Laatst? 1,5 jaar geledenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatst was ze een keer lunchen in Utrecht. Dit had ons allemaal kunnen overkomen behalve WAjongers want die zijn nog niet wakker op dat tijdstip
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders wist je dat het hbo was.
Goed om te horen. Lets give it a goquote:Op maandag 18 maart 2019 16:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het wel goed met elkaar kunnen vinden, als we geen hard front moeten opzetten voor onze toeschouwers hier.
Als ik half zo slim zou zijn als jij dan had ik wat van mijn leven kunnen maken. Nu rot ik weg achter een computer om iemand anders rijk te makenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga na de zomer beginnen aan mijn pre-master voor school.
foto van je dikke reetquote:Op maandag 18 maart 2019 16:52 schreef xcachet het volgende:
Ik ben dit weekend naar de McDonalds geweest, pizza gegeten en naarde KFC. Nu heb ik vreetbuien maar moet gewoon weer met m'n dikke reet naar de sportschool.
Het gaat om de mindset.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik half zo slim zou zijn als jij dan had ik wat van mijn leven kunnen maken. Nu rot ik weg achter een computer om iemand anders rijk te maken
Dat laatste hoeft nietquote:Op maandag 18 maart 2019 16:52 schreef xcachet het volgende:
Ik ben dit weekend naar de McDonalds geweest, pizza gegeten en naarde KFC. Nu heb ik vreetbuien maar moet gewoon weer met m'n dikke reet naar de sportschool.
Help me cachie. Maak me gelukkigquote:Op maandag 18 maart 2019 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Merk het
[..]
Jawel, beweging is belangrijk.
Ik beweeg altijd in mijn slaap.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Merk het
[..]
Jawel, beweging is belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |