het land uit!
Gelukszoekers!
ze houdt niet van spermaquote:Op maandag 18 maart 2019 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee op mijn mond, met een beetje tong.
NEE, JIJ WEL?!quote:Op maandag 18 maart 2019 16:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
NOU EN HEB JE GRATIS HBO OF NIET
Denk dat hij wel moest betalen voor zijn opleiding.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
NOU EN HEB JE GRATIS HBO OF NIET
Perfect.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee op mijn mond, met een beetje tong.
Denken dat ik HBO heb genotenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat hij wel moest betalen voor zijn opleiding.
Ok dan mag je mij ergens anders kussenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt wel. Schijnt ook nog eens gezond te zijn ook.
Laatst was ze een keer lunchen in Utrecht. Dit had ons allemaal kunnen overkomen behalve WAjongers want die zijn nog niet wakker op dat tijdstipquote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rot eens op zij komt toch niet uit Utrecht of wel.
echt he. vond het ook verschrikkelijk. weinig van genotenquote:
Ik denk dat wij het wel goed met elkaar kunnen vinden, als we geen hard front moeten opzetten voor onze toeschouwers hier.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he. vond het ook verschrikkelijk. weinig van genoten
Laatst? 1,5 jaar geledenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatst was ze een keer lunchen in Utrecht. Dit had ons allemaal kunnen overkomen behalve WAjongers want die zijn nog niet wakker op dat tijdstip
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders wist je dat het hbo was.
Goed om te horen. Lets give it a goquote:Op maandag 18 maart 2019 16:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het wel goed met elkaar kunnen vinden, als we geen hard front moeten opzetten voor onze toeschouwers hier.
Als ik half zo slim zou zijn als jij dan had ik wat van mijn leven kunnen maken. Nu rot ik weg achter een computer om iemand anders rijk te makenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga na de zomer beginnen aan mijn pre-master voor school.
foto van je dikke reetquote:Op maandag 18 maart 2019 16:52 schreef xcachet het volgende:
Ik ben dit weekend naar de McDonalds geweest, pizza gegeten en naarde KFC. Nu heb ik vreetbuien maar moet gewoon weer met m'n dikke reet naar de sportschool.
Het gaat om de mindset.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik half zo slim zou zijn als jij dan had ik wat van mijn leven kunnen maken. Nu rot ik weg achter een computer om iemand anders rijk te maken
Dat laatste hoeft nietquote:Op maandag 18 maart 2019 16:52 schreef xcachet het volgende:
Ik ben dit weekend naar de McDonalds geweest, pizza gegeten en naarde KFC. Nu heb ik vreetbuien maar moet gewoon weer met m'n dikke reet naar de sportschool.
Help me cachie. Maak me gelukkigquote:Op maandag 18 maart 2019 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Merk het
[..]
Jawel, beweging is belangrijk.
Ik beweeg altijd in mijn slaap.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Merk het
[..]
Jawel, beweging is belangrijk.
Ik ben toch echt bij mn eigen huisquote:Op maandag 18 maart 2019 17:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, het komt nu wel heel dichtbij
Heb ook honger, wat heb je gemaaktquote:Op maandag 18 maart 2019 18:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee is bijna klaar, maar duurt gewoon altijd lang als je honger hebt
Duurt gewoon net zo lang ongeacht of je honger hebtquote:Op maandag 18 maart 2019 18:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee is bijna klaar, maar duurt gewoon altijd lang als je honger hebt
Simpel kip met rijstquote:Op maandag 18 maart 2019 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ook honger, wat heb je gemaakt
Ik kom eraanquote:
Hoezoquote:Op maandag 18 maart 2019 18:29 schreef Chloroform het volgende:
Politieagent zegt "hoofdverdachte is aangehouden" en wordt dan afgekapt
Ehr
Ja weet ik nietquote:
Komt zo nog een persconferentie van Rutjequote:
Een man naar mijn hartquote:Op maandag 18 maart 2019 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt zo nog een persconferentie van Rutje
Omg had je op hem gestemd jaquote:
ooof toch niet?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt een zwaar huwelijk zoquote:
Nee het is wel goed zo, ik accepteer je zoals je bentquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee het is wel goed zo, ik accepteer je zoals je bent
Haha woon jij in een turkenbuurt xDquote:Op maandag 18 maart 2019 19:28 schreef SideEffect het volgende:
Haha die Turk is 5 minuten van mijn huis opgepakt, komt wel heel dichtbij zo he
Het was een Koerdquote:Op maandag 18 maart 2019 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik, Turk, distantieer mijzelf van deze terreurdaad.
je hebt nog genoeg skirre tentjes waar je strakke shirtjes met v-halzen kan halenquote:Op maandag 18 maart 2019 19:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind het voor dima veel erger dat de CoolCat nu failliet is, arme jongen
Zoals scammquote:Op maandag 18 maart 2019 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt nog genoeg skirre tentjes waar je strakke shirtjes met v-halzen kan halen
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:45 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:45 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Echt taffesvermoeiende act dit, jesus christquote:Op maandag 18 maart 2019 20:17 schreef Flamarande het volgende:
Ben net wakker, heb ik nog wat gemist vandaag
🥰quote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt taffesvermoeiende act dit, jesus christ
Mij wssquote:Op maandag 18 maart 2019 20:17 schreef Flamarande het volgende:
Ben net wakker, heb ik nog wat gemist vandaag
Ik wil jullie even wijzen op mijn mooie timing van mn vorige post. Gepost om 20:19 in 2019 bam!quote:
Zo mooi, schiet helemaal volquote:Op maandag 18 maart 2019 20:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik wil jullie even wijzen op mijn mooie timing van mn vorige post. Gepost om 20:19 in 2019 bam!
vervelend he schatjequote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gifje?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Die Messi he, wat een goal weer tjonge jonge jonge
lolquote:Op maandag 18 maart 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)i_doet_het_weer.html
filmpje
Serieus? Wat sneuquote:Op maandag 18 maart 2019 20:37 schreef Flamarande het volgende:
Wtf gaan mensen zichzelf veilig melden die niet eens in Utrecht wonen
Ik ben veiligquote:Op maandag 18 maart 2019 20:37 schreef Flamarande het volgende:
Wtf gaan mensen zichzelf veilig melden die niet eens in Utrecht wonen
ja man hij is @readyquote:Op maandag 18 maart 2019 20:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Hoop echt dat VVD gaat winnenheb je dat fragment van Rutte gezien vandaag? Wat een baas
je moet je UI ff aanpasssenquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Atak stemt denkquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
jawel
vvd![]()
@:goudenvis![]()
@:pferdfahrer![]()
@:atak
Ewaa mi mangquote:Op maandag 18 maart 2019 20:42 schreef wielrennerdt het volgende:
@:Mikeytt ewa . mikey hoe is t niffo
Klaarkroeg is voor jullie geopendquote:Op maandag 18 maart 2019 20:44 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
hoezo mag het niet hier dan amice
Café de Klaag heet het tegenwoordigquote:Op maandag 18 maart 2019 20:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klaarkroeg is voor jullie geopend
Ook goedquote:Op maandag 18 maart 2019 20:45 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Café de Klaag heet het tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |