Ik had wel een schandaligere opmerking verwacht.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit wordt de hele tijd weggemod en jij als blauwtje post dit even. Wat is dit wat is deze.
Ik heb vandaag nog helemaal niks weggemod man wat is dit voor een loze beschuldigingquote:Op maandag 18 maart 2019 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit wordt de hele tijd weggemod en jij als blauwtje post dit even. Wat is dit wat is deze.
Ik ook niet. Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal niks weggemod man wat is dit voor een loze beschuldiging
Je hebt mijn topic weggemodquote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal niks weggemod man wat is dit voor een loze beschuldiging
In het NWS topic.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zin om jou te verwijderen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kheb NWS verwijderd uit mijn index, dus no clue
Maat 👊quote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker baby ben golden peng peng
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker baby ben golden peng peng
belachelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iedereen heeft rechten in dit land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |