Jij snapt hoe het werktquote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik doe dat jaarlijks voor een paar maandjes HBO (lees: Game of Thrones).
Ik heb het in oktober gedaan, scheelt me uiteindelijk bijna 200 euro na 6 maanden.. (is in januari ingegaan)quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja zeker. Heb mijn inkomsten belasting ingevuld en krijg geld terugquote:
In je nek?quote:
Ja, heb niks in die drukke en vieze steden te zoeken.quote:
Ik jatte altijd HBO GO van mijn ouders, gaan ze verhuizen en hebben ze hun internet opgezegdquote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja dat kan ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik bel gewoon jaarlijks op dat ik wil opzeggen. Soms krijg je korting, soms krijg je wat gratis. Heb het niet nodig, vind ik gewoon leuk
Ik ben gewoon aan het werk?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:44 schreef Pensylvania het volgende:
Zie je wel!
Dit land gaat kapot!
Allemaal klaplopers! Allemaal het land uit!
Gelukszoekers!
ze houdt niet van spermaquote:Op maandag 18 maart 2019 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee op mijn mond, met een beetje tong.
NEE, JIJ WEL?!quote:Op maandag 18 maart 2019 16:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
NOU EN HEB JE GRATIS HBO OF NIET
Denk dat hij wel moest betalen voor zijn opleiding.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
NOU EN HEB JE GRATIS HBO OF NIET
Perfect.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee op mijn mond, met een beetje tong.
Denken dat ik HBO heb genotenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat hij wel moest betalen voor zijn opleiding.
Ok dan mag je mij ergens anders kussenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt wel. Schijnt ook nog eens gezond te zijn ook.
Laatst was ze een keer lunchen in Utrecht. Dit had ons allemaal kunnen overkomen behalve WAjongers want die zijn nog niet wakker op dat tijdstipquote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rot eens op zij komt toch niet uit Utrecht of wel.
echt he. vond het ook verschrikkelijk. weinig van genotenquote:
Ik denk dat wij het wel goed met elkaar kunnen vinden, als we geen hard front moeten opzetten voor onze toeschouwers hier.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he. vond het ook verschrikkelijk. weinig van genoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |