Ik snap niet dat je het een grap noemt eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voordat mensen de grap niet snappen (haags) :
[ afbeelding ]
Was mijn vriendin daar ook maar 1 van. Ben altijd wel benieuwd wat voor sensatie dat zou opleverenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Menig persoon die er van houdt hoor
Je moet het wel icm de post van Kiid zien he..quote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het een grap noemt eigenlijk.
Haha vind ik zo schattig altijd als mijn cliënten denken dat het inpandige winkeltje in de sociale inrichting echt een supermarkt isquote:
Lager dan mij vind je ze niet hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Pensylvania het volgende:
manmanman... ik dacht dat ik een laag niveau had
Had?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Pensylvania het volgende:
Zelfs icm mijn persoontje is het nog niet eens grappigquote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moet het wel icm de post van Kiid zien he..
niveau 5?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:15 schreef Pensylvania het volgende:
Laat maar, als zelfs jij de grap niet snapt is hij wel heel laag inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2019 16:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zelfs icm mijn persoontje is het nog niet eens grappig
Noem je jezelf nou grappiger?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat had ik door, maar dan nog is zelfs wiegedood nog grappiger.
Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een tweeling?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat had ik door, maar dan nog is zelfs wiegedood nog grappiger.
Lijken op elkaar.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een massagraf en een tweeling?
Ook hier sla je de plank mis man. Je bent niet grappig, is niet erg, we hebben allemaal andere kwaliteiten.quote:
Iedereen en hun hond snapt dat je frezen bedoelde maar dat maakt het nog niet grappigquote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Laat maar, als zelfs jij de grap niet snapt is hij wel heel laag inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
quote:Op maandag 18 maart 2019 16:19 schreef Rozevla het volgende:
Het is blauw met paars, 30 cm en vrouwen moeten altijd huilen als ze het zien.
?Je vergat te vermelden dat het hartstikke stijf isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan heb ik helemaal geen kwaliteitenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook hier sla je de plank mis man. Je bent niet grappig, is niet erg, we hebben allemaal andere kwaliteiten.
Maar doe dat hele 'humor'-ding maar niet meer, past niet bij je.
tik 'm aan ouwe 👊quote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
![]()
Jeejjjjjjj de tandarts weer overleefd
Dan kan je nog altijd dienen als voorbeeld hoe het niet moet.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar dan heb ik helemaal geen kwaliteiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |