Maar iets anders omhoogquote:Op maandag 18 maart 2019 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik heb nu gepiekt. Mijn userscore gaat naar beneden vanaf nu.
Of gillende keukenwijfen die alles filmen met idem commentaar erbijquote:Op maandag 18 maart 2019 16:06 schreef Pensylvania het volgende:
"Het moet niet gekker worden in dit land"
"De mensheid is gek geworden"
Manmanman... kan er geen verbod op al die middelbare leeftijd vrouwtjes met hun dooddoeners..
ik denk dat jij dat wel kunt.quote:
inderdaad. Ken er een hoop waarvan ze de social media rechten moeten afpakkenquote:
Cachyyyyyquote:Op maandag 18 maart 2019 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of gillende keukenwijfen die alles filmen met idem commentaar erbij
Mijn buurtsuper is dichtquote:Op maandag 18 maart 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, pas alleen op bij het schap met de granaatappels.
Hey baequote:Op maandag 18 maart 2019 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of gillende keukenwijfen die alles filmen met idem commentaar erbij
Wat?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je woont zeker in een niet als te super buurt?
Logisch.. de vakkenvuller is op de vluchtquote:
Analeneiland staat sowieso al slecht in de boeken van menig Utrechterquote:Op maandag 18 maart 2019 16:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je woont zeker in een niet als te super buurt?
Menig persoon die er van houdt hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 16:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Analeneiland staat sowieso al slecht in de boeken van menig Utrechter
En de caissières zitten vast vanwege fraude?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Logisch.. de vakkenvuller is op de vlucht
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voordat mensen de grap niet snappen (haags) :
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat je het een grap noemt eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voordat mensen de grap niet snappen (haags) :
[ afbeelding ]
Was mijn vriendin daar ook maar 1 van. Ben altijd wel benieuwd wat voor sensatie dat zou opleverenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Menig persoon die er van houdt hoor
Je moet het wel icm de post van Kiid zien he..quote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het een grap noemt eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |