Ja, al kunnen ze dat, in het geval van eerwraak, wel weer makkelijker naar beneden schalen dan dat ze een motief moeten opschalen lijkt me.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Ze gaan uit van een terroristisch motief, dat vind ik toch wel pittig hoor
Dat wel, wrs weet hij dat die vrouw waarop hij het gemunt heeft (misschien zijn ex) en die hem wellicht heeft beschuldigd van verkrachting elke dag rondom een bepaald uur die bepaalde tram neemt, wellicht naar haar werk oid of terug naar huis. Dus dat kun je plannen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso wel voorbedacht, zeker omdat de auto gejat was e.d
Dit zegt wel weer genoeg...quote:
Heb ik dat gezegd? Ik vind het overigens wel aannemelijk, maar ik ga er niet over zitten speculeren totdat we meer zekerheid hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En daarom noem je het een terroristische aanslag?
Wat dacht je er van dat ze dingen beveiligen omdat ze het simpelweg nog niet wisten?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het nog een andere reden hebben. Dat verhaal over eerwraak/afrekening wat hier geroepen wordt klinkt ook plausibel. Maar dan zouden ze de moskeeën toch niet beveiligen, ik denk dat ze snel wisten dat het wel degelijk een islamitische aanslag was en daarop besloten hebben de moskeeën te beveiligen uit angst voor "wraak" uit extreem-rechtse hoek gezien de gebeurtenissen in NZ.
Maar hij hoorde ook aan de andere kant van hem schoten als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lijkt er dus echt op dat mensen die haar wilden helpen bewust zijn neergeschoten
Waarom beveiligen ze dan anders moskeeën? Ik zie hier iedereen aannames doen, maar aannames die niet in een bepaald straatje passen kunnen weer op kritiek rekenen?quote:
Dit zegt helemaal niks. Genoeg Nederlandse gekken die begonnen te juichen toen een paar dagen geleden een moskee werd beschotenquote:
ja. Dat die jongeren op Dumpert zitten is een gotspe inderdaad.quote:
toch zielig voor het hontjequote:
sowieso, hontenquote:
Net Fokkers die leerlingenquote:Op maandag 18 maart 2019 15:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ja. Dat die jongeren op Dumpert zitten is een gotspe inderdaad.
Rascist. Alle turkse mannen lijken op elkaar jajaquote:Op maandag 18 maart 2019 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lijken me bijna drie verschillende mannen
Ja inderdaad. En hoewel het natuurlijk een bekend onderscheid is wist ik nog niet dat het ook zo word beleefd aan de sharia kant.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op zich wel een helder onderscheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |