Ja, al kunnen ze dat, in het geval van eerwraak, wel weer makkelijker naar beneden schalen dan dat ze een motief moeten opschalen lijkt me.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Ze gaan uit van een terroristisch motief, dat vind ik toch wel pittig hoor
Dat wel, wrs weet hij dat die vrouw waarop hij het gemunt heeft (misschien zijn ex) en die hem wellicht heeft beschuldigd van verkrachting elke dag rondom een bepaald uur die bepaalde tram neemt, wellicht naar haar werk oid of terug naar huis. Dus dat kun je plannen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso wel voorbedacht, zeker omdat de auto gejat was e.d
Dit zegt wel weer genoeg...quote:
Heb ik dat gezegd? Ik vind het overigens wel aannemelijk, maar ik ga er niet over zitten speculeren totdat we meer zekerheid hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En daarom noem je het een terroristische aanslag?
Wat dacht je er van dat ze dingen beveiligen omdat ze het simpelweg nog niet wisten?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het nog een andere reden hebben. Dat verhaal over eerwraak/afrekening wat hier geroepen wordt klinkt ook plausibel. Maar dan zouden ze de moskeeën toch niet beveiligen, ik denk dat ze snel wisten dat het wel degelijk een islamitische aanslag was en daarop besloten hebben de moskeeën te beveiligen uit angst voor "wraak" uit extreem-rechtse hoek gezien de gebeurtenissen in NZ.
Maar hij hoorde ook aan de andere kant van hem schoten als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lijkt er dus echt op dat mensen die haar wilden helpen bewust zijn neergeschoten
Waarom beveiligen ze dan anders moskeeën? Ik zie hier iedereen aannames doen, maar aannames die niet in een bepaald straatje passen kunnen weer op kritiek rekenen?quote:
Dit zegt helemaal niks. Genoeg Nederlandse gekken die begonnen te juichen toen een paar dagen geleden een moskee werd beschotenquote:
ja. Dat die jongeren op Dumpert zitten is een gotspe inderdaad.quote:
toch zielig voor het hontjequote:
sowieso, hontenquote:
Net Fokkers die leerlingenquote:Op maandag 18 maart 2019 15:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ja. Dat die jongeren op Dumpert zitten is een gotspe inderdaad.
Rascist. Alle turkse mannen lijken op elkaar jajaquote:Op maandag 18 maart 2019 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lijken me bijna drie verschillende mannen
Ja inderdaad. En hoewel het natuurlijk een bekend onderscheid is wist ik nog niet dat het ook zo word beleefd aan de sharia kant.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op zich wel een helder onderscheid.
En waarom dan niet kerken of tempels of scholen als er niets bekend was? Waarom alleen moskees? Is toch een normale vraag.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat dacht je er van dat ze dingen beveiligen omdat ze het simpelweg nog niet wisten?
Echt, denk toch na.
Vind ik toch juist van nietquote:Op maandag 18 maart 2019 15:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Rascist. Alle turkse mannen lijken op elkaar jaja
Precies, gewoon gevalletje eerwraak, ies koeltoer.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:30 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Aanslag draaiboek kan weer de vrieskist in.
Zoals hij het zegt wel ja, maar kan natuurlijk ook terugkaatsing van het geluid zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 15:29 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Maar hij hoorde ook aan de andere kant van hem schoten als ik het goed begrijp.
hont is ongedeerd, maar wel van slag. Hontenfluisternaar Martin Gaus is al gebeldquote:
dat krijg je ervan als je godverdomme nooit iets meemaakt. Z'n wijf zou het nog geen 10 minuten op zuid uithoudenquote:
Het is nog vroeg . vuile anti racistquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Als het democraatmeneer betrof en hij het inderdaad bewust gemunt heeft op vrouwen dan kunnen we toch maar één conclusie trekken; de beste man worstelde met zijn homosexuele gevoelens en zag dit als enige uitweg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Omdat op maandagochtend kerken niet open zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En waarom dan niet kerken of tempels of scholen als er niets bekend was? Waarom alleen moskees? Is toch een normale vraag.
Er is nu wel heel expliciet gezegd dat het om een aanslag gaat.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:30 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Aanslag draaiboek kan weer de vrieskist in.
twitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:23:46Het aantal misdrijven waarvoor de verdachte zich bij de rechter heeft moeten melden is fors. Verkrachting, diefstal, openlijk geweld. Bekenden van hem beschrijven hem als knettergek. reageer retweet
Het verbaast me steeds minder als het slachtoffer straks het slachtoffer van de verkrachting blijkt te zijn waarvoor 2 weken geleden een regiezitting wastwitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:27:34In 2013 is de verdachte ook betrokken geweest bij een schietpartij in Kanaleneiland. Hij beschoot toen mensen die bij een flatgebouw liepen. reageer retweet
Het slachtoffer was ook Turks/Marokkaans, dus waarom niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom de moskeeën beveiligen? Het is een Turk die dader
uhquote:Op maandag 18 maart 2019 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
Oef, die winkeleigenaar hoopt dat de politie wordt opgepakt.
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Omdat op maandagochtend kerken niet open zijn.
En tempels, hoeveel zijn er daarvan in de nabije omgeving?
Scholen werden ook vrijwel direct beveiligd en gesloten.
Herhalingquote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef Drekkoning het volgende:
Het briefje!
Misschien wil ze het nu wel zeggen!
Is ook een optie, maar ik denk na, en ik denk na over meerdere mogelijkheden dan de mogelijkheid welke enkele mensen het meeste hopen hier. Maar om "neutraal" te blijven, ja een "aanslag" in die wijk kan duiden op een rechts-extremist die moslims wou afschieten, daarom beveiligen ze de moskeeën. Voor beiden hebben we geen bewijs wat de echte reden is om moskeeën te beveiligen, maar helaas is mijn opmerking dan juist weer het geen waar mensen over vallen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat dacht je er van dat ze dingen beveiligen omdat ze het simpelweg nog niet wisten?
Echt, denk toch na.
Er zij toch meerdere doden?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het slachtoffer was ook Turks/Marokkaans, dus waarom niet.
Moslimwijk dus er werd denk ik aangenomen dat het hier ging om een blanke, extreemrechtse radicaal zoals in NZquote:Op maandag 18 maart 2019 15:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom de moskeeën beveiligen? Het is een Turk die dader
Ah nee he!quote:
Dat is waar, christenen werken gewoon.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Omdat op maandagochtend kerken niet open zijn.
En tempels, hoeveel zijn er daarvan in de nabije omgeving?
Scholen werden ook vrijwel direct beveiligd en gesloten.
ja he, die wilt geld zien.quote:
Volgen bronnen zijn schoonzus.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:34 schreef RedFever007 het volgende:
Op basis van dat AD.nl artikel van Niels lijkt het een afrekening. Mogelijk te maken met de verkrachtingszaak?
Het verbaast mij dat zo iemand vrij in deze samenleving kan lopen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef Leandra het volgende:
twitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:23:46Het aantal misdrijven waarvoor de verdachte zich bij de rechter heeft moeten melden is fors. Verkrachting, diefstal, openlijk geweld. Bekenden van hem beschrijven hem als knettergek. reageer retweet
Het verbaast me steeds minder als het slachtoffer straks het slachtoffer van de verkrachting blijkt te zijn waarvoor 2 weken geleden een regiezitting wastwitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:27:34In 2013 is de verdachte ook betrokken geweest bij een schietpartij in Kanaleneiland. Hij beschoot toen mensen die bij een flatgebouw liepen. reageer retweet
Lijkt mij niet echt een reactie die je SAD SAD noemt.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel als ze allemaal zeiden 'wajoowww, dat is die gast van je halve kont staat open gek'
De ozonlaag is het echte slachtoffer van vandaag.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef Oscar. het volgende:
3 uur op een draaiende motor, wat vindt Thieme en Jetten hiervan?
Misschien valt te achterhalen van wanneer die zaak is.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:34 schreef RedFever007 het volgende:
Op basis van dat AD.nl artikel van Niels lijkt het een afrekening. Mogelijk te maken met de verkrachtingszaak?
We gaan nu richting de 2400 postsquote:Op maandag 18 maart 2019 15:34 schreef gniffie het volgende:
We zitten al dik over de 300 posts. respect voor de moderators
Als je er staat kan je ook zien wie er binnenkomt, bv.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom beveiligen ze dan anders moskeeën? Ik zie hier iedereen aannames doen, maar aannames die niet in een bepaald straatje passen kunnen weer op kritiek rekenen?
Dat heb ik gemist. Zou wel weer erg vreemd zijn in de context van een terroristische aanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het slachtoffer was ook Turks/Marokkaans, dus waarom niet.
Deze man had allang vast moeten zitten.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef Leandra het volgende:
Nee, jij weet exact wat SAD SAD betekent, dat ze aan het juichen zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een reactie die je SAD SAD noemt.
Die was twee weken geleden meen ik. Zag net een screenshot van een document van de rechtbank voorbij komen op Twitter.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien valt te achterhalen van wanneer die zaak is.
dat vooral....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat zo iemand vrij in deze samenleving kan lopen.
Zolang Nederlanders in buitenlandse supermarkten gewoon Nederlands tegen het personeel praten en dan boos worden omdat ze niet worden verstaan, moeten we misschien niet zo'n grote mond hebben over mensen die wat moeite hebben met een nieuwe taal.quote:
In Nederland kan alles en niets verbaast mij meer op dit gebiedquote:Op maandag 18 maart 2019 15:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat zo iemand vrij in deze samenleving kan lopen.
bron?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Nederlanders in buitenlandse supermarkten gewoon Nederlands tegen het personeel praten en dan boos worden omdat ze niet worden verstaan
En fietsendiefstalquote:Op maandag 18 maart 2019 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoor wel veel wisselende dingen over deze gast. Verkrachter, heeft banden met IS én is de meme van je kont staat open
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op maandag 18-03-2019 om 15:20:22Dit verhaal kan ik bevestigen. Hij zou zijn schoonzus willen doden. https://t.co/SY2RsNL3ax reageer retweet
Ik wilde lachen, maar ben bang dat ze er serieus zijn...quote:Op maandag 18 maart 2019 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Nederlanders in buitenlandse supermarkten gewoon Nederlands tegen het personeel praten en dan boos worden omdat ze niet worden verstaan, moeten we misschien niet zo'n grote mond hebben over mensen die wat moeite hebben met een nieuwe taal.
Nederlanders in het buitenland blijven daar meestal niet langer dan 3 weken. Vakantie vegelijken met integreren in een samenlevingquote:Op maandag 18 maart 2019 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Nederlanders in buitenlandse supermarkten gewoon Nederlands tegen het personeel praten en dan boos worden omdat ze niet worden verstaan, moeten we misschien niet zo'n grote mond hebben over mensen die wat moeite hebben met een nieuwe taal.
Waarom loopt zo’n idiot vrij rondquote:Op maandag 18 maart 2019 15:33 schreef Leandra het volgende:
Zeker!quote:Op maandag 18 maart 2019 15:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde lachen, maar ben bang dat ze er serieus zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |