Vraag me sowieso af, stel dit is een aanslag, waarom dan zo weinig slachtoffers... 't gaat toch juist erom om er dan zoveel mogelijk te makenquote:Op maandag 18 maart 2019 15:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk idd dat het verwardiër annex wraak is ipv islamitische aanslag.
Lijkt me niet dezelfde man tochquote:
Wat?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:21 schreef superniger het volgende:
Wel mooi dit.
Alle FOK! pursunalities in 1 topic.
Het schijnt toch om die vent te gaan. Maar dat is nog niet zekerquote:Op maandag 18 maart 2019 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien maar vind hem er niet op lijken.
Lijkt mij dat het de Clio is waarin hij er vandoor is gegaan. Misschien nam zijn ex/slachtoffer/vrouw altijd die tram 's ochtends?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee als de carjacking er onderdeel van is, dan lijkt het me wel weer een terreuraanslag. Of het moet gewoon een lijpe crimineel zijn die regelmatig autos steelt.
Ach, ze gebruiken die beesten toch als wegwerpartikel.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Liever krijgen ze gehoorbescherming. Zijn heel gevoelig voor geluid!
100% mee eensch...quote:Op maandag 18 maart 2019 15:23 schreef Hexagon het volgende:
Je kan het beter overschatten dan onderschatten
Shownieuws en hart van nederland draaien er anders al 20+ jaar op hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 15:23 schreef trein2000 het volgende:
Schort die uitzending toch op joh Nos, geen nieuws is geen nieuws.
daar zijn dumpertfilmpjes over gemaakt??quote:Op maandag 18 maart 2019 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom die aanslagplegers van 9/11 of die aanslagplegers in Europa cultfiguren waren in bepaalde kringen. En exact dezelfde reden waarom ze het niet meer over de holocaust kunnen hebben op vele scholen. De reden kun je zelf wel invullen denk ik.
Ja, maar dan wordt dit verhaal wel een beetje apart, en kan hij bijna niet alleen zijn geweest, want hij was ook in de tram.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee als de carjacking er onderdeel van is, dan lijkt het me wel weer een terreuraanslag. Of het moet gewoon een lijpe crimineel zijn die regelmatig autos steelt.
Volgens de NOS wel.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij zijn er ook al wat mensen in de tram neergeschoten toch?
Je kan qua uiterlijk veel veranderen in een paar jaar tijd maar een dergelijke haargrens lijkt me toch lastig te corrigeren idd.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien maar vind hem er niet op lijken.
Hee wie is dit?quote:
Die vraag ook.. 'ben je democraat of sharia?'quote:Op maandag 18 maart 2019 15:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vanwege dit filmpje:
https://www.dumpert.nl/me(...)_eerdere_tijden.html
Waarom deed die cameraman zo spastischquote:
Jouw t-shirt is ook kogelvrij. Neem ik aan.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
Niet kogelvrij? Ruig leven heeft die hond.
Er staat ook nergens dat er 12 mensen geraakt zijn. Er zijn er 3 dood en 9 gewond. Gewond kan ook komen door bv glas of vallen tijdens het vluchten, misschien zelfs op elkaar staan tijdens het vluchten.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat elf mensen haar geholpen hebben.
Wat deed ie daarin?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vanwege dit filmpje:
https://www.dumpert.nl/me(...)_eerdere_tijden.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |