Die rijden hooguit tegen je hakken aan.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Beter preventief verbieden voordat er iemand vanaf een rollator schiet
Pumpsquote:Op maandag 18 maart 2019 16:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die rijden hooguit tegen je hakken aan.
Je zal maar de politie voor de deur krijgen om te vertellen dat je man/vrouw/kind/opa/oma is neergeschoten.
Daarom beter mannen, vrouwen, kinderen, opa's en oma's preventief verbieden. Kunnen ze ook niet neergeschoten worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die rijden hooguit tegen je hakken aan.
Je zal maar de politie voor de deur krijgen om te vertellen dat je man/vrouw/kind/opa/oma is neergeschoten.
wegkijkpolitiekquote:Op maandag 18 maart 2019 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij sluit je weer helemaal af voor de wereld he, sjongejonge.
Heel stoerquote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik heb gratis Ziggo Sport Totaal gekregen door te dreigen met opzeggen. Hoe stoer ben ik nu?
Stoer hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik heb gratis Ziggo Sport Totaal gekregen door te dreigen met opzeggen. Hoe stoer ben ik nu?
Ik doe dat jaarlijks voor een paar maandjes HBO (lees: Game of Thrones).quote:
Ik heb het ook, niet gratis maar toch. Vraag me af wat ik met al die kanalen moet verder. Al die boeiende wedstrijden worden ook op het gratis kanaal uitgezonden .quote:
Ik bel gewoon jaarlijks op dat ik wil opzeggen. Soms krijg je korting, soms krijg je wat gratis. Heb het niet nodig, vind ik gewoon leukquote:Op maandag 18 maart 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook, niet gratis maar toch. Vraag me af wat ik met al die kanalen moet verder. Al die boeiende wedstrijden worden ook op het gratis kanaal uitgezonden .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |